Jaebeom
"Sungjae... Gördün mü?"Sungjae sessizce başını evet anlamında salladı.
Jaebeom
"Ne işleri var burda? Bir şey mi yaptın?"Sungjae
"Tabikide bir şey yapmadım. Canları sıkılmış olmalı ki gelmişler."Oh Seho arkadaşlarıyla beraber yavaş adımlarla ilerliyordu.
Jaebeom ve Sungjae sadece bekliyordu.
En sonunda Seho yanlarına gelmişti.
Seho
"Pişt! Napıyorsunuz bakalım burda?"Sungjae
"Bir şey yaptığımız yok, takılıyoruz."Seho, önce etrafta göz gezdirdi ve birkaç adım atıp Sungjae'ye yaklaştı.
"Sungjae... Seni az önce Joy'u eve bırakırken gördüm."Sungjae
"Evet evine bıraktım."Sungjae kısa ve net cevaplar veriyordu.
Seho, Sungjae'nin bu kadar rahat olmasına ayar olmuştu.
"Sen ve Joy ne alaka?"Seho her zaman yaptığı gibi kaşlarını bi yukarı bi aşağı şekilden şekile sokarak konuşuyordu.
Okuldaki kızlar bu hareketini çekici bulsalarda, Jaebeom'a itici geliyordu.Sungjae
"Ne alaka derken?"Seho tısladı ve bir adım daha atarak Sungjae'yle burun buruna geldi.
"Bana bak Sungjae... Sen kendini ne zannediyorsun he? Joy dan uzak durman gerektiğini bilmiyor musun?"
Sungjae
"Neden? Joy'un sevgilisi yok.... Yani... yoktu."Sungjae resmen Seho'ya meydan okuyor gibi konuşuyordu. Sesindeki ciddiyet ve kendinden eminlik Seho'yu kızdırmıştı.
Seho
"YA! Yoktu derken!"Seho, Sungjae'yi hafif hafif ittiriyordu.
"Joy'la aranda ne varmış senin?"Sungjae gözlerini Seho'dan ayırmadan konuştu.
"Joy benim sevgilim. Anladın mı? Artık sen Joy'dan uzak durmalısın Seho."Jaebeom ani bi hareketle, Sungjae'yi dürttü ve gözleriyle uyarıcı bir bakış attı.
Seho afallamıştı. Sungjae'den böyle bir tepki beklemiyordu ve dedikleri onu sinirlendirmişti.
Seho
"Lan bana bak piç kurusu!! Joy nerden senin sevgilin oluyor hah!!?"Sungjae
"Joy benim. Uzak dur ondan."Sungjae'nin sözlerindeki keskinlik Seho'yu daha da öfkelendirdi.
Seho
"Sen hangi cesaretle benimle böyle konuşursun lan!!"Jaebeom
"Sungjae!"Seho, Sungjae'ye sert bir yumruk atmıştı.
Jaebeom da hemen Sungjae'nin yanına geldi ve yerden kaldırmaya çalıştı.Jaebeom
"Sungjae kendinde değil, biz gidelim."Jaebeom elinden geldiğince kavgadan uzak durmaya çalışıyordu çünkü ne o ne de Sungjae, kendilerini savunabilirdi.
Seho, gitmeye çalışan Jaebeom'un kolundan tuttu ve sertçe kenara çekti.
Seho
"Nereye böyle gerizekalı herifler! Siz güzel bir dayağı hak ettiniz!"Jaebeom da ani bi yumrukla yere serilmişti.
Sungjae
"Jaebeom!"Sungjae ayağa kalktı ve konuştu.
"Jaebeom'la uğraşmaya kalkma Seho.
Ve Joy benim sevgilim. Seni kaç kez reddettiğini herkes biliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Dear | 2jae
FanfictionMağruz kaldığı psikolojik şiddet yüzünden insanlara zerre güveni kalmamış olan Youngjae'nin bitmiş hayatı,telefonuna gelen gizli çekilmiş fotoğrafları ile daha da alt üst olur... 2jae