~Five hargrevees ~
Kahve almak için dışarı çıktım. Aklımda Lara ile olan kavgam vardı. Haklıydı. O beni yıllar önce uyarmış ve ben yine onun kalbini kırıp gitmiştim ve bir pislik gibi geri gelmiştim. Aklıma cesedini bulduğum zaman geldi. Çaresiz bir şekilde yatıyordu. O kadar çok kanaması vardı ki... O an ölmek istemiştim. Ölmeden önce de ağlamıştı. Gözleri ıslaktı onu bulduğum zaman. Neden ağladı hiç bilmiyorum. Bir şekilde beni affetmesi gerek . Beni anlayan tek kişiyi kaybedemem.
Kafamdaki düşüncelere ara verip Gritty donuts'a (doğru yazdım mı bilmiyorum) girdim . Bir adam vardı girdiğim zaman onunla konuşmaya başladık. Gelen kadın beni çocuk olarak görüp süt ister mi diye sormuştu. Gerçek yaşımı bilse böyle yapamazdı. Hatta kalpten giderdi.
Konuştuğum adam bir süre sonra gitmişti. Birden içeri tamamen siyah giyinmiş adamlar gelmişti . Kim olduklarını adım gibi biliyordum. Fazla uzatmadan hepsini halletmistim bile . Sonra ise çıkıp gittim.
Eve gittiğimde Lara kendi odasında oturuyordu. Aklıma onunla burda eğlendiğimiz zamanlar gelmişti. Çok eğlenceliydi. Çoğu zaman babamdan ceza alınca Lara beni odasına çağırır beni güldürürdü. Bozulan moralim hemen duzelirdi. O zamanları çok özlemiştim. Yanına gidip oturdum.
"Ee düşündün mü?"
"Evet, düşündüm. Fazlasıyla."
"Lara biliyorum düşünmene rağmen bana kızgınsın ,benden nefret ediyorsun. Hatta şu anda beni öldürebilirsin. Ama cidden çok pişmanım. Hevesim yüzünden seni burda bırakıp gittim, neler çektin belkide bilmiyorum ama bütün bunların bedelini tek kalarak ödedim senin ve sizin ölü bedenleriniz ile ödedim. Yıllarca tek kaldım belli ki sende tek kaldın beni anlarsın değil mi?"
"Anlarım five anlarım. Tek kalmanın nasıl bir şey olduğunu anlarım. Sen gittikten sonra iyice içime kapanık biri oldum. Zamanla ucube lakabını aldım kim bilir belki ağladım belki de kendimi suçladım. Ve sen birden çıkıp geldin. "
"Yani seni affediyorum five ama eğer bir daha ihanete uğrarsam lara'yi unut. ".
Lara'nin sözleri üzerine gülümseyip ona sarılıp kokusunu içime çektim. Onu çok özlemiştim."Seni özledim Lara"
"Bende seni zaman bozuntusu"
Hello yıllar sonra gelen yeni bölüm aslında biraz daha Lara five'i süründürsün dedim de ilk sezonu hemen gecicem ondan hemen affetti. Yalnız bölüm çok kısa oldu ya neyse iyi okumalar aşklarım bide oy ve yorum atarsanız sevinirim:))) diğer kitaba belki yarın bölüm atarım diyip kaçıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey kardeş/Five hargrevees
Fanfiction!ŞİMDİLİK ARA VERİLDİ DEVAM EDECEK! Five'ın gittiği gün ben çok değiştim, neydim ben? Reginald Hargreeves'in aile dostlarının kızı. Aynı değildim.