34.Bölüm

352 19 10
                                    

Veee evettt o beklenen bölüm geldiiiiii nabersinizzzz ben bu aralar pek mutlu değilim ama olsunnn :)
Umarım beğenirsinizzz yazım hataları için şimdiden özür dilerim kendinize çok çok iyi bakın YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN😍

Oracıkta bayılmıştım kendimi hiç iyi hissetmiyordum...

(ÇAĞAN'DAN)

Yn kucağımda bayılmıştı hemen arabaya binmiştik ve yola koyulmuştuk hızla hastaneye gitmiştik benim ile beraber annem ve babam da gelmişti diğerleri evdeydi...

Hastaneye vardığınızda hemen onu götürdüler kırığı var mı yada başka birşey varmı kontrol ettiler.
Çok korkuyordum ona birşey olursa ben ne yapardım...

Belli bı zaman sonra hemşire geldi ve yn nin iyi olduğunu söyledi ama...
Karnı kolu ve burnu hiç iyi bir durumda değilmiş...

Burnu çok kötü sedelenmiş karnı çok kötü morarmiş ve organları hasar almış.
Kolunda da hafif kırıklar varmış...

Bunları duyunca hemen kendimi dışarı attım koruyamamıştım onu yine.
Yine ona sahip çıkamamıştım...

YN'DEN

Uyandığımda hastanede olduğumu anlamıştım ağrılarım az çok azalmıştı ama kolumu hı sargıya almışlardı belliki kırılmıştı burnumda aynı şekilde...

Aradan birkaç dakika geçti ve odaya yeliz annem ile Mete babam gelmişti

M-iyimisin güzel gelinim

İyiyim iyiyimde çağan o nerde onunla konuşmam gerek"

M-o dışarı da biraz hava alıyor gelir herhalde

Y-ah gelinim benim nedir senin bu çektiğin

M-neyse biz çıkalım çağan da gelir birazdan sende dinlen güzel gelinim, hadi gel hanım.

Y-geldim bey geldim :(

Mete babam ve yeliz annem çıktıktan sonra kapının ardından ses duymaya başladım yeliz annem ağlamaya başlamıştı belliki...

Kalbim sızladı kötü olmuştum...
Belkide gerçek annemden sonra beni gerçekten seven ve annesi gören tek kişiydi...

Gözlerim dolmuştu kendimi kötü hissetmiştim herşeyin sorumlusu benmişim gibi...

Kapı açıldı galiba çağan gelmişti...

Gelen üvey annem,babam, kardeşim yağız ve Leyla idi

Nasıl yani üvey annem mi?

B-kizim iyi misin?

İyi diyelim iyi olalım baba

Uzun zaman olmuştu onları görmeyeli...

Y-ablam çok korktuk iyisin bak demi birşeyin yok?

L-kolun...
Ne oldu sana böyle

Sakin olun sonra anlatırım ama iyiyim en azından"

Ü.a-ben dedim iyi diye illa gidleim gidelim gördün mü iyiymiş kızın hah hadi işim gücüm var benim!
Daha çarşıya gidicem indirimde birşeyler varmış aaaa

Şaşırdık mi hayır 🥲
Her zamanki üvey annemdi hâlâ babamı esir almıştı ve parasını yiyordu...

Y-abla iyi misin ablaa!

Bı an başıma şiddetli bir ağrı girdi...

Bı anda eski zamanlarımı hatırladım üvey annemin bana eziyetlerini zehirlenmemi ve kaçırılmamı...

İ-iyiyim iyiyim galiba...

L- yn!
Doktor çağırın birşey yapın!

B-tamam hemen çağırıyorum!

Zoraki aşk ~ Çağkız ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin