The other woman has time to manicure her nails
The other woman is perfect where her rival fails
And she's never seen with pin curls in her hair, anywhereThe other woman - Lana Del Rey
¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)
Πέρασαν ήδη τέσσερις μέρες από αυτή τη φρίκη που ζω . Τέσσερις μέρες γκρίνιας, βαρεμάρας και απομόνωσης. Νιώθω λες και με έχουν στείλει εξόριστο. Η μάνα μου μπαίνει με στολή αστροναύτη στο δωμάτιο ενώ ο πατέρας μου δίνει την θετική ενέργεια από μακριά. Η Μυρτώ ούτε λόγος να πλησιάσει βασικά έχουμε να μιλήσουμε από εκείνο το πρωί που τσσκωθηκαμε. Από την οικογένεια μου όλοι είναι αρνητικοί αλλα κόλλησα την Κάσιους και εκείνη με την σειρά της τον Ορέστη και την οικογένειά του . Καλό αυτό μεν γιατί έχω υποτίθεται παρέα το πρωί . Κι όμως οχι ξυπνάει και κοιμάται σε κλήση με τον Ορέστη . Ένα βράδυ κοιμήθηκα κι εγώ και απλά αποχώρησα το πρώτο λεπτό καθώς το σόι του Ορέστη έκανε περισσότερη φασαρία και από παλιό αυτοκίνητο.
- Αγάπη μου καλημέρα ! Πως είσαι σήμερα σου έπεσε ο πυρετός; Ο βήχας; Το μπούκωμα ; Ο πόνος στα κόκκαλα; Θες ντεπον ή αλγκοφρεν....
Αν δεν την σταματούσα ακόμα θα μου ονοματιζε όλα τα χάπια
- ΕΕΕΕΕ ΜΑΜΑΑΑ ΦΤΑΝΕΙ ! Καλημέρα , είμαι καλά και έχω μόνο βήχα και μπούκωμα. Για το τέλος θέλω φαγητό και ένα ποτήρι νερό .
- Καλά καλά παιδί μου ,μην με φας .
Και έφυγε τρέχοντας .Αφού έλιωσα άλλη μια ώρα στο νετφλιξ με πήρε τηλέφωνο η Κάσιους. Όπα κάτι θα έπαθε το άλλο το γομαρι.
- Αλκ μωρό μου τι κάνεις;
Καλά αυτή τα ήπιε;
- Να εδώ πίνω καφέ Ασκληπιού εσύ τι λέει; Με κοροϊδεύεις μωρέ ; Τι να κάνω μωρη τα ίδια από το κινητό στο νετφλιξ και από το νετφλιξ στο κινητό. Εσείς τι λέει;
- Ο Ορέστης χάλασε το κινητό από τα νεύρα γιατί έχανε στο pubg. Και δεν γίνεται να βγει να το φτιάξει γιατί όλοι είναι καραντίνα οπότε μονο με το σταθερό θα μιλάμε όταν δεν είναι απασχολημένο.
- Και γιατί δεν τι δίνει στον Βαγγέλη ή έστω στον Ιάσωνα ή τον Άλεξ ; Φίλοι του είναι .
- Φοβούνται λένε γι'αυτό.
- Οπότε μείναμε τα δύο μας υποθέτω;;
Και έπνιξα ένα γελακι.
- Φίλεναδα έχω αδειάσει και ξαναγεμίσει όλη την ντουλάπα δύο φορές. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω . Θα αρχίσω να καθαρίζω από την βαρεμάρα.
Όπα είπε η Κάσιους για καθάρισμα; Παιδιά καλυφθείτε έρχεται τυφώνας. Καθάρισμα και Κάσιους δύο εντελώς αντίθετες έννοιες.
- Κάσιους, παιδί μου τι λες ; Εσύ έχεις να πιάσεις σκούπα από οταν ήσουν πεντάχρονο και τότε την έπιανες γιατί έκανες την μαγισσουλα.
Περίεργες παρενέργειες έχει ο covid τελικά.
Αφού μιλήσαμε κανένα τρίωρο , με πήρε ένας βαθύς και γλυκός ύπνος.
YOU ARE READING
Bad boys never die
Teen FictionΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...