All the pretty stars shine for you,
my love
Am I the girl that you dream of?
All those little times you said that
I'm your girl
You make me feel
like your whole worldPretty when you cry - Lana Del Rey
Ξημέρωσε Χριστούγεννα. Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα δεν είναι όπως τα φαντάζεται κάποιος με χιόνι και ο κόσμος να παίζει χιονοπολεμο. Όχι όχι , καμία σχέση. Σε όλη μου τη ζωή μια φορά χιόνιζε και το απόγευμα είχε βγάλει ήλιο.Το σπίτι γέμισε από κόσμο από νωρίς το πρωί. Οι συγγενείς μας από την Κύπρο κατέφθαναν σε λίγη ώρα ενώ το σόι του μπαμπά κατά το ήμισυ είχε φτάσει. Ο μπαμπάς με τους θείους και τον παππού είχαν βγει στην αυλή για να ψήσουν. Αν αναρωτιέται κάποιος γιατί είναι έξω Δεκέμβρη μήνα , μην αναρωτιεστε. Έχει λιακάδα και το θερμόμετρο δείχνει δεκαοχτώ βαθμούς.
Σε λίγη ώρα έφτανε και η ξαδέρφη μου από την Κύπρο που είχα να την δω κοντά δύο χρόνια. Είμαστε συνομήλικες αλλά λόγω των έντονων χαρακτηριστικών και του ύψους φαίνεται αρκετά μεγαλύτερη.
Η γιαγιά δεν έχει σταματήσει να χαμογελάει σήμερα. Μετά από δύο χρόνια καραντίνας, θα φάμε επιτέλους όλοι μαζί!Το κουδούνι χτύπησε και η μαμά έτρεξε να υποδεχτεί τους καλεσμένους , κυρίως την αδελφή της.
-Καλως τους , περάστε μέσα!
Όταν είδε την αδελφή της ξέσπασε σε κλάματα. Όπα λάθος και οι δυο κλαίνε τώρα.- Ποιον θρηνουμε πάλι;
Είπε η Μυρτώ καθώς κατέβαινε την σκάλα έχοντας μόλις ξυπνήσειμε αποτελέσμα να εισπράξει μια αγκωνια στα πλευρά από την γιαγιά.- Αντωνία μου έλειψες πολύ...
- Κι εσύ , στο υπόσχομαι ότι δεν ξαναχαθουμε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Της απάντησε και έμειναν ακομα αγκαλιασμενες.
Τότε με πλησίασε η ξαδέρφη μου, η Ελευθερία, η οποία είχε κάνει τρομερή αλλαγή.- Σου πάει φοβερά πολύ το νέο σου μαλλί!
Της είπα καθώς την φίλησα σταυρωτά.- Ε μα ρε Αλκ μόνο εσύ θα έχεις το κόκκινο μαλλί της Σοφίας; Μυρτώ τι λέει ;
- Προσπαθώ να ξυπνήσω αλλά δεν ....
Έτσι πέρασε η ώρα και ήρθε η ώρα του φαγητού. Τέσσερις άνδρες και οχτώ γυναίκες. Πάνω στο τραπέζι υπήρχαν χίλια δυο καλουδια. Αυτό που ξεχώρισα από όλα ήταν η κρεατοπιτα που έφτιαχνε η γιαγιά για εμένα την Μαριάννα και την Μυρτώ. Συνήθως μέσα είχε και ένα φλουρί παρολου που δεν είναι Πρωτοχρονιά. Το κλίμα που επικρατούσε ήταν άκρως γιορτινό.
Κάποια στιγμή παρατηρούμε τον Κώστα , τον σύντροφό της αδερφής του μπαμπά να γονατίζει.
DU LIEST GERADE
Bad boys never die
JugendliteraturΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...