Pláž (Luke Hemmings)

18.4K 104 9
                                    

Strašně jsem se těšila na odpoledne. Až ho zase uvidím a až odsud vypadnu. Ve škole mi to moc nešlo a rodiče mě doma dusily. Docela se divím, že mě vůbec pustili ven a to kort s Lukem. Nemyslím jako že mají něco proti Lukovi, ale myslím jako, když je kluk. Trochu se divím no.
No nic, už to nebudu řešit a užiju si to.

Byl čas, už by tu měl být. Byla jsem nervózní a ani nwm proč. "Bože, Ell klid, přece se před ním nebudeš třást jako želé, o nic nejde, tak proč tak vyšiluješ," hádala jsem se sama se sebou.

"Cink cinkilink cililink," zazvonil zvonek.
Jo to bude Luke. "Bože zapomela jsem se učesat," panikařila jsem.
"Vydrž chvilku," zařvala jsem přes dveře a sledovala ho kukátkem. Věděl, že ho pozoruju a tak mlčel a jen přikývl.

Běžela jsem do koupelny se učesat. A potom rychle pospíchala za Lukem. A u dveří mi něco podstatného došlo.
"Luku vydrž ještě chvilku, zapomněla jsem si plavky," vyhrkla jsem. Jo mimochodem jdeme na pláž, trochu jsem to zapomněla zmínit co?
"Ell, počkej prosím a pusť mě už dovnitř," zavolal na mne a já se zastavila, vrátila ke dveřím a otevřela mu.
"Zlato nepanikař prosím, v klidu, dnešek si máme užít, ne vyšilovat."
"Vždyť já vím," políbil mě do vlasů ještě než jsem to dořekla.
"Tak popadni ty plavky, nemusíš si je oblíkat hned a jdeme, ok?"
"Dobře," chytla jsem plavky a hodila je do tašky s ručníky a dekou, kterou poté vzal Luke.
"Děkuju," řekla jsem a on se jen usmál a já myslela že snad omdlím. Ty jeho ďolíčky... Oh boooooože. Byla jsem z něj mimo, už zase.

"Ell, Elli, Ell," nevnímala jsem, "princezno moje, jsi tu?" ptal se Luke a vytrhl mě ze snění.
"N no?" vykoktala jsem.
"Hledám svojí princeznu," řekl a usmál se, už zase. Měli by mu zakázat se usmívat. Mám dojem, že by takhle mohl způsobit i pár nehod.
"Děje se něco?" zeptal se a zvedl jedno obočí.
"Ne, jen...miluju tvůj úsměv," hned, co jsem to dořekla, se Luke začal zas culit.
"Booože," rozplývala jsem se.

"A víš co miluju já Ell?" zeptal se.
"N ne," zarazila jsem se.
"Tak to musíme napravit, tak ti to prozradím."
"N no," čekala jsem, co z něj vypadne.
"Miluju tebe," vyřkl a políbil mě.
Políbil dlouze, něžně a sladce zároveň. Jelikož jsem moc nespolupracovala, tak se musel Luke, trochu víc než obvykle, předklonit a skrčit.

Taky aby ne, když měří skoro dva metry a já jsem královna všech prcků.

Dorazili jsme na pláž, vyhlídli si krásné místečko, natáhli deku a uvelebili se.

Slunili se, povídali si, provokovali se - což samozřejmě končilo vášnivými polibky.

Vytáhla jsem z tašky pomeranč.
"Pomeranč? Proč táhneš pomeranč?" zeptal se mě s nechápavým výrazem.
"Protože jsem měla chuť na pomeranč," začala jsem ho loupat, "chceš taky?" optala jsem se.
"Ne děkuju...pojď se mnou," hned stál na nohách a vytáhl mě za ruku.
"Proč, kam půjdeme?"
"Jen pojď," naházel věci zpět do tašky.
"Tak dobře," vyhrkla jsem přiotráveně.
Držel mě za ruku a někam mě táhl.

Došli jsme někam dál, nebyli tam lidi, ale jen pár palem. Na dvou z nich byla pověšená houpací síť.
"Juuuu," rozzářili se mi oči, když jsem viděla to nádherné místo.

Luke vytáhl z tašky deku a rozložil jí na písek, který pěkně hřál, kousek od břehu. Celou dobu jsme si povídali, ani do té vody se mi nechtělo. Bylo mi s ním tak strašně dobře. Po chvilce si mě přitáhl k sobě. A já se k němu ještě víc přitiskla. A samozřejmě, když se usmíval, já zase omdlívala. A ještě když jsem koukala do těch očí a k tomu ten úsměv, ohhh bože.

Začínal být chladnější vzduch a méně světla, ale přesto tu bylo hezky.

Rozběhla jsem se k palmám. A vyskočila na síť.
"No tak Ell," řekl otráveně, protože jsem mu utekla. Uvelebila jsme se v síti a sledovala Luka, jak se blíží ke mě. A ty jeho nebeský oči. Ohhh.

