~~~~~~~~~~~STEPT_10~~~~~~~~~~~~
Selamm LDMLFLSNFLSK
Girişi ben yapmasam olmazdı zaten.
Finale çok yaklaşmasak da yaklaştık.
Final bölümünün hangi bölüm olacağını yakında söyleyeceğim.
İyi okumalarr( Yazar Anlatımından )
Tony kapıyı açtığında Annesini gördü. Annesi bayağı uzun süredir yurt dışındaydı ve kardeşini de yanına almıştı.
"Anne?"
"Tony.."Tony ağlamaya başladığında hızlıca annesine sarıldı. Stephen ayağa kalktı ve kollarını bağladı. Ardından arkasındaki kolona yaslandı.
Ayrıldıklarında Tony kardeşinin önünde diz çöktü.
Yiren ağlayarak abisine sarıldı."Abi.. Seni çok özledim.."
Kardeşinin sesi titriyordu. Tony, anne babası ayrıldıktan sonra onu yanlız bırakmıştı."Özür dilerim Abiciğim.."
"Problem yok abi.."Stephen'ın sol gözünden ufak bir yaş damlası düştüğü an onu eliyle sildi.
Maria Stephen'ı farketmişti. Ağladığını görmüştü.
Maria Stephen'a bakıp konuştu.
"İçeri girebilir miyim."
"Girebilirsiniz hanımefendi."Maria içeri girdiğinde etrafı biraz süzdü. Ardından Stephen'a doğru yürüdü.
Stephen kendini toparladı ve dikleşti.
Maria'ya selam verdi."Hoşgeldiniz. Buyurun oturun."
Maria eliyle durdurdu.
Stephen'a kısık sesle seslendi.
"Neden ağlıyorsun?"Stephen kadına döndü. Ağladığını görmüştü.
"Şey.."
"Ailen ile mi alakalı?"
"Benim babam bir katildi.. Annemi öldürdü. Uyuşturucu kullanıyordu. Ardından hapse girmemek için kendini öldürdü."Stephen 27 Yaşına kadar bunu kimseye söylememişti.
Daha 5 dakika önce tanıştığı kişiye bu anı bekliyormuş gibi özelini paylaşmıştı.Maria üzüldü ve Stephen'a sarıldı.
Stephen da Maria'ya.Tony hayranlıkla izliyordu. Hüzünlü bir gülümsemeyle kardeşinin elinden tuttu ve içeri aldı. Kapıyı kapattıktan sonra Yiren abisine tekrardan sarıldı.
"Nereden tanışıyorsunuz Tony ile?"
"Iıım-"
"Ben sanki seni bir yerden hatırlıyor gibiyim."
"Evet. 2,5 yıl önce ameliyatınızı yapan doktor bendim. Tony ile hastanede tanışmıştık."
"Çok efendi bir çocuksun sen."O sırada Stephen'ın aklına dün gece geldiğide güldü.
Maria Tony'e döndü.
"Aslında sana anlatmam gereken bir şey var Tony."
"Dinliyorum anne?""Ayak üstü olmaz şuraya oturabilir miyim?"
"Sormanıza bile gerek yok rahat olun lütfen."Maria gülümsedi ve hepsi koltuklara oturdu.
Stephen televizyonu çaktırmadan kapattı.Maria derin nefes aldı ve anlatmaya başladı.
"Hastaneden taburcu olduğumuz günden 1 gün sonra babana boşanma davası açtım. Biraz zor olsa da boşandık. Ardından Baban peşimi bırakmadı. Yiren'in velayetini üstlendim fakat.. Baban. Baban seni istiyordu Tony. Fakat o zamanlar 24 yaşında olduğun için üstelemedi. Howard peşimi bırakmadı. Dövdü, bıçakladı, kısıtladı.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will We Do This 1 | Ironstrange |
FanfictionBu ikisinin arasına neler girdi, ölümler, terk edilmeler daha bir çok şey. Fakat hiç birinin gücü onları ayırmaya yetmedi.