"JAEBEOM!"
Youngjae kapı kapanma sesini duyunca tekrardan bağırdı.
"Jaebeom! Seni öldüreceğim! KAÇMA!"Jaebeom son sürat evden çıkıp kaçmıştı bile. Son duyduğu şey Youngjae'nin sinirli bağırışlarıydı.
Evden uzaklaşmıştı. Hemen ardından telefonu çaldı, arayan Youngjae'ydi ama Jaebeom açmadı.
Yaklaşık 2 dakika sonra telefonuna bildirim geldi ve baktığında ise aniden ayağa kalkıp koşmaya başladı.
Evden nasıl kaçtıysa şimdide son hızla eve dönüyordu.Evinin önüne geldi ve yavaşça kapıyı çaldı.
Youngjae kapıyı açtı ve suratındaki öfke Jaebeom'u daha da korkutuyordu."Youngjae... sevgilim... Aca-"
Youngjae
"Hiç sevgilim mevgilim deme bana Jaebeom. İçeri geç."Jaebeom başını eğdi ve içeri girdi.
"Sevgilim ama bilgisayarımla beni nasıl tehdit edersin!"Youngjae yavaşça arkasını döndü ve konuştu.
"Bilgisayarını yenilemicek miydin Jaebeom? İçini boşaltmıştın. Yoksa içinde hala bir şeyler mi var?"Jaebeom
"H-hayır sevgilim tabiki de yok."Youngjae sessizce Jaebeom'a baktı.
"Jaebeom neden kaçtın?"
Youngjae'nin sesindeki soğukluk Jaebeom'u hala korkutuyordu.
Jaebeom
"Kaçmadım sevgilim, neden kaçayım. Yürüyüşe çıktım ehehehe."Youngjae yüzünde hiçbir mimik oynamadan hala Jaebeom'a bakıyordu.
Uzun bir sessizlik oldu.
Jaebeom
"İyi be! Ben yaptım."Youngjae
"Neyi sen yaptın Jaebeom?"Jaebeom
"Sizin bölümdeki çocuğu ben kandırdım."Jaebeom biraz bekledi ve ani bir şekilde konuştu.
"Ama Youngjae sana na-"Youngjae
"Jaebeom! Çocuğu okuldaki herkese rezil ettin."Jaebeom
"Naptım sanki."Youngjae
"Spor salonunda 3 tane adamla çırılçıplak bir şekilde duruyordu. Neredeyse tüm okul ordaydı Jaebeom?"Jaebeom sırıttı.
"E yani Youngjae ben mi spor salonunda 3 adamlaydım? Bana ne kızıyorsun?"Youngjae derin bir nefes verdi.
"Jaebeom onu sen kandırdın. Bu bilgisayardan yaptın."Jaebeom
"Hak etti Youngjae sana resmen sulanıyordu. 3 adamla bulunmasından da belli. Tuzağa düşmeyip rezil olmazdı."Youngjae fark etmeden küçük bir kahkaha kaçırdı.
Jaebeom
"Senin de hoşuna gitti heh?"Youngjae
"Hayır. Ama iyi oldu hıh."Jaebeom kocaman sırıttı.
"Biliyordum işte. Bide hayır diyo."Youngjae gülümsedi ve Jaebeom'un yanına oturdu.
"Hadi film izleyelim.".....
Youngjae
"Jaebeom biraz yavaş!"Jaebeom nefes nefese konuştu.
"Youngjae böyle bir anda benden yavaş olmamı bekleme."Youngjae resmen acı çekiyordu ama hoşuna da gitmişti.
Jaebeom'u göremiyor ama hissediyordu.
Jaebeom ise Youngjae'nin sırtını görüyordu.
Jaebeom artık dayanamadı ve ani bir hareketle Youngjae'nin sesli bir şekilde inlemesini sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Dear | 2jae
FanfictionMağruz kaldığı psikolojik şiddet yüzünden insanlara zerre güveni kalmamış olan Youngjae'nin bitmiş hayatı,telefonuna gelen gizli çekilmiş fotoğrafları ile daha da alt üst olur... 2jae