"Jaebeom!"
"Jaebeom!"
Youngjae hala son gücüyle bağırıyor ama Jaebeom uyanmıyordu.
Kai
"Kes sesini!"Kai yerden kalkmaya çalışırken konuştu. "Sonunda kalkabildin Minho. Bu pislik beni öldürüyordu."
Minho
"Sadece sen mi dayak yedin? Hala başım dönüyor."Minho, Jaebeom'un kafasına vurduğu demiri yere fırlattı.
Yeonjun
"Minho hyung, çok sert vurmadın değil mi? Yoksa bizim üstümüze kalır."Minho
"O kadar güçsüz olduğunu sanmıyorum. Uyanır heralde."Kai
"Minho salak mısın? "Heralde" ne demek? Uyanmazsa suçlusu biz oluruz."Minho
"Yumruk manyağı olmuştun. Az daha geberiyordun. Seni kurtardım."Kai
"Uyanmazsa seni ben geberticem."Kai Youngjae'ye yaklaştı.
"Ne ara sevgili yaptın sen?" İtici bir şekilde güldü.Youngjae nefret dolu bakıyordu. Ayakta durmaya hali yoktu ama hala Jaebeom'un yanına gitmeye çalışıp yerde sürünüyordu.
Kai Youngjae'yi görünce Youngjae'ye sert bir tekme attı. Youngjae kalan son gücünü de yitirmişti ve artık yerden kalkamayacak hale gelmişti.
Yeonjun
"Ee? Daha böyle duracak mıyız? Gitmemiz gerekmez mi, yakalanıcaz."Kai
"Sende ne korkaksın Yeonjun."Kai Youngjae'ye son bir kez bakıp kapıya yöneldi. Hepsi çıktıktan sonra Youngjae Jaebeom'un baygın bedeniyle tek kaldı.
Jaebeom'a yaklaşmaya çalıştı ama gücü tükenmişti.
Youngjae
"Özür dilerim Jaebeom..."
-------Jaebeom yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı. Başı dönüyor ve sırtıyla karnında büyük bir ağrı hissediyordu. İlk birkaç dakika kendini toparlamaya çalıştı. Başı acayip derecede dönüyordu.
Etrafına bakındı. İlk başta herşey bulanık olsa da yavaş yavaş netleşti ve karşısında yüzü kanlı yatan Youngjae'yi gördü.
Anında ayağa kalkmaya çalıştı ama birden yere düştü. Başından çok kötü darbe almıştı ve ani hareketler yapamıyordu. Zar zor ayaktaydı.Youngjae'ye seslendi ama Youngjae uyanmıyordu. En son çare yardım almak için kapıya yöneldi ama kapı kilitliydi. Youngjae'nin çok kan kaybı vardı ve kendisinin de başı delice ağrıyordu. Tüm gücüyle kapıya ard arda vurdu. Birinin duyup gelmesi için dua etti.
Yaklaşık 5 dakika sonra kapının ardından biri seslendi.
"Orda biri mi var?"Jaebeom kapıya daha da hızlı vurmaya başladı. Karşıdaki ses konuştu.
"Tamam birazdan geliyorum anahtarı alıp kapıyı açıcam."Jaebeom durdu ve beklemeye başladı. Çok geçmeden kapı kilidinden ses geldi ve kapı açıldı. Kapıyı açan kişi Jaebeom'u yerde görünce telaşlandı. "Hey! İyi misin? Noldu sana?"
Jaebeom kafasını tutarak ayağa kalkmaya çalıştı, kapıyı açan kişide kolundan tutup destek oldu.
Jaebeom'u dışarı götürmek için kapıya yönelince Jaebeom geriye doğru yöneldi.Jaebeom
"Youngjae burda."Youngjae'ye yaklaştı ve uyandırmaya çalıştı.
"Youngjae."
"Youngjae."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Dear | 2jae
FanfictionMağruz kaldığı psikolojik şiddet yüzünden insanlara zerre güveni kalmamış olan Youngjae'nin bitmiş hayatı,telefonuna gelen gizli çekilmiş fotoğrafları ile daha da alt üst olur... 2jae