Evettt devamkeeee aşkolarrrr eğer dizinin devamını istiyorsanız nasil gittiğine dair yorum atın ve istediğiniz bi bölüm fikri olursa bekliyorummmm
*Biraz uzattim herseyin başladığı güne geçelim...*
Bugün düğünümün günüydü heyecanlıydımmm bakalım nasil olacaktiii?
Üstüme k@lç@ bölümüe kadar dar giden ve eteği fırfırlı bi bembeyaz bi gelinliğim vardı...
Tek rahatsız olduğum yeri ise göğsümdeki dekolteli yerdi...
Düğün zamanı gelmişti gelin odasından çıkmıştım karşımda ise damat odası vardı şuan çağan'ı bekliyordum...
Çağan geldi o-o cok yakışıklı olmuştu simsiyah bi damatlığı vardı o kadar yakışıklı olmuştu ki anlatamam sizeee*akliniza tozkoparan iskenderdeki sahnesini getirebilirsiniz yukarıya koydum*
Çağan yüzüme bakamdan kapıya doğru ilerlemişti..
Bende ona bakakalmıştım.
Cagan konusunca hemn gözlerimi ondan çektim
Çağan-bana bakmayı kes ve koluma gir herkes bekliyo!
Hemen koluna girmiştim yavaş yavaş ilerliyorduk...
Herkes burdaydı desek yeridir
Caganin ailesi,benim ailem ve bir kaç komşu...
Oturmuştuk bir kaç fotoğraf çektiler ardından herkes suspus oldu ve nikah memuru konuşmaya başladı...*N ile göstereceğim*
N-Sayın Yn Ys Sayın Çağan Efe Ak'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Bi an aklından hayir demek geçmişti ama Berdel,üvey annem,babam...
"Evet kabul ediyorum..."
Evet bugun bizim evlilik yıldönümümüz oldu bugünü hic unutmayacağım...
-alkış sesii-
N-peki siz Sayın Çağan Efe Ak Sayın Yn Ys'yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Çağan-...Çağan biraz beklemişti ve ardından babasina bakarak evet demişti
Çağan-evet...
-alkış sesii-
N-bende belediye başkanımızın bana verdiği yetkiye dayanrak sizi karı koca ilan ediyorum!
-alkış sesii-
*Düğün biter*
Eve gelmiştik sorunsuz geçmişti tabiki üvey annemin beni süzüp süzüp iğrenç bakışları,ayşe hanımın bana igrenerek bakmasına ve ecrinin bana sinirle bakması dışında...
Mete bey,babam,yeliz hanim,tuana,leya,yağız ve berat...
Onlar benim yaşam kaynağımdı sanki onlar olmasa nasil ayakta dururdum bilmiyordum...
Sadece onlar seviyordu zaten beni...
Odaya çıkmıştık çağan banyouya girmişti bende maykajimi silmiş yatak pijaması seçiyordum uzun bi uğraştan sonra buldum ve giyinme odasına girdim fermuar ile uğraştım ve en sonunda çabalayarak açmıştım kolum ağrımıştı yere oturdum ve odadaki aynaya baktım garip bir hayata başlıyordum...
Beni sevmeyen bir adam ile bir ömür geçirecektim...
Nasil olacaktı o iş?
Nasil başa çıkacaktım?
Torun istenmeyecek miydi?
B-ben yillarca kocam denilen herifden hic mi sevgi görmeyecektim?Kapi tıklanması ile gözümden akan yaşı sildim ve bir saniye diyerek hemen kalktım...
Çağan banyodan çıkmıştı galiba hemen ayağı kalkıp gelinliği çıkardım ve bornozumu giyip yatak pijamalarımı elime alip çıktım ardından çağan girdi odaya ve bende banyouya girdim duşumu alip hemen pijamalarımı giydim...
Banyoudan çıktım ve yatağa oturdum sanırım çağan yoktu çalışma odasına gitmiştir diye düşünerek telefonumda gezinmeye başladım...
Üstümde kocaman bir yük vardı tek başıma taşıdığım...
Tek başıma mücadele ettigim kocaman ve ağır bir yüktü...Sabah alarmım ile uyandim kahvaltı zamani geliyordu hemen kalktım ve etrafıma baktım çağan yoktu bende hemen elimi yüzümü yıkadım ve üstüme siyah bir pantolon giydim üstüme de siyah bi t-shirt giydim...
Yüzüme birşeyler sürüp telefonumu aldim ve idadan çıktım.
Aşağı indim kahvaltıya son bi 6 dk kalmıştı tuana ve berat hamakta sohbet ediyordu...
Ayşe hanim ile yeliz hanim sohbet ediyordu ecrin ise telefonla uğraşıyordu mete bey de gazete okuyordu çağan'ı görememiştim hemen yukarı çıktım çalışma odasina kafamı yasladım ve dinlemeye başladım ama ses yoktu bende uyuduğunu düşündüm tam kapıyı açacaktım ki zeynep seslendi hemen kapıdan kulağımı çektim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk ~ Çağkız ~
ChickLitÇağkız kitabıdır... Ç-ben o kızın yüzüne bile bakmayacağım eğer bakarsam vursunlar beni! Y-Andım olsun ki o çağan'ı vurucam! BERDEL...