19

29 4 3
                                    

Ertesi sabah

"Youngjae!"

Youngjae dışarıdan gelen sesi duyunca elindeki kahvaltı tabağını tezgahın üstüne düşürdü.

Sun Hee
"Youngjae? Noldu?"

Youngjae pencereye yaklaştı, kafasını uzatıp baktığında Jaebeom kapının orda bekliyordu.

Youngjae telaşla kapıya yöneldi ve ablasının yüzüne bakmadan konuştu.
"Abla ben çıkıyorm."

Sun Hee şaşkınlıkla sordu.
"Youngjae bir şey mi oldu? Daha kahvaltı yapmadın."

"Hayır hayır. Merak etme."
Youngjae hızlıca kapıdan çıktı.

Sun Hee meraklı bakışlarla  Youngjae'nin arkasından bakakaldı ama Youngjae aklı başında ve yetişkin biri olduğu için işine döndü. Genede aklı Youngjae de kalmıştı.

Youngjae arkasından kapıyı kapattığında Jaebeom'un anlam veremediği yüzüyle karşılaştı.
Endişeli ve korkmuş gibiydi ama bir yandan da öfkeli duruyordu.
Youngjae hemen yanında geldi.

Youngjae
"Ne oldu? Neden kapıyı çalmadın?"

Jaebeom Youngjae'nin kolundan tutup ilerlerken konuştu.
"Ablan evdeyken konuşamazdık."

Ardından evin yakınlarındaki, hatta neredeyse dibindeki ağaçların oraya gittiler.

Jaebeom konuşmaya başladı.

Flashback

Dün gece

Jaebeom hızlıca telefonu açtı ve ilk karşı tarafın konuşmasını bekledi.

Vien
"LAN******"

Jaebeom duyduğu şeylerle şoka girdi.
Vien deli gibi bağırıyor, çığlık atıyor ve Jaebeom'a küfür ediyordu.

Jaebeom
"Noluyo lan!? Kafayı mı yedin!?"

Vien hala çığlıklar atıyor ve küfür etmeye devam ediyordu. Seslere bakılırsa etrafta ne bulursa fırlatıyordu. Cam kırılma ve başka parçalanma sesleri geliyordu.

Birkaç dakika Jaebeom Vien'in çığlıklarını dinledi ve bir süre sonra durdu.
Vien nefes nefese kalmış, kriz sonrası sakinleşmeye çalışıyor gibiydi.

Jaebeom sakin bir sesle sordu.
"Vien?"

Karşı taraf boğazını temizledi ve konuştu.

"Merhaba Jaebeom. Youngjae nasıl?"

Jaebeom tekrardan şoka uğradı ama bu sefer nefesi kesilmişti ve bir süre konuşamadı. Vien'in az önceki halinden eser kalmamış, sakin bir ses tonuyla hiçbir şey olmamış gibi konuşmuştu.
Bu Jaebeom'u biraz olsun korkutmuştu.
Vien resmen delirmişti.

Jaebeom
"B-beni neden aradın?"

Vien
"Ne zaman peşimi bırakacaksın? Üzerine adam saldım, Youngjae'yle kavga etmene sebep oldum ve..."

Vien biraz bekledi ve konuşmaya devam etti.
"Haruto'yu üzerinize saldım. Piç kurusu,  iki karı kız ve birazda para görünce kölem oldu."

Jaebeom tısladı.
"Siktir!"

Vien
"Ama galiba Haruto'nun önceden beri Youngjae'de gözü varmış." Vien sinsice kahkaha atıyordu.

Jaebeom
"Haruto da mı senin işindi!"

Vien
"Tabikide. Ve tüm bunlara rağmen Youngjae'nin peşini bırakmadın. Bende direk senle iletişime geçtim."

Jaebeom
"Seni **** Youngjae'den ne istiyorsun?
Ayrıca polislere ne dedin de davayı bıraktılar!"

Hacker Dear | 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin