i feel you, pretty baby, feel me

433 49 9
                                    

"kissing you sounds like a better plan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"kissing you sounds like a better plan."

Kollarımı göğsümde bağlayarak mutfakta can çekişen Tony'i gülümseyerek izledim.

"Yardıma ihtiyacın var gibi."

Kollarımı sırtına doladığımda başını hafifçe yana çevirdi.
Bana doğru döndüğünde itiraz etmek için aralanan dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.

"İtiraz etme, merak etme egona zarar gelmeyecek."

Göz devirdiğinde kıkırdayarak ondan ayrıldım ve tezgahtaki bıçağı alarak ona yardım etmeye başladım.

Çok geçmeden kahvaltımızı yaptığımızda Tony'nin benim için doldurduğu kahveyi alarak ona ufak bir gülümseme bahşettim.
Tezgahın üzerinde duran telefonum çalmaya başladığında hızlıca cevapladım.

"Delilah?"

"Bu gece eve gelme."

Delilah hızlıca konuştuğunda kaşlarım çatıldı.

"Ne?"

"Anlarsın ya, sonunda bir erkek arkadaşım olacak gibi ve bu süreçte bir gün evde olmaman en iyisi."

"Beni az önce evden kovduğunun farkında mısın?"

Dramatik bir şekilde konuştuğumda Delilah güldü.

"Tony Stark ile bir geceye daha imza atarsın, sana yardım ediyor sayılırım."

Göz devirdim.

"Görüşürüz Delilah."

Suratına kapatarak Tony'e döndüğümde sırıtan yüzünü görmemle kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Ne?"

Tony sandalyemi hızlıca kendisine çektiğinde refleksle kollarımı boynuna doladım.
Tony bundan memnun olarak beni kucağına çektiğinde kıkırdadım.

"Anladığım kadarıyla bu gece evsizsin."

Alayla konuştuğunda biraz yaramazlıktan zarar gelmeyeceğini düşünerek kucağında kıpırdandım ve dudak büzdüm.
Tony sertçe yutkunduğunda sırıttım.

"Bu evsiz kızın geceyi geçirmek için bir eve ihtiyacı var Bay Stark, ona yardım eder misiniz?"

Dudaklarına fısıldadığımda Tony'nin eli eş zamanlı olarak kalçama indi.

"Seve seve."

Yüzünde yaramaz bir sırıtış oluştuğunda dudağımı ısırdım.

"Peki ya karşılığında ne istiyorsunuz?"

Tony birkaç saniye düşünüyormuş gibi yaptığında ellerimi aşağıya indirerek tişörtünün eteklerini tuttum.
Çıplak karnına dokunduğumda Tony derin bir nefes aldı.
Parmaklarım biraz daha aşağıya inerek kemerini bulduğunda Tony hızlıca elimi geri çekti.

"Siktir."

Kısık bir sesle konuşarak dudaklarıma sertçe kapandığında öpüşüne karşılık vererek kendimi ona bastırdım.
Tony beni de beraberinde kucaklayarak kalktığında sırtımın soğuk tezgaha değmesiyle titredim.
Tony bacaklarımın arasına girerek üzerimdeki tişörtü sıyırdığında doğrularak boynuna ufak öpücükler bıraktım.
Elleri git gide tehlikeli bölgelere yaklaştığı sırada kolumu hareket ettirmemle hissettiğim sıcaklık yüzünden ufak bir çığlık atarak hızla yana kaydım.

"Siktir, iyi misin güzelim?"

Yüzümü acıyla buruşturarak elimi hızlıca suyun altına tuttum.
Tony iki dakika içinde elinde bir kremle geldiğinde sürmesine izin verdim.

"Çok acıyor mu?"

Tony canı yanıyormuş gibi suratını buruşturduğunda kafamı iki yana salladım.

"Kremin soğukluğunu hissediyorum."

Tony derin bir nefes verersk kafasını salladığında aklıma gelen şeyle güldüm.

"Aramızdaki yakınlaşmanın bu denli sıcak sonuçlanacağını düşünmemiştim."

Tony göz devirdiğinde gülümsedim ve tek elimle ona sarıldım.

"Bana iyi bakıyorsun Stark."

"Evet, elinin yanmasına sebep oluyorum falan."

Kıkırdadım.

"Sorun yok, gözümde hala oldukça ateşlisin."

Göz kırptığımda sırıttı.

"Beni kışkırtma Marigold."

"Pekala."

Tony kremli olan elime dikkat ederek beni salona götürdüğünde kendimi yavaşça koltuğa bıraktım.

"Bu çok garip."

Sakin bir sesle konuştuğumda Tony gözlerini bana çevirdi.

"Garip olan nedir?"

Omuz silktim.

"Şu an bu durumda olmamız, beni tanımıyorsun bile."

Tony hafifçe gülümsedi.

"İnan bana tanıyorum."

Anlamadığımı belirtircesine kaşlarımı kaldırdığımda Tony saçlarıma ufak bir öpücük bıraktı.

"Bunları düşünmeyi kes ve anı yaşa Marigold, benimle uyumaya ne dersin?"

Gülerek kafamı salladım ve başımı göğsüne yasladım.

"Sana alışmaya başladım Stark, bu hiç iyi değil."

Mırıltıyla konuştuğumda Tony saçlarımı okşamays başladı.

"İnan bana Marigold, bu oldukça iyi."

Bana iyice sarıldığında yavaşçs gözlerimi kapattım.
Sanırım bu iyiydi.

marigold || dark! Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin