38.Bölüm

347 20 35
                                    

Hello aşklarımmm nabiyonuzzz daha iyi misinizzz şimdi ilk olarak deyinmek istediğim şey neden bu kadar geç attım çünkü sınavlarım var ve son sınavım yarın yani 11 Nisan da bana şans dileyin umarim güzel alırımmm
Sınavlara faaln çalıştım ve ramazan derken atamadım 🥺
Özür dilerim umarım affedersiniz😕

Hayatım pek güzel gitmiyor çünkü herşey üstüste geliyor...
Babam hastalandı, en yakın arkadaşım bı sırrımı başkalarına anlattı ve bunu tüm 8ler biliyor onalrla uğraşıyorum telefondan yazıyorlar saçma sapan gruplar kuruyorlar çıkışa çağırıyorlar ve laftan anlamıyorlar nefret ediyroum onalrdan ama uğraşmak istemiyorum sadece sınır geçmesinler örnek veriyorum sevdiğim arkadaşlarıma birşey yapmasinlar birşey demesiner ailemede aynı şekilde yada benim hakkımda kötü şeyler demesinler onun dışına sallamıyorum zaten son senem kurtulacağım onlardan...

Neyse sizi çok sıktım isterseniz başlayalımmmm 💖

NOT-YORUARİNİZ DİZİNİN İLERLEMESİNK SAĞLIYOR NE KSDAR FAZLA YORUM O KADAR FAZLA BÖLÜM DEMEK ARKADAŞLAR YORUM YAPMAYI UNUTMAYINNN :)

Arkamı döndüm ve ne göreyim şu beni kaçıran adamin yardımcısı şerefsizin bana yaptıkları ilk günkü gibi aklımda!

Şuan koruma ile dövüyorlardı çok korkmuştum ardında birisi daha eklendi korumayı öldüresiye dövdüler koruma ya @ldu...
yada bayıldı...

Çığlık atmam ile koşmam bir olmuştu ne kadar gücüm var ise ne kadar hızlı koşabilirsem o akdar hızlıydım...
Ne kadar koştum bilmiyordum ama başım dönmüştü arkama baktığımda kimseyi göremedim biraz daha doğru ilerledim ve bı kenarda durdum nefes aldım soluklandim aklıma çağan geldi onu aramaliydim...

Sonra!
Ceplerimi kontrol ettim ama telefonun yoktu!

Tabi yaa evde unutmuştum!
Ağlamaya başladım kismeye ulaşamıyordum çok güçsüz ve yorgun hissetmiştim kendimi...

Ardından nekadar zorlansamda ayağa kalktım ve zar zor ilerledim yavaş yavaş yaklaşmıştım az çok hatırlıyordum buralari...

Sonra bı araba geldi durdu..
Siyah bı arabaydı kaçıran adam olabilir diye düşündüm ve hemen koşmaya devam ettim kalbim çok hızlı atıyordu bir günde bu kadar aksiyon yeterr!!!!

Bünyem dayanamıyordu!
Koştum, koştum ve koştum:)

Sonunda vardım!

Hayatımda ilk defa bu akdar fazla kosmusumdur!
Madalya vermeleri lazımdı!

Off ne diyorum ben yaa?
Bizim iş yerine gelmiştim...
Çok yorgun ve bitkin bir şekilde holdinge girdim görevli beni bu halde görünce hemen yanıma koştu ve yardım etti

G-iyi misiniz yn hanım!

"İyiyim sen!

Çok iyiyim uaa ne demezsin!

G-neden yürüyerek geldiniz birşey mi oldu yn hanım?

"Canım sıkıldı hem yürüdüğünü kim söyledi koştum!

Sabır...

G-cahan bey buradaydı bı 5 dakika önce gitti aramamı ister misiniz?

(CAĞANDAN)

Bı hısım ile evden çıktım holdinge gitmem lazımdı hemen arabay bindim ve holdinge geçtim ardından odama geçtim ve bilgisayarımı açtım biraz uğraştım ve iş hallettim sonra birisi bana mesaj attı bende müşteridir diye açmadım hiç konuşacak bı havada değildim...

Ardından bı 5 dakika geçti ve tekrar attı sonra bı 5 dakika daha ve yeni bir bildirim dah ve bı 5 dakika daha bu sefer aradı bütün dikkatmi dağıtmışdı telefonu elime aldım gizli nurama idi

Zoraki aşk ~ Çağkız ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin