29.Bölüm

407 16 16
                                    

Merhaba aşklarımmm uzunnn zaman oldu farkındayım :(
2023:ün şerefine atayım dedimm
Umarım 2023 size mutluluk, sağlık getirir ve hiç bir zaman yüzünüzden gülücükler eksilmesin ;)
O zaman hikayemiza haşlayalımmm

BU BÖLÜM EFSO OLUCAK HERŞEY AÇIĞA CIKICAKKK!!!!!!

O günden sonra kendimi toparladım iyi hissetmeye başlamıştım bugün yine rutinimi yaptım ve holdingden eve geldim akşam yemeğini çoktan hazırlamışlardı sofraya ilerlediğimda sadece yeliz annem vardı ve oda sofranın düzenini sağlıyordu.
"Anne?"
Y-hah geldin mi gelinim hoşgeldin
"Hoşbuldum da neden kimse yok?
Y-baba'nin ve çağan'in falan işleri varmış onlar gelemeyecekler
"Yaa anladım haber verirdi ama neyse ben bı zeynepe yardım edeyim
Y-sey kızım Zeynep da yok konakta sadece biz varız
"Nasıl yani o kadar kişi nereye gittiler ki anne?
Y-ne bileyim caniimmm aaa neyse hadi sen git üzerini değiştir elini yüzünü yıka gel biz baş başa yemek yiyelim ha?
"Peki..."

Hâlâ aklım almıyordu o kadar kişi nereye gider ve çağan bana haber vermez?
Yeliz anne de bı garip davrandı sanki birşeyleri biliyor mus gibiydi?
Neyse...
Yeliz annenin dediklerini yaptım ve aşağı indim beraber yemek yedik ve sofrayı kaldırdık bende karamele yemini verdim ve ardından mutfağa gidip çay demledim yeliz anne telefonda konuşuyordu yüz ifadesinde hem korku hem endişe hemde bı sinir vardı kim ile konusyor olabilirdi ki?
Çay demlemdikten sonra çay otunu koydum ve hazır olmasını bekledim.
Yeliz anne telefonunu kapatmış birşeyler düşünüyordu sonra telefonuma bildirim geldi

                "Patronumm🖤'dan bir mesaj"

Evet çağan'i patronum diye kaydetmiştim bu bizim aramızda bı şakaydı onu gıcık ediyordum ama sonuçta patronum degilmiydi?

Kilit şifremi açtım ve mesaja tıkladım

Patronumm🖤-guzelim herhalde eve gecmissindir çoktan ve benim gibi yakışıklı kocanı görmemişsin dir sorun etme geleceğim,biliyorum beni çok özledin.
1 saate ordayım :) 21:07

Ben-evet evdeyim.
Pek özlemedim amaaa neyseeee sen bilirsin, çok fazla gecikme konusucaklarimiz var :) 21:08

Patronumm 🖤- gorucez kim kimi özlemiş veya özlememiş ;)
Konuşalım bakalım. 21:10

Ben-gorelim ;) 21:12

Konuşmadan çıktım ve çayları bardaklara döktüm sonra tepsiye koydum ve çardağa doğru ilerledim.
Yeliz anneme uzattım ve kendi bardağını aldı bende oturdum ve bardağı elime aldım.

Y-bak kızım belki konuşmak istemeyeceksiniz ama kısa kesicem...
Hani bende bir torun sahibi olmak tabikide istiyorum ama bu sizin kararınız ve emin ol buna saygı duyarım.
Sizin mutlu olmanız yeter bana,
Sizin kararınız ne ise onu öğrenmek istiyordum ama bı sakıncası yok ise.

"Sizide anlıyorum.
Şuan ben kendimi hazır hissetmiyorum bu öyle kolay birşey değil biliyorsunuz neler çektim piskolojim alt üst oldu.
Çağan istiyor ama ben şuan pek emin değilim sadece bunu soyleyebilirim size

Y-anladim güzel kızım :)
Çay da çok güzel olmuş ellerine sağlık

'afiyet olsun :)"

Biraz sohbetin ardından caylarimiz bitmişti bizde odalarımıza dağıldık karameli kucağıma aldım ve kafasını okşamaya başladım kafa dağıtmak istiyordum ve zamanın hızlı geçip çağan'in gelmesini istiyordum aklıma bı fikir gelmişti....

