Boy, look at you looking at me
I know you know how I feel
Lovin' you is hard, bein' here's harder
You take the wheel
I don't wanna do this anymore
It's so surreal, I can't survive
If this is all that's realHigh by the beach - Lana Del Rey
Άλκηστις
Οι μέρες περνάνε και τα πράγματα περιπλέκονται όλο ένα και περισσότερο. Η Κάσιους "χωρισμένη" ακόμα με τον Ορέστη ο οποίος έχει βρει συντροφιά κάθε βράδυ στα μπαράκια.
Η Ηρώ με τον Ιάσωνα είναι κάτι ουδέτερο.
Εγώ με τον Άλεξ ερχόμαστε όλο και πιο κοντά.
Τέλος η Μυρτώ με τον Χρήστο είναι στην καλύτερη φάση της ζωής τους. Ελπίζω να μην καταλήξει κουνελα.
Το πιο αστείο από όλα είναι ότι ο Άλεξ δεν γνωρίζει για την επανασύνδεση τους με αποτέλεσμα να είναι πεπεισμένος ακόμα ότι θα τα φτιάξει με την Μυρτώ.
Πέρασε και η 28η και τώρα μπαίνουμε δυναμικά στον Νοέμβριο, τον μήνα των διαγωνισματων. Στην παρέα μας επικρατεί γκρίνια, πολύ γκρίνια. Ο Άλεξ όταν έμαθε ότι θα πάμε όλοι μαζί διακοπές τα Χριστούγεννα ήταν ενθουσιασμένος , που να ήξερε όμως ότι θα έρθει και ο Χρήστος. Αχ καημένο μου παιδί , με το πουλί στο χέρι θα μείνεις.- Δεν θέλω να διαβάσω άλλο για τα κωλοαρχαια! Μαθαίνουμε αρχαία λες και θα σηκωθεί ο Πλάτωνας και Σωκράτης από τους τάφους και θα αρχίσουν να μιλάνε.
Και όπως καταλάβατε αυτή ήταν η Ηρώ η οποία προσπαθεί να ξεχωρίσει τις δευτερουσες προτάσεις.- Αμάν ρε Ηρώ ως κι εγώ που θέλω θετική μπορώ να τις ξεχωρίσω , είσαι υπερβολική!
- Ηρώ παιδί μου μην υποτιμάς τα αρχαια , την γλώσσα των προγόνων μας. Οκευ δεν λέω άχρηστα μας είναι αλλά ήξερες ότι τα νέα ελληνικά που μαθαίνουμε τώρα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τα αρχαία; Οπότε σκάσε και διαβάζε μπας και πάρει καλό βαθμό στο τετράμηνο!
Της είπα και με κοιτούσε με ύφος έτοιμη να με βρίσει.
Τότε ήρθαν και τα αγόρια που είχαν πάει στο πινγκ πονγκ να θαυμάσουν κώλους εννοώ να ανταγωνιστούν μεταξύ τους.- Βρε καλώς τα αγοράκια μας , τι λέει θαυμάσαμε καλά ;
Ο Ορέστης με τον Ιάσωνα με κοιτούσα περίεργα. Όμως ο Άλεξ είχε πιάσει το υπονοούμενο.- Θαυμασα αρκετά αλλά σαν τον δικό σου δεν έχει καμία μικρή πιανίστρια!
Μου ψιθύρισε στο αυτί κάνοντας με να ανατριχιασω. Βρε τον γελοίο.Το κρύο και η συννεφιά έχει επισκιάσει τα πάντα. Ο κόσμος είναι μουντός και άχρωμος. Κυριαρχεί το γκρι. Το χρώμα της κατάληψης. Το χρώμα της ψυχής μου. Νιώθω τόσο μόνη , τόσο απομακρυσμένη από τα πάντα. Μπορεί να έχω δίπλα μου σε κάθε βήμα την οικογένεια μου και τα κορίτσια αλλα και πάλι νιώθω μόνη. Νιώθω ότι μένω στάσιμη. Η ζωή προχωράει αλλά εγώ παραμένω πίσω προσπαθώντας να την φτάσω με γοργό βήμα. Η αδερφή μου βρήκε αυτό που έψαχνε , το ίδιο και τα κορίτσια ανεξαρτήτως των καταστάσεων τους. Εγώ πάλι αρχίζει να μου αρέσει ένας που θέλει να με ρίξει επειδή θέλει την αδελφή μου. Και παρολου που ξέρω την αλήθεια κολλάω όλο και περισσότερο. Με εθιζει ο τρόπος που με κοιτάει , που μου χαμογελάει ακόμα και το πώς στέκεται. Είναι λάθος το ξέρω αλλά δεν μπορείς ποτέ να εμποδίσεις την αγάπη. Η αγάπη σπάει όρια , περιορισμούς, θρησκείες, έθνη , το καθετί υπαρκτό. Θέλω να ζήσω την αγάπη των γονιών μου ,έτσι όπως την περιγράφουν. Ανέμελη χωρίς περιορισμούς. Θέλω να αγαπήσω και να αγαπηθω! Είναι παράλογο; Δεν νομίζω , κάθε άνθρωπος με οποιοδήποτε βεβαρημένο παρελθόν έχει δικαίωμα στην αγάπη. Προς το παρόν απολαμβάνω αυτό που αρχίζει να δημιουργείται. Βρίσκομαι στην αρχή της ανηφόρας κουρασμένη ήδη σκεπτόμενη αυτό που έχω να αντιμετωπίσω. Κουράγιο Άλκηστις , θα ανταμειφθείς!
BINABASA MO ANG
Bad boys never die
Teen FictionΕφηβεία. Δύσκολη η ζωή της εφηβείας. Χαρά , λύπη , ενθουσιασμό , δυστυχία. Έρωτες και χωρισμοί. Μυστικά κρυμμένα βαθιά στα έγκατα της γης. Δύο αδερφές ή μάλλον τρείς. Ένα αγόρι. Μια παρέα. Θα επιζήσουν όλοι μαζί στην δυσκολότερη περίοδο της ζωής του...