Honeymoon

39 10 16
                                    


We both know that it's not fashionable to love me
But you don't go 'cause truly there's nobody for you but me
We could cruise to the blues
Wilshire Boulevard if we choose
Or whatever you want to do
We make the rules

Honeymoon - Lana Del Rey


Αριάδνη
Το πρωί πήγαμε με τον Πέτρο στην Θεσσαλονίκη να δούμε την Ίριδα , το μικρό μου το κορίτσι. Ποια μάνα παρατάει το παιδί της ; Ανακάτεψα την ζωή της , σχεδόν την διέλυσα . Τώρα κοντεύω να κάνω το ίδιο στην Μυρτώ με την διαφορά ότι δεν θα την δώσω. Δεν πρέπει να μάθει την κατάσταση της , θα φύγει να πάει μαζί της πριν τελειώσει το σχολείο. Θα τα πει στην Άλκηστις . Θα κατηγορεί για όλη της την ζωή τον εαυτό της .Είναι άδικο να νιώθουν τύψεις για κάτι που κάναμε εμείς , και κυρίως εγώ . ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΑ ΤΗΣ. Μπορεί να μην θεωρούμε μάνα της ακριβώς αλλά εγώ την γέννησα . Οι σκέψεις μου διακόπηκαν από τον ήχο του τηλεφώνου.
- Έλα μαμά , στον δρόμο είμαστε σε μισή ώρα θα είμαστε σπίτι !
- Κάντε και πιο γρήγορα ! Η μικρή πεινάει και της είπα ότι πεταχτηκατε κάπου κοντά . Αν ξαναρωτησει τι θα της πω ;
- Μαμά μην ανησυχείς . Θα είμαστε πίσω γρηγορότερα.
Της απάντησα και μου το έκλεισα . Μάλλον εμφανίστηκε η Άλκηστις
- Η Σοφία ήταν ;
Ρώτησε ο Ανδρέας κοιτώντας τον δρόμο.
- Ναι , είπε να βιαστούμε γιατί μας περιμένει να φάμε η Άλκηστις.
Δεν μίλησε συνέχισε να κοιτάει μπροστά. Πονάει να βλέπει την Ίριδα σε αυτή την κατάσταση.
- Πιστεύω πως έφτιαξε το χρώμα της λίγο σήμερα ! Εσύ τι λες ;
- Μμ ναι
Με το ζόρι του βγαίνουν οι λέξεις.
- Στην Μυρτώ θα πούμε ότι την είδαμε;
- Όχι Ανδρέα και βέβαια όχι . Αν μάθει ότι είναι καλά και ζει στην Θεσσαλονίκη θα τα παρατήσει όλα και θα πάει κοντά της . Καλύτερα να πιστεύει ότι την ξεχάσαμε.

Μετά από είκοσι λεπτά φτάσαμε στο σπίτι . Απ' έξω μύριζε ζεστός πουρές. Α ρε μανα μεγαλούργησες πάλι.
- Μαμά , Άλκηστις , ήρθαμε!
- Σσσς μην φωνάζεις είναι πάνω . Πες μου πως ήταν το κορίτσι μας ;
- Έφτιαξε το χρώμα της , έτσι μου φαίνεται . Ροδισαν τα μάγουλα της .
- Αχ μακάρι να συνέλθει. Σύρμα η μικρή.
Κόψαμε απότομα την κουβέντα. Δεν είναι ώρα να μάθει τίποτα ακόμα η Άλκηστις.

Αφού φάγαμε και είδαμε την επεισοδιακή βάφτιση της Άλκηστις , η ίδια μας αποχαιρέτησε και πήγε για ύπνο.
- Πάω να ελέγξω αν κοιμήθηκε και έρχομαι!
Ανέβηκα τις σκάλες και έφτασα έξω από το δωμάτιο της . Μπήκα μέσα και την είδα κουκουλωμενη με τα σκεπάσματα. Έκατσα στην άκρη του κρεβατιού και της χάιδεψα τα μαλλιά. Το πρωί χάιδευα την Ίριδα και τώρα την Άλκηστη με τον ίδιο τρόπο. Έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά όμοια . Το μέτωπο , το σχήμα της μύτης και τα αυτιά. Δίδυμες ήταν.

Bad boys never dieWhere stories live. Discover now