Uzerimdekileri çıkarttım altımda şort vardı üstümde atlet zaten odada kimse yoktu ve klimayı açmıştım oda sicakti bende banyouya ilerledim ve ılık suyu açtım ardından karameli suya soktum ilk başta ne kadar ısrar etsede en sonunda pes etmişti yavaş yavaş hareketler ile döktüm şampuanı kopurtuyordum masaj yapmam ona iyi geliyor olmalıydi ki mutlu bir şekilde hiriltilar çıkartıyordu banyou keyfimiz bittikten sonra onu bı havluya sardım ve kurulamaya başladım bı anda havludan kaçtı ve koşmaya başladı ama dahaca ıpıslaktı...
Peşinden koştum her tam yakalayacagim sırada kendisini çırpıyor ve beni islatiyordu atlayın ıslanmıştı ama karameli ne kadar hoşuna gittiği belliydi ve hala gelmek istemiyordu iyiki odada klima vardı ki hasta olmayacaktı odanın kapısı açıldığında ikimizde oraya baktık ve evet çağan'im gelmişti :)
Özlemistim onu,çağan'in gelmesi ile karameli uzerineyatlamasi bir olmuştu çağan ona sımsıkı sarıldı ama üzerinin ıslandığını hissettiğinde bana sorar gözle baktı.

"Banyou yaptı da

Ç-oh oh mis gibi kokuyor benim oğlum:)
Da sen niye böylesin?
Üşürsün üstüne birşeyler giy.

"Banyo yaparken kıyafetlerim islanmasin diye şey yaptım da
Klimada açık zaten.

Ç-iyi.

Ne oluyo?
Neden bana böyle davranıyor ki?

Ç-gel oğlum hasta olucaksın

Karameli havluya sardı ve kurulamaya başladı.
Ne hikmetse karamel asla kaçmadı?
Karamel beni sevmiyordu belliki yada bana bı inati vardı.

Ç-hasbinallah

Yüzümü karamelden ayırıp çağana baktım

"?"

Ç-hasta olucaksın fit birşeyler giy üstüne artık hadi!

"Iyi!"

Giyinme odasına gittim ve üzerime kalın birşeyler giydim ardında odaya geçtim ve klimayı kapattım oda yeterince sıcaktı.
Caganda benden sonra üzerini değiştirdi

Yatağa üstüne uzandım ve öylece oturdum
Cagan geldi ve bana baktı

Ç-ne bu surat?

"Sence? Geldiğinden beri bana bı garip davranıyorsun?

Ç-hayir normal davranıyorum sen abartiyorsun.
Hem gidipta açık saçık bir şekilde oturmak ne demek bu soğukta köpeğide kurulan bi insan hasta olacaktı ben gelmeden

"Ya bı duş aldırayım dedim klimada açıktı ve ben onu havluya sardım o kacti benden sonrada heryerimi islatti benim ne suçum var?

Çagan bir anda gülmeye başladı ve yanıma geldi bana sımsıkı sarıldı

Ç-saka yapıyorum güzelim şaka ben sana hiç böyle davranır mıyım Yaa

"Off ya çok gıcıksın!

Ç-evet öyleyim.
Eee özledin mi beni bakayım?
Parmak uçları karnından başlayıp göğsüme doğru ilerledi.

Hemen eline vurdum.
"Hayır özlemedim!

Ç-ya tamam ya şaka yaptım iştee
Hadi canım sıkkın zaten

"Özledim tabikide :)

Ç-hmm ne kadar çok?

Kollarımı açtım ve ona sarıldım

"Bu kadarrrr :)

Çağan'in telefonuna mesaj gelmesi ile hemen alması bır oldu belliki birilerinden mesaj bekliyordu
Yüz ifadesi değişti o mutlu yüz yerine çok sinirli bir yüz gelmişti.
Ardından yataktan kalktı ve odadan çıktı bende hemen peşinden ilerledim aşağı indik
Dış kapı açılmıştı herkes gelmişti Mete bey,Zeynep,Zeynep'in annesi, görevliler ve yeliz hanım.
Yeliz hanım ne ara gitmişti?

Ama birileri eksikti sanki?
Ecrin?
Ayşe hanım?

Herkes bı kenara dağıldı ama onlar hala yoktu?
Çağan hâlâ bekliyordu kimsecikler yoktu ki neyi bekliyorsu bu adam?
Sonra bir araba daha geldi ve durdu kapı açıldı.
Ve evet onlar Ecrin ve Ayşe hanım
Onları görevliler turuyordu gözleri şişmişti cagana baktığımda öfke ile bakıyordu onlara.

Yavaş yavaş beyninde puzzle'lar birlseiyordu herşey bu reçel için mıydı?
Evet geç gelmeler evde kimsenin olmaması ve çağan'in bu öfkesi?
Ecrini ve Ayşe hanımı konağın arkasına götürdüler.
Yoksa onlar mı yapmıştı tüm bunları?

Evetttt bölüm sonuuu çok heyecanlı bir bölüm oldu bence atabilirsem yeni bölümü bugün atmaya çalışacağım olmadı yarınnnn sizleri seviyorummm :)
SINIR: 8 YILDIZ 10 YORUM 🖤





Zoraki aşk ~ Çağkız ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin