evil, i've come to tell you that he's evil

384 49 3
                                    

"i noticed everything

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"i noticed everything. i just acted like i didn't."

Hafifçe esneyerek gözlerimi araladığımda birkaç saniye etrafa bakarak nerede olduğumu algılamaya çalıştım, Tony beni odaya çıkarmış olmalıydı.

Üstümdeki örtüyü kaldırdığımda gördüğüm şort ile duraksasam da yavaşça kalkarak yüzümü yıkadım.
Tony'nin nerede olduğunu Jarvis adını verdiği yapay zekadan öğrenerek çıplak ayaklarımın yerde çıkardığı seslerle birlikte garaja indim.
Tony oldukça meşgul görünüyordu, birkaç saniye ciddiyetle yaptıklarını izleyerek koşar adımlarla ona yaklaştım ve sırtına atladım.

Tony gülerek beni kalçamdan desteklediğinde boynuna birkaç öpücük bırakarak beni masanın üstüne oturtmasına izin verdim.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın."

Yanağıma ufak bir öpücük bıraktığında kıkırdadım.

"Elin ne durumda?"

Elimi inceleyerek omuz silktim.

"Acı hissetmiyorum."

Tony cevabımdan memnun olmuş bir şekilde gülümsedi ve beni masadan kaldırarak hafifçe kalçama vurdu.

"Şimdi gidiyoruz ve bu güzel kızın aç kalmaması için kahvaltı hazırlıyoruz."

Kafamı sallayarak beni peşinden çekiştirmesine izin verdim.

Üzerime dün giydiğim elbiseyi geçirerek çantamı elime aldığım sırada kapının açılmasıyla gözlerim o tarafa döndü.
Tony sorar gözlerle beni incelediğinde hafifçe gülümseyerek ona ilerledim.

"Artık bir evim olduğuna göre gitsem iyi olur."

"Hemen gidecek misin?"

Tony bana doğru yaklaşarak konuştuğunda hafifçe boğazımı temizledim.

"Neredeyse iki gündür buradayım Tony."

Tony elini saçlarımda gezdirdi.

"Bundan şikayetçi misin?"

Gülerek elini indirdim ve ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.

"Hayır ama gidecek bir evim olduğuna göre burada kalmama gerek yok."

Tony birkaç saniye duraksayarak kafasını onaylar anlamda salladığında gülümsedim ve yanağına ufak bir öpücük bıraktım.

"Seni bırakmamı ister misin?"

Kafamı iki yana salladım.

"Sonra görüşürüz."

"Görüşeceğiz güzelim."

Gülümsedim ve hızlı adımlarla evden çıktım, aksi takdirde Tony'nin beni bırakmaya niyeti yoktu.

"Tony, iyi misin?"

Stark omzunda hissettiği elle birlikte gözlerini tepesinde dikilen arkadaşına çevirdi.

"Bu yaptığın iyi değil dostum, ona söylemelisin."

Rhodey sıkıntıyla konuştuğunda Tony onu umursamadı, aklını kurcalayan bambaşka bir şey vardı.

"Beni bırakacak gibi hissediyorum."

"Şu an değil ama ileride ne yaptığını öğrenirse seni bırakacak Tony, her akıllı insan gibi."

Tony göz devirerek ayağa kalktı.

"O zaman öğrenmemesini sağlarım."

Tony arkadaşına kısa bir bakış atarak dışarıya çıktığında Rhodey artık iki kişi için de endişelenmeye başlamıştı.


marigold || dark! Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin