21

21 5 0
                                    

Doktor
"Çok kan kaybetmiş, hastaneye daha erken gelmesi gerekirdi. Şuan yoğun bakımda."

Jaebeom ağlamaklı sesiyle sordu.
"Peki durumu nasıl? Elimden geldiğince erken getirmeye çalıştım."

Doktor
"Kesin bir şey söyleyemiyorum ama iyileşirse uzun bir süre dinlenmesi ve pek fazla hareket etmemesi gerekecek. Umudunuzu kaybetmeyin."

Ardından doktor oradan uzaklaştı.

BamBam
"Hyung, Youngjae hyungun ablası geldi."

Sun Hee telaşla ve sulu gözlerle Jaebeom'un omuzlarına tutundu.
"Youngjae nerde? İyi mi? Jaebeom neler oldu?"

Jaebeom
"Noona... Sakin ol Youngjae iyi, doktor iyi olduğunu söyledi."

Jaebeom yalan söylemişti çünkü Sun Hee'nin durumu hiç iyi değildi. Kendini yıpratmasını istemedi.
Kendisi zor ayakta duruyorken Sun Hee noonaya destek çıkamazdı.

Ama Jaebeom biliyordu, sevgilisi onun için uyanacaktı. Youngjae Jaebeom'u bırakamazdı.

Yaklaşık 3 saat geçmiş ve Youngjae hala yoğun bakımdaydı. Sun Hee kendini biraz daha toparlamış ve sabırla Youngjae'yi bekliyordu.

Jaebeom ise daha da kötüye gidiyordu. Youngjae'nin saatlerdir yoğun bakımda olması Jaebeom'u daha da korkutuyordu. Elleri titriyor ve gözlerini zar zor açık tutuyordu.

Sun Hee kendine gelip ipleri eline almaya başlamıştı. Jaebeom'a destek oluyor ve doktorlara Youngjae'yi sorup duruyordu. Kendisi de zorlanıyordu ama umudunu kesmemeye çalışıyordu.

Akşama doğru Sun Hee, Jaebeom'un yanına geldi ve konuştu.
"Jaebeom. Youngjae'nin benden sakladığı bir şey mi var? Sen biliyor musun?"

Jaebeom Sun Hee'nin sorusuyla şaşırdı. Nerden anlamıştı? Sun Hee'ye bu olayın bir araba kazası olduğunu söylemişti.

Jaebeom
"H-hayır, neden?"

Jaebeom dudaklarını kanatmıştı. Kendine hakim olmaya çalışıyordu. Gözlerinin altı kıpkırmızıydı ve stresten  parmaklarını yolmuştu.

Sun Hee
"Youngjae yoğun bakıma alınmadan önce "Vien" diye birinden bahsetmiş ve ardından da senin adını seslenmiş.
Korku dolu bir sesi varmış. Vien kim?"

Jaebeom
"Ne zaman demiş, kim söyledi bunu?"

Jaebeom'un sesi titriyor ve çok kötü geliyordu.

Sun Hee
"Az önce doktora Youngjae'yi sormaya gittim. Youngjae'nin daha da iyi olduğunu öğrenince senin yanına geliyordum ve bir hemşire yanıma geldi. O söyledi."

Jaebeom derin bir nefes verdi.
"Noona aslında Youngjae sana söylememi istemedi, ben de yardım ediyordum."

Jaebeom duraksadı. Bir süre konuşmadı ve gözlerinden tane tane yaş akmaya başladı.

Sun Hee bunu fark edince hemen Jaebeom'a sarıldı ve konuştu.
"Bana anlatabilirsin Jaebeom. Youngjae, ondan uzak olduğum için bana olanları anlatmıyor. Endişeleneceğimi bildiğinden böyle yapıyor. Ama şuan bana anlatman gerek."

Jaebeom derin bir nefes verdi. Ardından olanları anlattı.

...

Sun Hee yaklaşık 20 dakikadır ağlıyor ve olanlardan kendini suçluyordu.
"Youngjae'nin yanında değildim Jaebeom! Ben onun ablasıyım!"

Jaebeom
"Hayır noona, Youngjae  kendi başının çaresine bakabilir. Sadece başına böyle bir şey geldi. Ama ben hep onun yanındaydım ve asla zarar görmedi."

Hacker Dear | 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin