I can feel it coming in the air tonight
See you walking on that blue Pacific
I can see you bathing
in the summer light
Turning tan in your left, I think
Λίγες ημέρες πριν την άφιξη του νέου έτους, η Ίριδα στην παγωμένη αλλά έτοιμη για την υποδοχή του καινούριου χρόνου Θεσσαλονίκη υπέστει εγκεφαλικό δευτέρου βαθμού παρά την ήδη υπάρχουσα κατάσταση της. Η ζωη της κρέμεται από μια κλωστή παρόλα αυτά οι γονείς , θετοί και μη, δεν ειδοποιούνται για την επιδείνωση της υγείας της. Το μόνο τηλεφώνημα που θα λάμβαναν είναι ο θάνατος της. Ίσως ζήσει, ίσως όχι . Μπορεί να συνέλθει και να επανέλθει στην πραγματικότητα , μπορεί και όχι. Ο χρόνος και οι καταστάσεις θα δείξουν το μέλλον της .Άλκηστις
Το πρωί ξυπνήσαμε αργά καθώς το χθεσινό πάρτυ διήρκησε ως αργά το πρωί. Τώρα κατεβαίνουμε στην πόλη του Βόλου. Πάντοτε με ενθουσίαζε η πόλη. Συνδιάζει βουνό και θάλασσα ταυτόχρονα. Είναι μια σύγχρονη φοιτητουπολη με όλες τις ανέσεις. Αλλά αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι τα μεζεδοπωλεία με το ντόπιο τσίπουρο και τα φρέσκα θαλασσινά. Αν κατά την διάρκεια της επίσκεψης σου δεν επισκεφτείς κάποιο τσιπουραδικο είναι λες και πηγές στην Κρήτη και δεν δοκίμασες ρακή.
Έχουμε φτάσει και οι γονείς με τα μικρά πήγαν να βρουν τους γονείς του Ορέστη οι οποίοι ήρθαν σήμερα ενώ οι υπόλοιποι κατευθυνομαστε προς το σημείο όπου δώσαμε συνάντηση με τον Ορέστη. Μπορεί η απουσία της Κάσιους να τον έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό αλλά η φυγή από την πραγματικότητα ίσως τον βοηθήσει να συνειδητοποιήσει ότι σε λιγότερο από δύο μήνες έρχεται πίσω.
Βρίσκομαι με δύο ζευγάρια τα οποία απολαμβάνουν τις διακοπές του ενώ εγώ προσπαθώ να πλησιάσω τον Άλεξ για να μην νιώθω περισσότερο μπακουρι απ'ότι πρίν. Κάθε φορά που κάνω ένα βήμα πιο κοντά τόσο περισσότερο απομακρύνεται. Μα καλά χτες το βράδυ με κυνηγούσε για σεξ σαν μανιακός που ψάχνει για την δόση του.
Από μακριά διέκρινα την φιγούρα του Ορέστη και αφού έσπρωξα τα ζευγαρακια έτρεξα προς το μέρος του. Έπεσα τόσο ατσαλα στην αγκαλιά του που ευτυχώς δεν πέσαμε.- Αλκ κι εμένα μου έλειψες, τέτοια αγκαλιά δεν την περίμενα.
Είπε ξαφνιασμένος ενώ ακόμα με είχε στην αγκαλιά του. Τον Ορέστη από μικρό τον έβλεπα ως μεγάλο αδελφό. Δεν υπήρξε ποτέ κάτι ερωτικό μεταξύ μας.
ESTÁS LEYENDO
Bad boys never die
Novela JuvenilΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...