Merhaba Askolarrr yaniii ayyy helööö baya oldu bölüm atmayali pardonnnn okul başladı dersler ödevler derken 1 hacta geçti ve bölüm yazamadımmmm
Saat öğlen 2 de ders başlıyor saat akşam 7 40 da okul bitiyor bu yüzden günümün %80 okulda geçiyor:(
Eve geliyorum yemek yiyorum ödevlerimi yapıyorum biraz kitap okuyorum birazdaaa telefonda geziniyorum eger dizim varsa telefon oynamak yerine dizimi izliyorum zaten saat gece oluyor bu yüzden pek birşey yapamıyorum yinede kusura bakmayınnnnEn son odamıza geçmiştik iş yerindeki burayı kısa kesicem...
Biraz is yerinde durduk işlerimiz bittikten sonra ise konağa gittik...*Konak*
*AKLIMA GELMISKEN SÖYLEYEYİM EGER YN NIN BU KUSMA OLAYI ZEHIRLENME GIBI BIR OLAY OLURSA YANI YEDIGI SEYLERDEN DOLAYI OLURSA BU YIYECEK HANGISI ÖRN DONDURMA VEYA RECEL HANGI YIYECEKSE VE KIM YAPTIYSA YORUMA TAHMINLERINIZI YAZINNN*
Konaga gelmiştik kapi acildi ve iceriye girdik ardindan cardaga dogru ilerledik
Ç-iyi akşamlarMete-iyi akşamlar oğulum
Ayşe-ayy yine geldi bu kız hıh
Duymuştum ama duymamış gibi davranmak istedim moralimi bozmak istemiyordum her zaman mutlu olmak istiyordum sonuçta 2 canlıyım oyle değilmi?
Biraz gunlerimizden bahsettik aksam yemegine az kalmıştı zeynep ve annesi sofrayi hazırlıyordu bizde odamiza çıktık üzerime tişört ve esoftman giydim biraz daha rahat giyinmek istemiştim cagan gelene kadar yorgunluğunu gecirmek icin az da olsa yataga uzandim ellerimi karnimin orda birlestirdim ve göz kapaklarimi kapattım aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama kapinin calmasi ve ardindan açılması ile iceriye birisi girdi goz kapaklarimi sanki birisi tutuuormus gibi hissettim açamadım üzerimdeki ağırlık dahada arttı bi an nefes alamadım zannettim daralmıştım zar zor nefes alırken bir anda goz kapaklarim açıldı ve hemen etrafima bakindim karsimda zeynep vardi gozlerimi actigimda bir anda hemenyuzu güldü...
"Zeynep?"
Karinimda hissetttigim o ağırlığın cagan olduğunu fark ettim ve zeynepe baktim
Z-iyi misin yn?
"Hayır kendimi kötü hissediyorum"
Caganin karnima simsiki sarilmasi az da olsa canimi acıtmıştı
Z-istersen hemne hanim agama haber vereyim hastaneye gidin
"Ha yok gerek yok da sen... sen neden buradasın?"
Z-eee sey ben...
Akşamyenegi icin gelmiştim asagi indirmek icin uyuya kalmışsınız da
Sizi bekliyorlar"Ha anladım"
Telefonu elime almıştım akşam yemeğine son 2 dakika kalmıştı acaba gerçekten doğru mu söylüyordu?
Z-neyse siz gelirsiniz ben aşağıdayım
"P-peki"
Zeynep çıktığında kafamı geri yasladım derin bir nefes aldım...
Ve çağan'ı uyandırdım..."Çağanı'm kalk hadii
Ç-biraz dahaaa
"Lütfen sana ihtiyacımız var"
Ç-ne?
ne oldu iyimisin sen?Ayaklandı ve sorar gözlerle bana baktı bende onun gibi yatakta oturur pozisyonuna geldim ve gözlerinin içine baktım
"Aslinda uyumak istememistim sen gelene kadar goz kapaklarimi dinlendirmek istemiştim ama galiba uyumuşuz"
Ç-evet de bunda ne gibi bir sorun var?
"Sorun bu degil kapı acildi ve ben bir anda nefes alamadım karnimda ağırlık hissettim goz kapaklarimi acamadim kotu oldum bir anda"
Ç-ne?
Peki suan iyimisin hala devam ediyormu nefes darlığın?"Yok iyiyim"
Ç-pekiii...
Kim gelmiş?"Z-zeynep"
Ç-zeynep?
Burda ne isi varmis ki?"Aksam yemegi icin uyandırmaya gelmiş oyle soyledi amaaa biraz sanki ne söyleyeceğini düşündü gibime geldi...
Ç-anladım güzelim tamam hadi gel asagi inelim ben sorarım on
"Peki"
Asagi indik herkes sofradaydi biraz geç kalmistik konustugumuz icin oturduk ve bizde yemege başladık yemeğin ortalarina doğru mide bulantısı yaşadım yine o berbat hissi yaşadım ayaklandim ve agzimi tutarak mutfağa koştum arkamdan gelen sesleri duymazdan geldim ve lavabonun yanina gittim...
Ç-güzelim iyi misin yine mi miden bulandı
Dedi ve saçlarımı tuttu zeynepe toka getirmesini söyledi ve bana döndü
Yuzum bembeyaz olmuştu hic iyi değildim mutfaktaki camin yansımasından kendimi görebiliyordum bir sure kendime baktım...
Gözlerim doldu zeynep geldi ve çağana tokayi verdi cagan ne kadar beceremesede birsekilde saçımı topladi ve elimj yüzümü soğuk su ile yıkadı kendime gelmemi sağladı ardindan yüzümü kuruladı ve dolaptan kolanya aldı bana biraz koklatti az da olsa iyiydim derin derin nefesler aldim ama bir yandanda hüngür hüngür ağladım...Mutfaktaki sandalyeye oturmuştum herkes basima toplanmıştı karnımın büyümesi,mide bulantimin yeniden başlaması,çocuğuma birşey olacak korkusu derken acaba sitrese mi girdim diye düşündüm belkide bunlar normaldi ama ben abartıyordum strese gidiyordum ve buda mide bulantima sebep oluyordu?
Elim ayağım titriyordu ruh gibi olmuştum gerçektende kötüydüm yemekten olsa sadece neden bende oluyordu ki herkes yiyordu bunları hem recelde yememiştim dondurmada yemedim neden oldu bunlar?
Gerçekten de bende olabilir mi sorun?
Gözlerim ağlamaktan kızarmıştı çağanın yüzüne baktım aşırı korkuyordu ne yapacağını bilmiyordu hepsi benim suçumdu ben iyi bir eş olamamıştım hep basina bela olmuştum daha bir cocuk bile buyutemiyordum ben hic iyi bir anne degildim...Caganin gözlerine bakmaya devam ederken kollarim ile boynuna sarıldım basimi boynuna gomdum ve aglamaya devam ettim belimden tuttu ve beni götürme başladı kapı sesi duymuştum sanırım dışarı çıkmıştık hic biryere bakmak istemiyordum tek istedigim herseyin düzlemesiydi cagan arka koltuga oturmuştu benide yanına otutturdu ve basimi dizine yasladım uzandim cagan sacimi oksadi goz yaşlarımı sildi ve gorevliye hastaneye götürmesini söyledi...
Ç-şşt sakin ol sen iyisin hersey yolunda merak etmeee
Anlimi öptü ardindan burnumu,çenemi ve yanaklarımı sakin olmamı istedi başka seyler düşünmemi istedi ve hep iyi olmamı istedi...
Yol boyu gözlerimi kapattım uyumak ve herseyi unutmak istedim...
Gözlerimi açtığımda beyaz bir ışık ile karşılaştım bir kac kere acip kapattim ve sonumda gözlerimi açtım cagan ve yaninda üniformalı bir kadın oldugunu gördüm...
Belliki hastaneye gelmiştikDoktor-merhaba yn hanim:)
"M-merhaba"
Doktor-ilk öncelikle iyisiniz bunu belirtmek isteriz eşiniz bize herşeyi anlatti merak etmeyin herseyi en ince ayrintisina kadar bakacağız sizden tek ricamız sakin olmanız ve moralinizi yüksek tutmaniz yoksa üzüntüden bebeginize zarar gelmesini istemeyiz degil mi?
"Hı hı"
Doktor-hadi bakalım ben sizi yanliz birakayım
Kolumda serum vardı heryerim ağrıyordu sabki ateşim varmış gibi goz kapaklarim yanıyordu ruh gibi hissediyordum kendimi
Ç-bak sana dedim sakin ol ve moralini yüksek tut diye iyisiniz siz tamam mı size hiçbirşey olmayacak
":)"
Evett askolar bir bölümün daha sonuna geldik sizleri seviyoreee kendinize iyi bakınnnn Yorumlarda buluşalımmmm
Yb icin 9 yıldız 40 yorummm
Hehehe biraz fazla yorum istedim çünkü bölüm ile alakalı yorumlarınızı merak ediyorummmm :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk ~ Çağkız ~
ChickLitÇağkız kitabıdır... Ç-ben o kızın yüzüne bile bakmayacağım eğer bakarsam vursunlar beni! Y-Andım olsun ki o çağan'ı vurucam! BERDEL...