Sklep část 2.

13K 124 5
                                    

Zamkl a vzal mě do náruče a odnesl k nám domů...

Překvapivě se se mnou vešel do dveří, docela mě to překvapilo. Byl šikovnej, když se mnou prošel tak, že jsem se nemajzla do hlavy o rám dveří.

"No tak zlato, dej mne už na zem," řekla jsem tiše.
"Ne," odvětil.
"Ale no tak."
"Ne, plánuju tě už nepustit," řekl rázně.
"Ale," namítla jsem, ale nenechal mě mluvit.
"Žádný ale."

Klíče od sklepa držel v zubech, upřímně teď jsem chtěla, aby místo těch klíčů tam byly moje tanga. Zrychloval se mi tep. Zase. Myslela jsem na něco jiného, než jsem měla.

John si, pořád ještě se mnou v náručí, zul boty. Poté si na ukazováček navlékl kroužek s klíči od sklepa a sundal boty i mě.
Popošel pár kroků a klíče pověsil na háček.

Zadívala jsem se na jeho rty a v tu chvíli jsem myslela jen na to jedno. Chtěla jsem, aby mě vojel. Teď hned. Samozřejmě se mi zas zrychlil tep.

"Ú ono se to nějak vzrušuje," všiml si, jak zírám na jeho rty. A už i zaregistroval moje mírně silnější výdechy.
"Zlato, že ty mi vlhneš?" zeptal se a já jsem zrudla, všiml si toho, "no takže mám pravdu," zasmál se.
"Dobře, tak máš no," lehce jsem se usmála.
"A co ode mě teď čekáš?" zeptal se a pozvedl obočí.
"To, že konečně dojdeme do ložnice a ty mě hodíš na postel a budeš tak hodnej a přefikneš mě," ztrácela jsem se v myšlenkách.
"Ale jo to já rád," řekl.
"Že mě to nepřekvapuje," reagovala jsem se smíchem.
"No ty jo se divim, to je divný," smál se a políbil mě. Smáli jsme se.

"Tak?" zeptala jsem se po chvilce.
"Co tak?" zvedl obočí a dělal, že nechápe.
"Co myslíš?" ušklíbla jsem se.
"Chceš do ložnice co?" usmál se.
"Že by?"
"Hmm a co s tim teda budem dělat?" zeptal se a já se zatvářila otráveně.
Položil mě na zem a sklonil se nade mnou. Začal mě hladit po stehně. A já roztáhla nohy.
"Nebuď tak hrr," řekl.
"Ale no tááák."
Chytil mě za kolena a dal je k sobě.
"Ale zlato," zareagovala jsem.
"Ne, já si chci hrát a škádlit tě."
"Ty mě jednou zabiješ."
"Ale no tak, ty víš, co všechno bych pro tebe neudělal," zasmál se, "ale chci tě chvíli zlobit."
Zakňourala jsem a povzdechla si.
Přejížděl rukou po mém stehně a já zas přejížděla přes jeho rozkrok. A doufala jsem, že to dlouho nevydrží a dostanu to co chci. Ale ne, sice mu to dalo zabrat, ale držel se. Pořád mě provokoval. Od vnitřní strany stehen se přesunul k mým kalhotkám, hrál si s lemováním a krajkami. Začal mě dráždit přes tanga a dával si se vším strašně na čas.
"Někdo se nám tu roztejká," provokoval.
"Kušuj!!!" zařvala jsem a John se začal smát, ale přitom si pořád hrál s mýma kalhotkama. Strašně to protahoval, dělal i pomalý pohyby a já z toho úplně šílela.

Pak konečně zajel pod moje kalhotky a dráždil mě.
"No tak Johne, nemuč mě," zakňourala jsem.
Ponořil do mě prsty a hrál si. A já vzdychala a chtěla ho mít už v sobě.
"Johne!!" zařvala jsem.
"Copak?" řekl klidně.
"Chci tě v sobě a chci tě hard," vyhrkla jsem nadrženě a zas to skoro zařvala.
"Jej někdo nám tu pění," řekl.
Zatvářila jsem se smutně a přejela mu rukou přes rozkrok. John se kousl do rtu.
"Fajn, kašlu na to," vyštěkl a vrhl se na moje rty. Strhl ze mě kalhotky a já roztáhla nohy.
"Jdem na to zlato," řekl, vnikl do mě a začal tvrdě a rychle přirážet.
Místnost se zaplnila mým hekáním.
"Ach bože!!!" zařvala jsem.
"Nezapomeň na sousedy," poznamenal klidně a lehce udýchaně.
Vysvlíkl mě ze zbytku oblečení a začal si hrát s mými prsy. Mačkal je a líbal. A přitom se pořád ponořoval do mě a to čím dál hlouběji. A já zarývala nehty do jeho zad. Svíjela jsem se slastí pod jeho tělem. Mým tělem projížděli vlny euforie, jako elektrické šoky a pak následovala silná vlna orgasmu. Chviličku po mě se udělal i on.

Jeho vyčerpané tělo se skácelo vedle toho mého. A přitom z poličky u věšáku stáhl deku a přikryl nás. Přitulili jsme se a oddychovali. Po chvíli jsem usnula.

Nevím, jak dlouho jsem spala, ale když jsem se probudila, tak jsem ležela v ložnici na posteli vedle spícího Johna. Přisunula jsem se k němu a on si mě přitáhl.

Je mi s ním božsky, miluji ho. Je to on, kdo si dokáže se mnou tak hrát. Zrychlovat můj tep, i když nechci. A zároveň zpomalovat, když spolu usínáme. Můj tep je poté pomalejší a klidný, jako by se zastavoval. A když ho do mě rve, moje srdce je plné lásky, chtíče a vášně.

Spala jsem a najednou jsem ucítila, jak mě John začal jemně hladit na břichu. Zavrtěl se a já zaregistrovala, že mě něco štouchá do zadku.
"Zlato, štoucháš mě tou svou věcí do zadku," pootočila jsem k němu hlavu a on mi vlepil pusu.
"Já vím," odmlčel se, "ale no chtěl bych druhý kolo."
Začala jsem se smát: "Takže ty mě tu mučíš a teď chceš další kolo jo?"
Přikývl a políbil mě na krk a samozřejmě mě pořád šťouchal do zadku.
"No tak," zaškemral.
"Tss," zas jsem hrála uraženou.
Šlo na něm vidět, že už to pomalu vzdává.
"No víš co, já tě nebudu trápit, jak ty mě," řekla jsem. Otočila jsem se čelem k němu a začali jsme se vášnivě líbat a osahávat. A pak jsem si začala hrát já.

Wrrrar!Kde žijí příběhy. Začni objevovat