God knows I tried

21 6 2
                                    

Sometimes I wake up in the morning
To red, blue, and yellow skies
It's so crazy I could drink it like tequila sunrise
Put on that Hotel California
Dance around like I'm insane
I feel free when I see no one
And nobody knows my name

God knows I tried - Lana Del Rey


Ο καιρός πέρασε και τα πράγματα έχουν αλλάξει. Ας αρχίσουμε από την αρχή. Ο Ορέστης αποφάσισε να περιμένει την Κάσιους μέχρι να γυρίσει και να μιλήσουν. Η Ηρώ με τον Ιάσωνα είναι μαζί αν και μας το έκρυψαν εξαρχής και αν δεν τους πετύχαινα κάτω από τις κερκίδες σε έναν περίπατο με το σχολείο δεν θα το μαθαίναμε ποτέ. Είναι ταιριαστό ζευγάρι όταν η Ηρώ δεν κάνει τσιγάρο. Η Κάσιους περνάει υπέροχα στην Πάτρα μαζί με τον Βαγγέλη , τους βλέπω να φεύγουν με δυσκολία από εκεί.
Ο Χρήστος με την Μυρτώ συνεχίζουν να είναι μαζί , ερωτευμένοι όσο δεν πάει. Εδώ και 15 χρόνια πρώτη φορά βλέπω την Μυρτώ να κοιτάει κάποιον στα μάτια και να λιώνει. Είναι το άλλο της μισό λέει.
Η ξαδέρφη μου , η Μαριάννα ,αυτή που είχε πάει αεροσυνοδός έμεινε έγκυος με αποτέλεσμα το ερχόμενο καλοκαίρι να έχουμε γεννετουρια στο σόι Παπαθανασίου. Ο μικρός μου Φαίδων , το πιο γλυκό πλάσμα πάνω στη γη, έχει γίνει η αδυναμία μου. Συνεχίζω και του κάνω μαθήματα ξεχωριστά βέβαια με την Δέσποινα.
Τέλος εγω με τον Άλεξ συμπεριφερόμαστε όπως ένα ζευγάρι παρολου που δεν έχουμε δώσει την ταμπέλα " σχέση". Όταν το έμαθαν οι γονείς μου έγιναν έξω φρενών λέγοντας πως είναι ο πιο ακατάλληλος για να μπλέξω μαζί του. Ακόμη και οι γονείς του αντέδρασαν σε αυτό το είδος σχέσης. Εξακολουθούν και οι τέσσερις τους να μην μας θέλουν μαζί. Εγώ ζω αυτό τον εφηβικό έρωτα που κάθε κορίτσι θέλει να αποκτήσει. Δυστυχώς ή ευτυχώς το ζω μόνη μου γιατί ξέρω ότι όσα εισπράττω από την απέναντι πλευρά είναι ψεύτικα χωρίς συναισθήματα. Η μόνη θετική με  αυτή τη σχέση είναι η Μυρτώ. Αν ήξερε την αλήθεια ίσως να ήταν και αυτή αρνητική.

Πλησιάζουν Χριστούγεννα. Αυτό σημαίνει διακοπές με τους απέναντι και όχι μόνο. Εφόσον λείπει η Κάσιους αποφασίσαμε να πείσουμε τους γονείς μας εγώ και ο Άλεξ να έρθουν μαζί μας η Ηρώ με την οικογένειά της , ο Ιάσωνας και οι δικοί του και τέλος η οικογένεια του Ορέστη. Όλοι ήταν θετικοί στην πρόταση μιας και είχαμε χρόνια να μαζευτούμε όλοι μαζί. Θα είμαστε σύνολο κάπου στα δεκαοχτώ άτομα. Ολόκληρη ποδοσφαιρική ομάδα με αναπληρωματικούς.
Οι γονείς μου λείπουν γιατί πήγαν να φέρουν από την Θεσσαλονίκη την γιαγιά. Έρχεται επιτέλους , ανυπομονώ.
Ακούω τα κλειδιά στην πόρτα και τρέχω.

Bad boys never dieWhere stories live. Discover now