3

80 11 8
                                    

Youngjae Jaebeom'la buluşmak için yola çıktı, bi anda buluşmayı kabul ettiği için gergin hissediyordu ama bu olay canını çok sıkmaya başlamıştı.

Kafeye geldiğinde içeri girdi ve köşedeki bir masaya oturdu. Youngjae çok ortalıkta olmayı sevmiyordu bu yüzden köşeye oturmuştu. Jaebeom'u beklemeye başladı. Çok geçmeden Jaebeom da geldi ama birbirlerini daha önce hiç görmedikleri için tanıyamadılar. Youngjae içeri giren Jaebeom'u görmüştü ama Jaebeom olduğundan emin olmadığı için beklemeye devam etti.
Jaebeom telefonunu çıkardı ve Youngjae'yi aradı. Arkadaki masadan telefon sesi gelince Jaebeom Youngjae'ye döndü. Youngjae de burdayım diyerek elini kaldırdı.

Jaebeom Youngjae'ye doğru gelirken Youngjae Jaebeom'un yüzünü inceledi. Aklından Jaebeom'un gerçekten yakışıklı olduğunu geçirdi.

Jaebeom masaya oturdu ve Youngjae'ye gülümsedi. Gülüşüde sesi ve yüzü gibi hoştu. Ama Youngjae şuan gergindi, bir an önce Jaebeom'un söyleyeceklerini duymak istiyordu. Youngjae de gülümsedi.
Masaya sipariş vermek için garson geldiğinde siparişleri verdiler. Youngjae iced americano, Jaebeom da  bubble tea söyledi.

Youngjae gergindi ve hemen konuya girmek istiyordu Jaebeom da Youngjae'yi bekletmeden anlatmaya başladı.

Jaebeom
"Youngjae-sshi sizi takip edip fotoğraflarınızı çekeni bulmanıza yardım edebilirim"

Youngjae
"Neden? Yani bi anda neden bana yardım etmek istiyorsunuz. Ve numaramı nerden buldunuz?"

Jaebeom
"Şey...  Açıkcası bunu insanların olduğu biryerde söylemek istemiyorum, ama size yardım etmek istiyorum. Vien kullanıcısının kimliğini bulabilirm."

Youngjae'nin kafası karışmıştı.

Youngjae
"Peki nasıl? Yani nasıl bulabilirsin ki hacker mısın ki?" Diyip güldü.

Jaebeom'un verdiği cevap Youngjae'yi şaşırttı.

Jaebeom
"Evet..."

Youngjae hala nedenini anlayamıyordu.

Youngjae
" Jaebeom-sshi bana herşeyi düzgünce anlatır mısın? Cidden anlamıyorum. Neden bir anda bana yardım etmek istiyorsun?

Jaebeom
"Tamam haklısın. Ben hackerım ve Vien kullanıcısını uzun süredir takip ediyorum. Ve son zamanlarda sadece senin fotoğrafını paylaşıyor. Yani bu aralar hedefi sensin, ve bana yardımcı olursan ikimiz de istediğimizi alırız. Ne dersin?"

Youngjae
"Yani numaramı hackerlığın sayesinde aldın"

Jaebeom
"Şey... evet ama fotoğraflarını falan paylaşmadım" Diyip güldü.

Youngjae teklifi kabul etti ama hala şüpheleri vardı. Jaebeom'un Vien'i neden takip ettiğini bile bilmiyordu .Jaebeom'a mektubu, paketi  herşeyi anlattı. Yaklaşık 1-2 saat kafede konuştular.

Youngjae herşeyi anlattıktan sonra eve gitmek için ayağa kalktı ve Jaebeom'a veda etti. Gitmeden Jaebeom'a seslendi.
"Numaram sende var beni haberdar etmeyi unutma" dedi.
Jaebeom kafasını salladı ve kafeden çıktı. Arkasından da Youngjae çıktı.
                       
                            --------

Jaebeom Youngjae'nin teklifini kabul etmesine sevinmişti. Sonunda Vien'i bulup karşılığında para alabilecekti.
Jaebeom'un işi buydu hackerlığıyla insanlara yardım edip karşılığında para alıyordu.

Jaebeom ılık bir duş aldıktan sonra kendini yatağa attı ve Youngjae'yi düşündü. Youngjae yakışıklıydı ve gülüşü çok güzeldi. Sadece 1 kere konuşmuş olsalar da Youngjae'yi sevmişti. Kötü biri değildi.

Jaebeom 23 yaşındaydı ve kedileri vardı. Youngjae'nin herşeyini biliyordu yaşının 21 olduğunu, köpeği Coco'yu ve daha fazlasını tabi bunu Youngjae'ye söylemezdi. Youngjae rahatsız hissedebilirdi.

Vien'in kimliğini bulmak zordu Jaebeom'u en çok Vien zorlamıştı. Ama Jaebeom işinin ehliydi.

                              --------

Youngjae sabah uyandığında telefonuna Jaebeom dan mesaj gelmişti.

Jaebeom
"Youngjae-sshi bugün okuluna gitmemiz lazım Vien'in çevrenden biri olduğunu düşünüyorum. Saat 13.00'da okulun orda buluşalım. "

Youngjae Jaebeom'la beraber çalışacağını düşünmemişti. Ayrıca Jaebeom okulunu bile biliyordu. Kabul etti.

Youngjae
"Tamamdır."

Jaebeom
"Bu kadar erken yazdığım için üzgünüm. Günaydın."

Youngjae biraz garipsesede cevapladı.

Youngjae
"Önemli değil. Sanada Günaydın."

Youngjae garip hissetti ama şuan tek amacı Vien'i bulmaktı.

Okulun önünde buluştuklarında birbirlerine selam vererek içeri girdiler. Çok bi sohbetleri yoktu sadece Vien'i arıyorlardı. Jaebeom birşeylere bakıp arada Youngjae'ye soru soruyordu. Biraz böyle vakit geçirdikten sonda Kai sunbae arkadaşlarıyla Youngjae'yi gördü. Youngjae Jaebeom'dan uzaklaşmış etrafa bakıyordu, Jaebeom çok uzakta değildi. Yaklaştılar ve Kai sunbae gene Youngjae'yi pataklamaya başladı. 2 kişiden dayak yiyordu Kai sunbae ise paraları alıyordu. Youngjae'nin tek istediği Jaebeom'un onu bu halde görmemesiydi. Jaebeom'un buraya gelmemesi için dua etti. Çok bağırmamaya çalışıyordu Jaebeom onu duymamalıydı.

Youngjae çok yorulmuştu ama hala Jaebeom görmesin diye direniyordu. Minho sunbae bu sefer para az diye saçma bir sebepten Youngjae'yi yakasından tutup dikleştirdi sert bi yumruk gelecekti belliydi ve Youngjae artık dayanamayacağını anladı ve kendini serbest bıraktı. Minho sunbae yumruğunu sıktı tam Youngjae'ye vuracakken Minho sunbae Jaebeom'un yumruğuyla yere yapıştı. Youngjae Jaebeom'u gördüğü gibi ağlamak istedi. Jaebeom'un önünde olmazdı. Kendini çok güçsüz hisseti. Ve bu sefer daha fazla dayak yemişti. Minho sunbae sinirini Youngjae'den çıkarmıştı.
Jaebeom Minho sunbaeye yumruk atınca 3'lü Jaebeom'a saldırmaya başladı Jaebeom'a da biraz vurdular ama okul içinde oldukları için çok birşey yapamadılar ve birkaç dakika içinde okuldan çıktılar.
Jaebeom Youngjae'ye bakmaya gitti ve Youngjae  uyanık kalmak için kendini zorluyordu. Jaebeom Youngjae'yi kolundan tutup kaldırdı ama Youngjae bir anda kendini bıraktı zar zor açık tuttuğu gözleri kapandı daha fazla dayanamadı. Son gördüğü şey Jaebeom'un yüzüydü.

Umarım çok saçma olmamıştır

Elimden geldiğince hızlı yazmamaya çalışıyorum♡




Hacker Dear | 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin