Selammm askolarr ozur dilerim evet biraz geciktiiii hemennn başlıyoruzzzzzz
Devammkeeee
Ardından caganda uzanmisdi anlimdan öptü ve sarıldı
Uyumuştuk sabah alarm ile uyandık üstümüzü değiştirdik ve asagi indik kahvaltimizi yaptık...
Hersey cok guzel gidiyordu taki o ana kadar...
Yine ama yine midem bulanmıştı yani bu işte bir tsrslik yokmuydu?Cagan benim icin cok endiseleniyordu ama doktorlar hep ayni sonucu söylüyordu ve başlarından salıyorlardı
Yine bir mide bulantisindan sonra cagan ile is yerine gittik bugun benim ilk is günümdü odam hazirdi odama girdim cok guzel olmuştu istedigim gibiydiGelen dosyalar ile ilgilendim sonunda mola vermiştim ve caganin yanina gitmiştim kaliyi calmadan acitigim icin artik benim oldugumu anlıyordu...
"Askim"
Ç-güzelim gel
"Ne yapıyorsun?"
Ç-hiç öyle iş güç işte senin nasil gidiyor ilk günün
"Cok guzel de biraz sıkıldım da oyle yanına geleyim dedim"
Masasının üzerine oturdum ber zamanki gibi sandalyeyei önüme cekti ve bana baktı...
Ç-iyi misin
"Evet iyiyim"
Bir anda karnimi öptü aniden gerilmistim çünkü cok huylanıyordum :)
Karnimi okşadı ve bana güldü"Ne oldu ne bu mutluluk?"
Ç-baba oldum niye mutlu olmayayım ki?
"Ya sen bide bunu bize sor"
Ç-aa niye
"9 ay karnında sen taşımıyorsun ben taşıyorum hem bunun bel ağrısı var kilo alma derdi var!
Sen simdi beni kiloluda sevmessin demi hihh bide aldatirsinnn!"Ç-ne kizim delirdin mi ne diyon!
"Yaa tabi baksana nasil lafi değiştiriyorsun ayip be yuzume bari söyleme!"
Ç-yahu ne aldatması güzelim!
"Yok yok ben anladım anlayacagimi!"
Odama geçtim evet biraz duygusallaştım ama ne yapayım!
Hem ne malum ben kilo aldığımda beni begenecegini dombalak gibi gezecegim evde!Zar zor sinirimi atmistim o gun cagana tripli davranmıştım konağa gittik tripe devam ettim aksam yemegi yedim cagani trip ile doyurdum ve sira yatak zamani ve yine ben :)
Ç-gulum bitti mi tribin?
"Yoo bitmedi hem ben mi trip atıyorum!"
Ç-yok ben atıyorum bak altan aliyorum zaten sabrımı zorlama istersen!
"Ne olur zorlarsam!"
Ç-yn!
"Çağan!"
Cagan bur anda beni duvarla arasına sıkıştırdı ne oldugunu idrak edememiştim bir anda dudagima yapisti ve cok set bir sekilde öpmeye başladı canimi acitiryordu ne kadar ittirsemde adam ir odun oldugu icin kımıldamıyordu...
Dudagimi isiriyordu canimi yakmak ve hırsını almak icin elinden ne geliyorsa yapıyordu azima demir tati gelmişti belliki dudagim kanamıştı...
*YENUR OMEGA 5 IENDOEJDIENXIS AKLIMA GELDI BIR ANDA NEYSE DEVAM*
Zar zor ayrılmıştım aynadan dudağıma bakmıştım ne hale gelmişti böyle canim da aciyordu bildigin zonkluyordu dudagim peçete tutmuştum aklima ne gelirse yapmıştım en sonunda az da olsa kanamayi durdurmuştum çağanın yanina gittim ve kizmaya basladim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk ~ Çağkız ~
ChickLitÇağkız kitabıdır... Ç-ben o kızın yüzüne bile bakmayacağım eğer bakarsam vursunlar beni! Y-Andım olsun ki o çağan'ı vurucam! BERDEL...