It took 13 beaches to find one empty
But finally, it's mine
With drippin' peaches, I'm camera-ready
Almost all the time
13 beaches - Lana Del Rey
Ξύπνησα το πρωί στο κρεβάτι στην
αγκαλιά του Άλεξ. Ο γλυκός μου με έφερε μέσα το βράδυ. Μύριζε τόσο υπέροχα που με έκανε να τον φάω. Κόλλησα πάνω του περισσότερο. Τότε τον είδα να ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια του. Οι μπούκλες του έπεφταν ανέμελες εδώ και εκεί.- Καλημέρα μικρή μου !
Αυτό είναι ξύπνημα και όχι τα ξυπνητήρια.- Μμμ καλημέρα.
Είπα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί. Τον είδα να ξαφνιάζεται και μετά μου ανταπέδωσε κι εκείνος ένα.Σήμερα είναι Κυριακή και φεύγουμε με το απογευματινό τρένο.
Σηκωθηκαμε , ντυθηκαμε και ξεκινήσαμε να πάμε σε μια καφετέρια στην Ναυαρίνου. Ήταν λίγο μακριά αλλά μ'αρεσε να βλέπω την άδεια σχεδόν Θεσσαλονίκη. Καθίσαμε και παραγγείλαμε μπουγάτσες , μια με κρέμα και μια με Μερέντα, και καφέδες. Το μαγαζί μοσχομυριζε φρέσκα κουλουράκια.
Νιώθω εξαντλημένη αλλά ευτυχώς αύριο έχουμε την γιορτή για την 28η Οκτωβρίου. Δεν θέλω να αποχωριστώ την Θεσσαλονίκη μου. Άλλη μια υπόσχεση που βάζω με τον εαυτό μου είναι να περάσω ψυχολογία στο ΑΠΘ ή έστω μια σχολή εδώ. Την ερωτεύτηκα όπως ερωτεύτηκα κι εκείνον.
Περπατήσαμε σχεδόν όλη την παραλία, τουρίστες άρχισαν να ξεπροβάλλουν από παντού. Μαγεμένη από την πόλη ξεχνούσα τα πάντα γύρω μου.Επιβιβασμενοι πλέον στο τρένο περιμέναμε να ξεκινήσει το ταξίδι για την επιστροφή στην πραγματικότητα. Αφήνω ενα κομμάτι του εαυτού μου σε αυτές τις δύο μέρες εδώ στην Θεσσαλονίκη , στη νύφη του Θερμαϊκού.
Το ταξίδι ήταν ήρεμο και ξεκούραστο. Φτάσαμε και είδα την Μυρτώ να με περιμένει με ανυπομονησία.
- Αλκκκ
Άρχισε να τρέχει καταπάνω μου. Θα με σκοτώσει.- Μυρτώ , μου έλειψες!
Τότε παρατήρησα τον λαιμό της. Ήταν γεμάτος από πιπιλιες. Μάλλον πέρασε καλά , πολύ καλά.- Βλέπω πέρασες καλά αδερφούλα , έκανε καλή δουλειά ο Χρηστάκος.
Στο μεταξύ είδα τον Χρήστο με τον Άλεξ να ανταλλάσουν απειλητικά βλέμματα.
Αφού αποχαιρέτησα τον Άλεξ με ένα φιλί το οποίο ξάφνιασε τους πάντες , πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad boys never die
Ficção AdolescenteΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...