Zavřela jsem oči a dělala, že spím. Ale jo odpočívala jsem. Luke ke mě přišel a políbil mě, já pořád dělala, že spím. "Takže ignorace jo?" políbil mě znovu, ale rázněji. A jen tak nepřestal. "Mhmm," utápěla jsem se v jeho polibkách a přidala jsem se. Prostě nešlo se nepřidat.
Najednou se Luke odtrhl od mých rtů. Co to dělá, to jako proč, nejdřív začneš a teď zdrhnes? Říkala jsem si.

Luke šel pomalu k vodě, a já ho sledovala. Je nádhernej a jen můj, chapete to? Šťastnější už snad být nemůžu, no možná jo kdyby jsem měla ještě pomeranč. Pardon, ale mám na něj chuť. Na ten pomeranč teď myslím.

Sledovala jsem ty jeho nádherný nohy a ten zadek. Ohhh. Má božský nohy. ^^ pardon toho smajlíka jsem si nemohla odpustit.

Stal tam, nejdříve si namočil chodidlo, aby otestoval vodu. Poté si stahl kraťasové plavky. Co že?!
Odhodil je dál od vody a skočil do moře.
Světlo zapadajícího slunce osvetlovalo jeho krásné nahé tělo.

Udělal pár temp, otočil se na mě.
"Ell, pojď taky, voda je skvělá," zavolal na mě.
Sedla jsem si a pozorovala ho. Pozorovala jeho tělo v průzračné vodě. Udělal dalších pár temp a znovu se otočil na mě.
"Tak pojď Ell, vím, že chceš za mnou," řekl.
Zvedla jsem se a šla ke břehu. Lukey připlaval blíž.

"Nemám plavky," řekla jsem potichu, až zašeptala.
"A já snad jo?" pošeptal a smál se u toho.
"Ale já," sklopila jsem hlavu.
Luke vylezl z vody a políbil mě.
"Vždyť já vím Ell, ty stydlivko moje," políbil mě a líbal, "ale věř mi, že nemáš za co se stydět a ještě k tomu, nikdo tu neni, jen já," pošeptal mi do ucha. "Nebo jestli chceš, otočím se a ty se převlíkneš do těch plavek, co máš v tašce, ok?" políbil mě a já ho přitáhla k sobě a vjela mu rukou do jeho mokrých vlasů a líbala ho.
"Sundej to oblečení ze mě," pošeptala jsem.
"Okk," uculil se. Líbali jsme se a pomalu mě začal svlíkat a já pořád držela pevně zavřený oči.

Poslední kousek oblečení, což byli kalhotky, byl dole. Luke se odlepil od mých rtů, usmál se. Ach ty ďolíčky. Zase jsem se rozplývala nad jeho úsměvem. Chytil mě za ruku a tahl do vody.
Vážně byla příjemná. Šli jsme trochu dál od břehu. Začal mě líbat. Vášnivě. Vypukla válka jazyku. Lukovo ruce se toulali všude po mém těle.
Luke mě vyzvedl za zadek a já si kolem něj obmotala nohy a za jeho krkem spojila ruce. Prsty jsem pročesávala jeho vlasy od kořínků a dělala si v nich cestičky.

Luke ho do mě vsunul a já zavzdychala a skousla jsem si spodní ret. Začala jsem se pohybovat a vzdychala. Voda kolem nás se vlnila do našeho rytmu. Přitiskla jsme se co nejblíž k Lukovi a položila si hlavu na jeho rameno a těžce oddychovala a vzdychala. Luke mi sténal do ucha. Hladil a líbal. Osvětlovalo nás už jen měsíční světlo, které se odráželo od hladiny. Byl to nádherný pocit na nádherném místě v nádhernou dobu se skvělým a samozřejmě nádherným člověkem, kterého jsem milovala a ještě lepší bylo, že on miloval mě.

Luke jen vydechl, já se ho nohama pustila. A došlápla na písčité dno. Políbil mě. Tenhle polibek byl snad nejsladčí ze všech, co mi kdy věnoval.

Ell (@Ellie_is_a_penguin-) for you, mám tě strašně moc ráda :)

Bonus:
(Upozornění: jestli si nechcete zkazit romantickou chvilku, tak tohle nečtěte :D)
Leželi jsme na dece a líbali se a hleděli do očí. Ach ty jeho safírově modré oči. Lehl si na mě, ale podpíral se lokty, aby mě nezalehl úplně a líbal mě, odlepil se od mých rtů a přesunul se na krk. když chtěl do mě vniknout, tak já začala řvát SEX, SEX, SEX ON THE BEACH!
:DDD sorry já z toho nemohla :D
Pomeranč :D

Wrrrar!Kde žijí příběhy. Začni objevovat