"Yeliz anne ne oldu neden mutsuzsun?"
Yeliz-kuzum ya bizim şu keçi yi ikna edemedim seninle gitmesine yok benim ne işim varmış yok siz gidin ben zaten evlenmek istemiyordum zorla evlendirildim brn o kızın yüzüne bile bakmayacağım bakrsam da vursunlar beni dedi...
N-ne yüzüme mi bakmayacakmış...
Bu sözü kalbimi cok kırmıştı keşke demeseydi..."Olsun yeliz annem biz beraber çıkarız ha"
Yeliz-peki öyle olsun neyse hadi siz hazirsaniz çıkalım
Tuana-haziriz anne gidelim
Avm'ye gelmiştik ilk önce yeliz annem çeyiz için birşey almaya gitti biz de tuana ile nişan için kiyafet baktık hepsi cok güzeldi en sonunda hosuma gideni seçtik ardından bir kaç tane kıyafet bakmıştım kendime giymeye ve sonra yeliz annem ile...
Üvey annem gelmişti ama onun burda ne işi vardı ki?Yeliz-ay bakin dünürümü de çağırdım hep beraber yaparız diye diyip gülmüştü gep beraber alışverişe devam etmiştik tabiki sorun çıkmıştı üvey annem yok bu cok acik yok bu cok abarti yok bu cok kötü diyerek bütün moralimi bozmuştu en sonunda bir elbiseye karar verdik ve ordan çıktık yeliz annem korumalardan birisini çağırdı ve bizi konağa bıraktı konaga girdik odama çıkıyorken birisi karşıma geçti bizim yaşlarımızdan bi 4 5 yaş daha küçük sarı saçlı zayif güzel bir kızdı bana sinirle baktı ve elini sallayarak konuşmaya başladı...
Ecrin-senden nefret ediyorum!
"Ne ben ne yaptım ki?"
Ecrin-sevdigim kişiyle evleneceksin daha ne yapacaktın ki!
"Sevdiğin kişi mi?"
Ecrin-salağa yatip durmasana!
"Ama o senin kuzenin?"
Ecrin-e ne olmuş kuzenimse hem biz birbirimizi seviyorduk sen geldin ve senin yüzünden sevgilim ile birlikte olamıyıcaz!
"Sevgilin mi..."
Nedense çağanı sevmeye başlamıştım o beni ne ksdar sevmesede ben onu seviyordum...
Ecrin denilen o kizla sevgili olması beni cok üzmüştü...Ecrin bi anda bana omuz attı omuz atması ile yere kapaklanmam bir olmuştu tabiki canım yanmıştı...
Ecrin arkasına bile bakmadan gitmişti ardından bi kapı sesi geldi ben poşetleri elime alacakken bi anda birisi poşetleri eline aldı ve gitmeye başladı...
Yukarı ya doğru baktigim da onun çağan olduğunu anladım...
Tek sıkıntı beni kaldırmamasıydı hemen yerden kalktım ve çağanın peşinden gittim odaya girdim ve poşetleri bir kenara koymuş olduğunu gördüm onu izledim ve onun bir odaya girdiğini gördüm...
Odam farklıydı odanın 2 tane daha farklı kapısı vardı onun gittiği odayı dinlemiştim su sesi gelmişti sanırım orası banyoydu diğer odaya baktigim da kocaman bir giyinme odası olduğunu gördüm ayrıyetten orda da kiyafetleri vardı...Ben odaya bakindiktan sonra kapi çalmıştı kapiyi açmıştım karşımda zeynepi gördüm
Zeynep-e rahatsız ediyorum kusura bakma ama aşağı çağırıyorlar müsaitsen gel bahçede çay içiyoruz da
"Tabiki gelirim müsaitim yani"
Zeynep-tamam hadi bekliyoruz
"Tamam geldim"
Zeynep gitmişti bende saçımı tarayıp aynada kendime baktim ve aşağı indim...
Aşağıda yeliz annem,tuana,ecrin,ayşe hanim ve zeynep vardı...
Tuananin yanina oturdum ve zeynep bana çay getirdi hep beraber içtik ve konuştuk tek sıkıntı ecrinin bana sinirli bakamsı ve ayşe hanımın bana igrenerek bakmasıydı...
Aradan saatler geçmişti aksam oluyordu odaya çıkmıştım banyouya ihtiyacim vardı...
