5

195 21 43
                                    

Oğlan ve kız, bir kıyafet mağazasına girmişti.

"Five, nereye geldik biz?"

"Eski bir dostu görmeye geldik. Sen tanımıyorsun."

"Anladım."

Five'in eski dostu, ona kıyamette eşlik eden Dolores'ti. Five kıyamette kaldığı sürece hep onunla konuşmuştu.

Kafasında sarı bir şapka,beyaz renkli, üstünde siyah puantiyeli t-shirt, altında lacivert pantolon olan mankenin önünde durdular.

"Eski dost dediğin bir manken mi?"

"Sana garip gelicek ama, Dolores kıyamet boyunca benimleydi. Dert anlatmak için ideal."

Kız gülümseyerek cevap verdi. Buruk bir gülümsemeydi ama bu. Kardeşinin bu halini gördükçe daha da üzülüyordu.

Oğlan ise mankene bakarak gülümsüyordu.

"Seni özledim Dolores. Denklemde yanlış yapınca bu hale geldim. Yanımdaki kız benim en iyi kardeşim. İsmi Lara. "

Lara memnun olduğunu belirten bir ifade ile baktı mankene.

Birden arkalarından bir şeyin geçtiğini hissetmişti.

"Five, sanırım yalnız değiliz."

Five'in cevap vermesine zaman kalmadan kurşunlar üstlerine gelmeye başlamıştı. Seslerinden biri kadın, diğeri erkek olan iki kişi onlara kurşun yağmuru yapıyordu.

Five kızı ve kendini ışınlayıp saklamıştı.

"Five, kim bunlar?"

"Bunu eğer yaşarsak anlatırım güzelim."

Not: Five burada aralarındaki yakınlıktan dolayı güzelim diyor. Yoksa ilk bölümlerden sevgili yapmak gibi bir fikrim yok.

"Peki o zaman. Bizi bu durumdan kurtarmamı ister misin?"

"İsabet olur."

Cevap üzerine Lara elini kaldırdı ve iki suikastçiye doğrulttu.

Not:Nasıl anlatsam bilemedim bildiğiniz eleven gibi yapıyor.

İki suikastçininde nefesi kesildi ve yere düştüler. Onlar yerde can çekişirken Lara five'in elini tutup onları dışarı çıkardı. Sonra da gücünü geri çekti.

"Kimdi onlar?"

"Hazel ve Cha-cha. Çalıştığım yerdeki suikastçiler."

"Sen nerde çalıştın, kıyamette kalmadın mı?"

"Evet kaldım ama dönüşüm baya karışık oldu."

"Anlat. Hemen."

"Peki tamam sakin ol anlatacağım."

Sonra five onları Lara'nın evine ışınladı, Lara'ya nasıl bir suikastçi olduğunu, komisyonu, anlaşmayı bozduğunu anlattı.

"Yani sen kurtulmak için onlara katılmayı kabul ettin sonra da anlaşmayı bozdun?"

"Evet, öyle oldu."

"Senin peşini bırakmazlar biliyorsun."

"Evet. Herneyse benim gitmem gerek. Biraz kafa dinlemek istiyorum olur mu?"

Lara iç çekip 'tamam' dedi. Sonra da five ışınlanıp gitti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diego, Luther ve Lara Five'ı arıyordu. Geldikleri kütüphanenin her yerine bakıyorlardı.

Üvey kardeş/Five hargrevees Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin