Selammm askolarr nasilsinizz ben iyigibiyim umarim sizde iyisinizdirrr
*yazim hatalar icin simdiden kusura bakamyinnn*Gunler gecmistir yn nin durumu giderek kotulesir ve bu yuzden tıptda bulunun bir önlemi deneyeceklerdir
Günlerce soguk suyun icinde kalmalidir.
Çagan ne akdar istemese de mecburen izin vermistir yn'nin ciplak bedenini soguk suya koyarlar ve yn gunlerce o suda kalir hickimseyi yanina goturmezler
En sonunda cagan zorla iceriye girer uzerinde maske ile karisinin basini oksar gunlerdir dokunamadigi icin ozlemini giderir...ARADAN 2 HAFTA GECER YN IYILESIR AMA ÇOCUĞUN DURUMU KOTULESIR
Herkes perişan olmuştur Yn son defa ameliyata girecektir.
Çağan yolun sonuna gelmiştir ve bir seçin yapmak zorundadır bebegimi yoksa karısımı diye en sonunda birini seçer ve ameliyata girerler.
Ameliyat herkesin istediği gibi girmemiştir çünkü kimileri ıkiside yaşasın istemiştir.
Ameliyat bittikten sonra yn yi odaya kaldırırlar Çağan odaya ağalayarak girer karısını görmesi onu daha fena etmiştir bu yüzden de ağlaması dahada artmıştır.
Karısını sever öper sarılır...*ARADAN 15 SAAT GEÇER VE YN UYANIR*
Yn'den
Uyanmıştım göz kapaklarıma varana kadar ağrıyordu heryerim zar zor hareket etmiştim hafif doğruldum ve etrafima bakındım elimi karnımı okşamak için götürdüğümde boş ve büyük olmayan bir karın gördüm
Ardında ne olduğunu idrak etmeye başladım bebeğim ölmüştü
Kapı ses gelmişti o yöne baktigimda çağanın yanlız bir sekilde yanima gelmesiydi günlerdir ne halde olduğunu anlayabiliyordum çünkü gözleri kapanmak ve daha açılmamak icin çabalıyordu,başının ağrıdığını anlamıştım,göz altlarındaki morluklar ve halsizlik onu fena etkilemişti.Ç-iyi misin?
Korkuyordu çünkü benim ne seçeceğimi biliyordu ben çoçuğumun yaşamasını kendimin ölmesini isterdim ama o tam tersini yapmıştı ebet zor seçimdi ama herseyi yanlis yapmıştı
"Sence?"
Ç-bak ikinizin de yaşayıp yaşamamanızı sordular bana ya kendi çocuğumun kendi karımın ne diyebilirdim ha?
Sen ölsem ben ne yapardım tek başıma nasil bakardim çocuğa?
Şensiz ben bi hiçim..."Çocuğumuza cok ta iyi bakarlardı çağan bi süt annesi bile olurdu orda en azından altınıda temizleyecek birileri var sadece sen yapmıyorsun ki bissürü kadın var onları yapabilecek!
Hem en azından küçücük bir bebek ölmezdi anlıyor musun?
Hayata dair umudu olan yaşamak isteyen küçücük bir bebek öldü senin o aptal seçimin yüzünden!Ç-ne diyeceğimi bilemedim ki?
Hem za-"Hem zaten ne nasil bir mağzeretin olabilir ki senin buna?
Ha ne diyebilirisn ki çocuğumuzun ölmesine icjn verdin sonuçta?Ikimizde ağlıyorduk kapı çalındı içeri girdiler gelen bizimkiler di
L-yn'm nasılsın?
"Hic iyi değilim leya
Y-gelinim benim olsun üzülmeyin siz birdaha denersiniz çocuğunuz olmuş olur daha yaşayacağınız cook günleriniz var siz daha gençsiniz
M-evet doğru der anneniz üzülmeyin yav
Birşey diyememistimcok mutsuzdum sinirli çağan'dan çıkartıyordum farkındaydım ama keşke ben ölseydim...
*ARADAN aylar geçmiştir*
yn düzelmiştir kafasını dağıtmak için hergün çalışıyordur akşamları evde zeynepgile yardim ediyor sabahları holdinge çalışıyordur cok yorüluyordur herkes farkındadır ne kadar dinlenmesini isteselerde birşey diyemezler çünkü yn böyle kendisini daha rahat hissediyordur...