Baktığımda odada çağan yoktu bende hemen gitmiştim banyoumu yapmış dolaotan kiyafet alip giyinme odasına gitmiş sade beyaz bir elibe giymistim makyaj masasına oturmuş eyeliner çekmiştim biraz da maskara sürmüştüm çünkü gözlerimin altı şişmişti ardından sirt bölgemi kontrol etmiştim bir kaç tane morluk vardı onlari kapatici ile kapatmıştım...
Bir anda kapı acıkmıştı kapiya baktigim da gelen çağandi her zamanki gibi bana bakamdan odasından telefonunu almıştı ve çıkmıştı bende onun ardından çıkmıştım o bizim odamizin karsisindaki odaya girmişti ne olduğunu merak ediyordum ama umursamadım ve aşağı indim...
Herkes akşam yemeği için sofraya oturmuştu bende gitmiştim ve mete bey beni oturmam için çağırmıştı oturmuştum ardından herkes gelmişti ama çağan gelmemişti...Mete-allah allah bu çocuk niye gelmedi! Gelin kızım git de bir bak hele gelsin...
Ne ben mi gidecektim yani!
"P-peki gideyim bakayım"
Yukarı çıkmıştım soluk soluğa odasinin kapisini tiktiklamis ve girmiştim bissürü iş dosyasının olduğu bi çalışma odasıydı çağan kafasını kaldırmamıştı bile rn sonunda ben seslenmistim
"Ş-şey çağan bey seni sofraya bekliyorlarlardı da seni çağırıyorlar"
Çağan dan tık yoktu hâlâ dosyayı inceliyordu bende en sonunda izlemeyi bırakmıştım arkamı dönmüş kapıyı kapatıp merdinvenlere gonelmistim arkamdan kapi açılıp kapanmıştı belliki oda geliyordu merdivenden inerken arkamdan geliyordu ve konuşmuştu...
Çağan-bey demene gerek yok
Sesi o kadar etkileyiciydi kii aşık olmuştum...
Ardından sofraya geçmiştik mete bey bizi yan yana oturturmuştu...
Yemeğe başlamıştık yemeğin ortalarinda mete bey konuşmuştu...Mete-oğlum çağan ben diyorum ki bu akşamdan hazırlıklara başlıyalım yavaştan bi 2 güne nikah işini halledelim ha?
Çağan-sen nasil istersen baba
Ilk defa caganin evlenmek istemeyeceğini fark etmiştim belkide oda beni sevmişti?
Amaaa beni sevdeydi yüzüme bakardı demi?
Hem o ecrin ile sevgiliydi beni neden sevsin ki?Yemeği bitirmiştik zeynep ile annesi sofrayi topluyordu bende tam yardım edecekken mete bey konuşmuştu
Mete-aa ne yapıyorsun sen?
"Zeynepgile yardım ediyordum mete bey?"
Mete-birincisi bana bey deme baba de ikincisi de onlar hallederler gel sen bi seninle bi konuşalım biz
"P-peki mete baba"
Aldığım tabaklari geri bırakmış mete beyin karşısına geçmiştim mete bey konuşmuşaya başlamıştı...
Mete-ee oğlum ile araniz nasik iyi anlaşıyor musunuz?
"I-iyiyiz iyi anlaşıyoruz mete babacım"
Yeliz-aa kizim söylesene asil gerçeği
Mete-asik gercek derken yeliz sen ne dersin?
Yeliz-valla bugun senin oglun bana dedi ki ben dedi istemiyorum alisverise gitmek dedi siz gidin dedi ben dedi evlenmekde istemiyorum dedi o kızında yüzüne dahi bakmayacağım dedi bakrsam da beni vursunlar dedi ağam!
Mete-çağan!
Çağan-ama baba evlenmek istemediğimi söyledim size zaten!
Mete-bundan sonra hele bir yanlışını goreyim bak ben sana ne yapıyorum o senin karın olacak karın!
Hele bi düzgün davranma sen karına olacaklarını sen düşün!
Yüzüne bakmam ne demek karına ha!
Kizim sende caganin en ufak hatasında bana söylüyorsun tamam mı!"P-peki mete baba"
Mete-ha şöyle, zeynep kızım sen bize cay yapta getiri ver hadi
Zeynep-peki ağam
Sizce çağan yn nin yüzüne bakacak mı?
O vursunlar lafı gerçekleşecek mi?
Sizce ecrin ile çağan gerçekten sevgili mi?
~YB ICIN 5 YILDIZZZ~
SIZLERI SEVIYORUMMM♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk ~ Çağkız ~
ChickLitÇağkız kitabıdır... Ç-ben o kızın yüzüne bile bakmayacağım eğer bakarsam vursunlar beni! Y-Andım olsun ki o çağan'ı vurucam! BERDEL...