/ Stept 1 / ~Eyes~ 👁

792 33 8
                                    

_______________--BAŞLANGIÇ--_______________
~~~~~~~~~~~STEPT_1~~~~~~~~~~~

Selam! Lütfen bu bölümü okuyup hikaye hakkında kötü düşünceye kapılmayın. Hikaye benim hoşuma gidiyor siz de beğeneceksiniz eminim. 2. Bölümü de okuyun sonra karar verin lütfen. Önyargılı davrnamayın pls<3

( Tony'nin Anlatımından )

Saat gece 3'ü çoktan geçmişti. Annem ve Babam şiddetli bir kavganın ortasındalardı. Olay babamın eve içmiş halde gelmesi yüzündendi. Annem bu durumdan artık bunalmış, son vermek adına konuşmak istemişti. Bir anda 2 kez silah sesi duydum. Ardından bir çığlık sesi. Bu ses anneme aitti. Korkudan titriyordum. Kapımı araladım ve Anne Babama baktım. İkisi de iyiydi. Babam anneme sarılmıştı. Peki silah sesi neyin nesiydi? Babam kapıya doğru hızlı adımlarla yürürken annem;
Maria:Nereye gidiyorsun Howard!?
Howard: Dışarıya bakacağım sen Tony ve Yiren ile kal.
Bu arada Yiren kardeşim, Maria Annem ve Howard babam. Ben de Tony.
Babam dışarı çıktığında etrafına bakındı. Bir şey olmadığını görüp eve doğru yürümeye başladığında bir silah sesi daha çıktı ve babamın acı dolu sesi duyuldu. Donakalmıştım. Annem çığlık attı ve babamı seslenerek kapıya koştu. Annem babamın önünde eğildi.
Maria: Howard! ne olursun uyan Howard! Özür dilerim Howard aç gözlerini lütf-
Ve dan..

Babamın içki içtiği yerde kavga ettiği adamlar annemi de vurmuştu. Yiren uyanmıştı ve koşa koşa yanıma gelmişti.
Yiren: Abi! Abi o ses neydi ne oldu!
:Yiren bak bişey olmadı Anne ve Baba oyun oynuyor tamam mı sen şimdi burada bekle. Sesini çıkarma.

Adamlar eve girmişti ve masanın üstündeki babamın cüzdanını aldıktan sonra evi biraz daha aradılar. Salon darmadağındı. Sonra adamlar koşarak uzaklaşacaktı ki, Polis sesleri duyulana kadar.
:Hass-ktir! Kaç oğlum kaç!
Polisler adamları aldıktan sonra kapıyı açıp hızla anne ve babamın yanına koştum. Yiren ağlıyordu. Ben ise anne ve babamı böyle görünce gözlerim karardı ve hiçbir şey duyamadan yere yığıldım..

( Yazar Anlatımından )
Howard ve Maria yoğun bakıma alınmıştı. Tony ise hastaneye getirildiğinden 1 ila 1,5 saat kadar baygın durumdaydı. Tony uyandıktan sonra kolundaki serumu çekti. Canının acımasını önemsemeden yoğun bakım yazılı kapının önüne geldi. Olanları az çok hatırlayınca sarsıldı. Ayakta duramadı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı. Babası bacağından annesi belinden vurulmuştu. Kapı açıldı, Tony hızla kapıya koştu.
:Anne ve Babam nasıl doktor?! İyiler değil mi?
:Çok kan kaybedilmiş. Yaşıyorlar fakar Howard bey'in dizi kırık. Maria hanımın da bir süre yürüyemeyeceğini ön görüyoruz.
Tony anne ve babası yaşadığı için derin bir nefes verdi. O sırada Doktorun Tony'nin gözlerinin içine baktığını farketti. Bu normal bir bakış değildi. Resmen hayranlıkla bakıyordu. Tony göz teması kurduktan sonra utanarak başını eğdi.
:Tony bey sizin şuan yatıyor olmanız gerekiyordu. Başınızı vurmuşsunuz ve baş ağrısı yapıyor olmalıydı.
Tony baş ağrısının farkında bile değildi. Doktorun gözlerine baktı, baktı, baktı ve doktorun mavilerinde takılı kaldı. En sonunda hemşire gelince toparlandı. Doktor gülümsedi ve hemşirenin yanına doğru gitti. Tony sanırım ilk defa bir erkeğe aşık olmuştu. Aşk mıydı bilmiyordu fakat az önce karşısında olan adam'a aşık olduğu kesindi. Kısa süre sonra Anne ve Babasını sedyelerle birlikte çıkardılar. Tony hemen Annesinin anlına bir öpücük kondurdu. Babasıyla anlaşamıyordu fakat elini koluna koymuştu ve şakağından öpmüştü. Bir anda Tony'nin aklına 7 yaşındaki kardeşi Yiren geldi. Akıllanmış gibi koşarak eve doğru yol alacaktı ki tam koridoru dönerken birine çarptı. Bu daha demin ki bakıştığı doktordu. Tony yere epey sert düşmüştü.
:Önüne bak Tony. Ne bu acele
diyerekten Tony'e elini uzattı Tony utanıp doktorun eline uzandı ve ayağa kalktı.
:Özür dilerim doktor bey. Kız kardeşim evde yalnız.
Doktor;
:Pekala fakat önüne bakarak yürü veya koş. Düşmeni istemem."

dedi ve göz kırparak ilerledi.
Tony utançtan ölecekti. Sonra tekrardan koştu bu sefer önüne bakıyordu. Eve geldiğinde Yiren'in Tony'nin yatağında uyuya kaldığını gördü. Rahatladı ve kız kardeşinin yanında uyuya kaldı..



Biraz sıkıcı oldu sanırım? Bir sonraki bölümler böyle olmayacak. Acemiliğime verin.
Okuduğunuz için teşekkürler! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere..

Will We Do This 1 | Ironstrange |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin