2.Bölüm

1.5K 38 14
                                    

En son üvey annesi odaya girmişti ve konuşmaya başlamıştı...

Y.a-ne yapıyorsunuz siz burda!

"B-birsey yapmıyoruz oturup sohbet ediyorduk sadece"

Y.a-sus konuşma yürüevi temizle birşey yap boş boş oturma herşeye ben mi koşucam!

"Tama hallederim ben aman siz yorulmayın tabi"

Y.a-laf mi sokuyorsun sen ha! Senin dilin uzadı ama bak dikkat et hele bi birdaha laf sok bana bak sana ne yapıyorum ben!

"Tamam tamam"

Evi temizlemiştim yağızda çarşıya çıkıcam demişti aslında benimde çıkmaya ihtiyacım vardı kiyafet falan almam gerkiyordu ama nasil çıkıcaktım üvey annem izin verir miydi ki?
En iyisi yagizdan izin almasını istemem olacaktı.

"Pişt yağız"

Yağız-efendim abla?

"Ya benim kıyafet almam lazim da hazir sende gidiyorsun ikna et de anneni bende geleyim çıkamıyorum yoksa!"

Yağız-ee tamam ikna ederim

"Tamam cok sağol ne istersen yaparım bak valla"

Yağız-ha diyorsun okey ben hallederim o zmn o işi

Dedi ve izi  almaya gitti...

Yağız-annem naber?

Y.a-iyi olum çok yorgunum ne yapayım oturuyorum

Yağız-ya öylemi anladım şey diyecektim ben ee ben şimdi çarşıya çıkıcam da-

Y.a-ha tabi ki git olum ne izin alıyorsun?

Yağız-ya şey ablam da ge-

Y.a-ASLA!!!

Yağız-ya anne neden?

Y.a-kiz kismi dışarı mi çıkarmış @rspu mu dedirtcen sen ailemize he!

Yağız-tövbe estağfurullah anne ne diyon ne alaka?

Y.a-sen bilmezsin oğlum ama o kız bu evden dışarı adımını dahi atmayacak!

Yağız-annem benim lütfen ya bir kere kızın çıkması lazım mış kiyafet alacak ne yapayım ben mi alayim aaa

Y.a-üfff başımı şişirdin yaaa olmaz diyorum!!!

Yağız-lütfen annemmmm benimi kırıcaksın amaa!!!

Y.a-ayyhhh iyiden başımı şişirdin anca gezsin zaten uff aman gidin iyi iyi haaa ama bak hele bi yanindan ayrilsin hemen söyle ben ona ne yapacagimi bilirim!!!

Yagiz-merak etme anne ben onu ayırmam neyse hadi biz kaçarrr

Hemen yanina gelir...

"Olmadi değilmi biliyordum zaten,en son ne zaman çıktığımı bile hatırlamıyorum ki zaten şaşırmam yani olsun kardeşim ya denedik neyse ben oda-

Yagiz-ayh abla bi dur hallettim merak etme hadi üstüne birseyler giy

"Neee!!!! Oha ciddi misin ben simdi dışarı mi cikicam oha ayyy dir ne giysem eee bi tane uzun kollum vardi onu giyiyimm bidee heh bir esfomanim vardi onlari takkm yapayı-"

Yagiz-abla birey sorcam da yillardir soramıyorum sen neden hava 40° olsa bile uzun kollu giyiyorsun?

"Annen izin vermiyor kardeşim.."

Yagiz-nasil yani?

"Bekle ben sunlari giyeyim sonrada yolda konuşuruz tamam mı"

Yagiz-tm

Zoraki aşk ~ Çağkız ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin