Cinnamon in my teeth
From your kiss
You're touching me
All the pills that you did
Violet, blue, green, red to keep me
At arm's length don't work
You try to push me out
But I just find my way back in
Violet, blue, green, red to keep me out
I winCinnamon girl - Lana del Rey
Το πρωί ξύπνησα με ένα βάρος πάνω μου . Γιατί είμαι τόσο βαριά ρε φίλε ; Γυριζω πλευρό και βλέπω τον Άλεξ να κοιμάται. Τον ποιο ;
-ΑΑΑΑΑ γιατί κοιμομαστε μαζί ; Και που είμαι ;
Σχεδόν τσιριξα μέσα στο αυτι του .
- Πας καλά ρε Αλκ πρωί , πρωί . Ήσουν τυφλά χτες και σε έφερα εδώ να κοιμηθείς . Αν σε πήγαινα στους δικούς σου θα μας σκότωναν.
Είναι κούκλος παναθεμα τον .
- Τι έγινε Αλεξουκο φοβάσαι τους γονείς μου ;
Εκείνος γουρλωσε τα μάτια . Αχ καημένε μου , στο σπίτι μας γαμπρός θα καταλήξεις σίγουρα.
Σηκώθηκε φορώντας μια φόρμα μόνο . Κόλαση το σωμα του. Λογικό να μου πεις με τόση προπόνηση και γυμναστήριο.
- Αλκ θα κοιτάς για πολύ ακόμα ;
Και με πλησίασε σε σημείο να νιώθω την αναπνοή του πάνω στα χείλη μου . Πεθαίνω και δεν το ξέρω . Με όση δύναμη μου είχε απομείνει τον έσπρωξα ρίχνοντας τον στην θέση μου και προχώρησα προς την ντουλάπα του για να πάρω κατι πιο άνετο.
- Ελπίζω να μην σε πειράζει που θα δανειστώ τα ρούχα σου .
Μμμ έχει ποικιλία ο Αλεξάκος . Ενδιαφέρον αφου άρπαξα μια γκρι φόρμα και μια άσπρη μπλούζα κατευθύνθηκα στο μπάνιο για να αλλάξω. Βγήκα και τον είδα μπρούμυτα στο κρεβάτι να μυρίζει το μαξιλάρι μου.
- Σ' αρέσει το άρωμα μου Αλεξουκο ε;;
Αρχίσα να του κάνω μασάζ στην πλάτη κατεβαίνοντας όλο και πιο κάτω . Έφτασα στην μέση και προχώρησα τα χέρια μου προς την πλευρά που ακουμπούσε το κρεβάτι. Τότε πέρασα τα σειρά μου μέσα από το σορτς του . Τον είδα να ταράζεται . Ας το διασκεδάσουμε λίγο . Άρχισα να τον πειράζω πάνω από το εσώρουχο του . Του αρέσει. Ξαφνικά μπαίνω μέσα από το εσώρουχο.
-Μμμ Άλκηστις τι κάνεις εκεί ;
- Τίποτα μωρό μου , την δουλειά μου κάνω .
Του δάγκωσα τον λοβό του αυτιού του και συνέχισα να τον τρίβω . Εκεί που τον βλέπω να έχει ηρεμήσει εντελώς και να του έχει σηκώθει , τρέχω και βγαίνω έξω από το δωμάτιο με κατεύθυνση την κουζίνα
- ΤΗΝ ΓΆΜΗΣΕΣ ΜΙΚΡΉ ΠΙΑΝΊΣΤΡΙΑ!
Τον άκουσα να φωνάζει από πίσω μου αλλά ευτυχώς είχα φτάσει ήδη στην κουζίνα. Στην κουζίνα εκτος από τον Φαίδωνα βρισκόταν και η κυρία Νίκη. Α και ο κύριος Πέτρος. Ωραία , ρεζίλι γίναμε και πάλι.
- Τι έπαθες κορίτσι μου και τρέχεις; Τι σου έκανε το άλλο το γομαρι;
Είπε ο κύριος Πέτρος ο οποίος με κοιτούσε περίεργα καθώς είχε αναγνωρίσει τα ρούχα του γιου του πάνω μου .
- Τίποτα , τίποτα απλώς τον έριξα κάτω από το κρεβάτι και με απειλεί τώρα .
Γέλασα στην θύμηση τι έγινε πριν . Έχω να πω πάντως πως έχει καλά προσόντα.
Τέλος πάντων κάτσε να φας πρωινό τώρα και θα τον κανονίσω εγώ μετά που σε απειλεί κιόλας .
Είπε η κυρία Νίκη δείχνοντας την κενή θέση δίπλα στον Φαίδωνα.
- Φαίδωνα μου , εμείς φεύγουμε τώρα ό,τι χρειαστείς πες τον Αλέξανδρο και ακόμη καλύτερα τώρα που είναι εδώ η Άλκηστις ζητά από εκείνη.
Είπε η κυρία Νίκη στον μικρό δίνοντας του ένα φιλάκι. Ευτυχώς που παρέμεινε στο σπίτι ο Φαίδων γιατί αλλιώς δεν το γλίτωνα το γαμησι , και μεταφορικά και κυριολεκτικά.
YOU ARE READING
Bad boys never die
Teen FictionΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...