Jaebeom
"Polis bey, Vien Youngjae'yle kaldı. Vien katil!"Polis, Jaebeom yokmuş gibi yola devam ediyordu.
Jaebeom
"Lan Youngjae o piçle kaldı diyorum! Vien katil! Sen nasıl polissin!"Polis derin bi nefes verdi.
"Bi polisle nasıl konuşacağını bilmiyor musun gerizekalı herif! Tepinmeyi bırak ve sus. Karakolda konuşursun."Jaebeom tam konuşacakken polis aralarındaki camı kapattı ve Jaebeom'un sert yumruğuyla cam sallandı.
Jaebeom sinirlenmiş ve kendine hakim olamıyordu. Karakola gittiğinde BamBam'i bulmayı planlıyordu.
......
Youngjae
"Nereye gidiyoruz?"Tae sakince kafasını çevirdi ve konuştu.
"Evimize."Youngjae
"Ev mi? Bizim mi?""İkimizin evi Youngjae... Sonsuza kadar..."
Youngjae korkmaya başlamıştı. Tae, Youngjae'yle beraber yaşamaktan bahsedip duruyordu.
Youngjae karşı çıkmıyordu çünkü Tae elinde hala bıçağı tutuyordu. Çıksa da gücü yetmezdi.
Youngjae bu durumdan çok sıkılmıştı. Kai'ye de Tae'ye de gücü yetmiyordu. Hep Jaebeom'un yardımını bekliyordu........
BamBam karakoldan anca çıkabilmişti.
Kıdemlileri bir türlü bırakmamıştı.
Kapıdan çıkacakken bir sürü polisin otoparka doğru koştuğunu gördü.
Ne olduğuna bakmak için o da otoparka gitti. Yaklaştıkça sesler netleşti ve tanıdık bir ses bağırıyordu.
Otoparka geldiğinde Jaebeom'u tutmaya çalışan 5-6 polis gözüküyordu.Hemen koştu ve neler olduğunu sordu.
"Jaebeom hyung? Burda ne arıyorsun? Youngjae nerde?!"Jaebeom
"BamBam!"Jaebeom, BamBam'i gördüğü anda konuşmaya başladı.
"Vien, Youngjae'yle kaldı! Bu salak polislerde beni katil diye tutukladı!
Youngjae, Vien'le beraber diyorum!!! Hemen gitmeliyiz!""Ne?! Vien'le mi?"
BamBam, diğer polislere işaret vermesiyle beraber herkes Jaebeom'u bıraktı ve geri çekildi.Jaebeom sinirli bir şekilde kollarını çekti ve BamBam'le beraber arabaya koştular.
Jaebeom
"Acele et! Olanları yolda anlatırım!".......
Youngjae dağlık bir alana gelmişti. Yol uzun sürmüştü.
Bulunduğu alana göre daha yapılı bi eve gelmişlerdi. Ağaçların arasında simsiyah ama güzel bi evdi.Tae, Youngjae'nin arkasında ilerliyordu.
"İçeri gir hadi. Bura artık bizim evimiz."Tae mutluydu.
Youngjae'ye odasını gösterdi.
"Bura senin odan Youngjae. Ama geçici olarak..."
Son cümlesinde sırıtmıştı.Youngjae
"Geçici olarak mı?"Tae
"Jaebeom beynini yıkadı senin. Onun ne gibi bi psikopat olduğunu anladığında beraber yatacağız."Youngjae
"Ne?! Beraber mi? Biz evli miyiz de beraber yatıyoruz?"Youngjae korkuyordu, o yüzden Tae'nin söylediği şeyleri terslememeye çalışıyordu.
Tae
"Jaebeom'u unuttuğunda benim olacaksın..."Youngjae yutkundu. Ve ses çıkarmadı.
Tae
"Neyse artık biraz dinlen. Bende yemek hazırlayayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Dear | 2jae
FanfictionMağruz kaldığı psikolojik şiddet yüzünden insanlara zerre güveni kalmamış olan Youngjae'nin bitmiş hayatı,telefonuna gelen gizli çekilmiş fotoğrafları ile daha da alt üst olur... 2jae