Tekrardan merhaba aylar sonraki günlük rutinim akışından daha fazla yorucu.
Isterseniz hemen anlatmaya başlayayım
Sabah kalktım elimi yuzumu yıkayıp ustunu değiştirdim üzerime kot siyah pantolon ve siyah crop üzerinede siyah ve beyaz renklerden oluşan oduncu gömleğini gitmiştim saçımı sıkı bir at kuyruğu yapmıştım ardından çağan'ı uyanırmıştım o da hazırlanırken yüzüne birkaç birşey sürmüştüm yanima alacağım küçük çantamın içine telefonum kulaklığın,cüzdanım ve power bank"ı almıştım ardından caganda hazir olmuştu o banyouya saçını yapmaya gittiğinde aşağı inmiştim çağana söyleyip merdivenlere dogru yöneldim.
Asagi indik zeynep elinde karamel ile beni karşılamıştı evet köpegim hatirlarsiniz veterinerde kalmıştı olaylarımız dan dolayı bakmamıştım neyseki herşey düzeldi ve herkes mutluydu
Köpeğimi sevmiş ona yemini vermiştim çağan geldiğinde ise sofraya geçmiştim herşey yerli yerindeydi.
Kahvaltı bitince zeynepgile toplamasına yardim etmiştim isim bitincede çağan ile yola çıkmıştım artik şoför bizimle gelmiyordu çünkü beraber kalmak istiyordum çağan ile.
Çağan şoför koltuğuna oturuyor emniyet kemerimizi bağlıyorduk ve fazla yüksek olmasada müzik açıyor eğlenerek holdinge gidiyorduk.
Holdinge vardığımızda ise işlere gözüküyorduk arada kaçamak yapıp mola veriyorduk.
Akşam olduğunda eve geliyor üstüme rahat birşeyler geçirip (tişört esoftman gibi ) zeynepgile yardim ediyordum ardından herşey hazır olunca sohber ederek yemek yiyorduk sofrayi kaldırma işine ne kadar yardim etmek istesemde ona izin vermiyorlardı bende köpeğimi karnını doyurup odama çıkıyordum çağan,mete bey,polis ve konaktaki bazı görevliler ile bu zehir olayı ile ilgili bir toplanti yapıyorlar heryeri arasitiryorlardi kim olduğunu bulmak için bende o ara bazen dizi izliyordum bazen müzik dinleyerek kitap okuyordum eğer cok yorgun olursam uyuyordum veya öğün dinleniksem is yerinde yapmam gereken bazı şeyleri çalışma odasında hemen yapıyordum.
Evet birgunum kisaca böyle geçiyordu...Bugün müzik dinliyordum yatağıma uzanmış kitabımın bitmesine son 5 sayfa kalmıştı kitap asiri duysal bir kitaptı.
Kapi açıldı baktigimda çağan'ı gördüm dusa girdi bende o ara kitabı bitirdim kitabı komidinimin üzerine koydum ve kalktım üzerimi değiştirmeyi unuttuğumu fark ettim ve yatak pijamalarımı giyip yatağa uzandım çağan çıktı üzerini değiştir o ve yanima geldi sarıldık konuştuk falan derken çağan o malum soruyu sordu...Ç-güzelim belki kızarsın ama aylar oldu bizim de bi çocuğumuz olmasin mi?
"Çağan... biliyorum istiyorsun ama hazir degilim haka tam olayı atlatamadım görmüyor musun halimi herseyi unutmak için neler yapıyorum is yerinde zaman geçsin diye herseyi unuttum diye okuduğum dosyaları tekrardan okuyorum"
Ç-peki sen bilirsin
"Başka zaman"
Ç-tamam hadi uyuyalim
"Iyi geceler aşkım"
Ç-sanada meleğim...
Ve uykuya dalarlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk ~ Çağkız ~
ChickLitÇağkız kitabıdır... Ç-ben o kızın yüzüne bile bakmayacağım eğer bakarsam vursunlar beni! Y-Andım olsun ki o çağan'ı vurucam! BERDEL...