7

108 13 68
                                    

Five, Lara ve Handler komisyon bahçesinde yürüyordu.

"Onca zamandır buradayım ve senin gibi biri ile hiç karşılaşmadım."

"Bunun ne alakası var ki? "

"Açıklayayım sevgili Lara. Mesela Hazel ve Cha-Cha yetenekli ama olayın bütününü göremiyorlar. Kardeşinin zekası ve senin hırsın ve onun girişimci ruhu bana kendimi hatırlatıyor. Övünmemin sakıncası yoktur umarım. Burda başarılı olursanız iyi birer halef olabilirsiniz. "

"Müsait olduğunda ailemizin güvenliğinin detaylarını konuşmak istiyoruz. "

"Kesinlikle." kardeşine hak verdi Lara. Sonuçta ikiside ailesini seviyordu. Lara Five'ın her şeyi onlar için yaptığının farkında idi.

"Şu beden değiştirme meselesini de. "

"Ne arsızsın. Hoşuma gittiğini kabul etmeliyim. Acele etme Five. Hepsinin zamanı var. Hatta bizimle çalışmayı kabul ettiğiniz için daha çok zaman var. "

Dönerli merdivenden çıktıkları zaman Handler devam etti.

"Komisyon olayların zaman çizelgesi ve insanlığın özgür iradesi arasındaki hassas dengeyi destekliyor. "

Five o sırada çanta odasına baktı.

"Çanta artık araç gereçlerinin arasında değil. Artık yönetimdesin." dedi Handler.

Lara zaten dibinden ayrılmadığı Five'a biraz daha sokuldu.

"Gergin misin? "

"Şey hayır. Neden? "

Five kıza gülümseyip elini tuttu.

"Merak etme. Yanındayım. Hem şu anda aynı taraftayız bize bir şey yapacaklarını sanmıyorum. "

Lara az da olsa rahatladı.

"Tamam. Sağol. " oda gülümsedi Five'a.

"Bu kattaki herkes olay idarecisi. Her biri büyük birer olaydan sorumlu. Bir sürüler. Etkileyici değil mi? "

Lara Handler'ın baktığı odaya baktı. Gerçekten de etkileyici bir şeydi.

"Böylesine büyük bir şeyin parçası olmak. "

Odada sürekli birileri geziniyordu. Ellerinde de dosyalar vardı.

"Gelin hadi. "

İkili Handler'ın arkasından geldi.

"Ne zaman biri yanlış yolu seçse ve zaman çizelgesi değişse olay yerindeki görevliden komisyon'a rapor geliyor. O raporlarda sınırlandırılıp olay idarecilerine veriliyor. Olayların gerektiği gibi gerçekleşmesi için birinin denklemden çıkarılıp çıkarılmaması gerektiğine karar veriyorlar. O karara bağlı olarak olay idarecisi basınçlı tüp aracılığıyla Five'ın eskiden olduğu gibi zaman suikastçılarına talimat veriyor. " dedi ve iki çocuğa döndü.

"Başka bir soru var mı? "

"Evet. Bana bakan olay idarecisi kimdi? " diye sordu Five.

"Kıyametten bahsediyorsunuz. "

Dedi Handler ve başını yana çevirdi.

*
"Five, Lara Dot'la tanışın. "

Kısa saçlı bir kadın gülümseyerek baktı.

"Kıyamet ile ilgili tüm olaylardan Dot sorumlu. Hatta 2019'da ilk belirlemeni fark eden oydu. "

Dot elini kaldırıp konuştu.

Üvey kardeş/Five hargrevees Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin