Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
No one compares to you
But there's no you, except in my dreams tonightDark paradise - Lana Del Rey
Μυρτώ
Είμαι στην Άνδρο κοντά τέσσερις μέρες. Πράγματι δεν ήρθα με την Ερμιόνη . Οι γονείς μου το ξέρουν όμως η Άλκηστις όχι. Δεν γινόταν να της πω τον λόγο. Όσο για τους γονείς μου ας τολμούσαν να πούνε όχι και ξαφνικά όλα τα μυστικά τους θα γινόταν στάχτη.
Μα καλά έχουν να πάνε να την επισκεφτούν δέκα μήνες . Όχι δέκα μέρες . ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ. Βασικά δεν ξέρω αν ζει καν πλέον.Παιδί τους είναι κι εκείνη . Την θυμάμαι ελάχιστα σαν μωρό καθώς με τα ψέματα τους με έκαναν να διαγράψω από το μυαλό μου το πρόσωπο της . Πλέον κυριαρχεί μόνο η Άλκηστις. Η Ίριδα απούσα. Γι'αυτό το λόγο θέλω να περάσω Θεσσαλονίκη, για να είμαι κοντά της . Να πάω να την βρω.16 χρόνια πριν
Χτύπησε το κουδούνι και άρχισα να τρέχω.
- Κορίτσι μου περίμενε , μην τρέχεις !
Φώναζε η γιαγιά Ολυμπία , δεν την άκουσα όμως .
Μου είχαν πει πως η μαμά με τον μπαμπά πήγαν να πάρουν τις αδερφές μου από τον πελαργό. Είμαι τόσο χαρούμενη που θα γίνω μεγάλη αδερφή .
- ΜΑΜΑΑΑ , ΜΠΑΜΠΑΑ
άνοιξα την πόρτα και έτρεξα να τους αγκαλιάσω . Το θεάμα με ξάφνιασε. Η μαμά εξαντλημένη και κ μπαμπάς με δύο μεγάλες καλαθουνες με δύο μωράκια μέσα.
- Αγαπηη μου
Με αγκάλιασε τόσο σφιχτά η μαμά. Μου είχε λείψει πολύ
Από πίσω της ξεπρόβαλε ο μπαμπάς με τα καλάθια. Είναι οι αδερφούλες μου .
Η μία με τα μαύρα μάτια έμοιαζε με τον μπαμπά όμως η άλλη με τα καστανά ήταν ίδια η μαμάκα.
- Μυρτώ μου κοίτα τις αδερφές σου. Η Άλκηστις και η Ίριδα.
Τις ακούμπησαν στις κούνιες τους και έκατσα να τις κοιτάω από την αγκαλιά του μπαμπά.
Θα μου λείψει το συναίσθημα να αγκαλιάζω μόνο εγώ την μαμά και τον μπαμπά. Για τους παππούδες μου δεν στεναχωριέμαι τόσο γτ μοιράζονται την αγκαλιά τους και με τα άλλα μου ξαδέρφια.
- Μπαμπακα θα τους χαρίσω το δωμάτιο μου . Εγώ μπορώ να κοιμάμαι και στον καναπέ . Τα κορίτσια το χρειάζονται περισσότερο.
Είδα τον μπαμπά να δακρύζει και μου έδωσε ένα φιλί στα μαλλιά.Ύστερα από τέσσερις μέρες , τέσσερις μέρες να κοιτάω τις αδερφές μου , οι γονείς μου μου είπαν ότι η Ίριδα έφυγε για ένα ταξίδι.
- Μα καλά πως γίνεται να έφυγε τόσο γρήγορα; Είναι πολύ μικρούλα...
Δυσκολεύτηκα να πω λίγο το ρ αλλά το ξεπερνάω σιγά σιγά .
- Αγάπη μου έτσι κάνουν κάποια μωράκια, φεύγουν.
- Και πότε θα γυρίσει;
Είδα την μαμά να κατσουφιαζει
- Δεν ξέρουμε , κανείς δεν ξέρει . Άντε πάμε να δούμε τώρα την Άλκηστη που θα ξυπνήσει σε λίγο !
YOU ARE READING
Bad boys never die
Teen FictionΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...