~~~~~~~~~~~STEPT_20~~~~~~~~~~~~
( Yaklaşık 2 buçuk ay sonra )
(Tony'nin Anlatımından )
Bebeğimizi alamamıştık.
Ailesi geri almıştı ve bunu Maria hala öğrenmemişti.
Bu gün Maria, ben ve Stephen dışarı çıkacaktık. Peter'ın okulu olduğu için gelmesine izin vermemiştim. Maria'nın okulu tatildeydi.
Hazırlandıktan sonra 2 fıs parfüm sıktım. Bu gün Stephen ile tek kelime dahi etmemiştim. Bu gün bir soğuk davranıyordu.
Stephen arabada bizi bekliyordu.
Maria'nın elinden tutup arabaya doğru yürüdüm. Maria'yı arka koltığa oturtturup kemerini taktım ve kendi yerime yerleştim. Kemerimi taktım. Stephen derin bir nefes aldı ve gaza bastı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Öğrenip ne yapacaksın?"
Afalladım.
Asla böyle bir cevap vermezdi. Kalbim kırılmıştı.
"Stephen sen iyi misin?"
Arabayı ani bir fren ile durdurdu.
"İner misin?"
"Ne!?"
"İner misin Tony."
Kemerimi sertçe çıkardım.
"Ne diyorsun Stephen!"
"İN DEDİM YOKSA KENDİM ATACAĞIM."
Kapıyı açtım ve şehrin ortasında indim.
Son bir bakış atıp geldiğimiz yoldan geri döndü.
Eve mi gidiyordu?
Zengin olmayı seviyordum. Bir siyah taksi durdurdum ve kendi evimin adresini verdim. Stephen resmen beni kovmuştu. Ayrıca depremden sonra daha dayanıklı bir ev almıştım.
Telefonuma bir mesaj geldi.
Mahkemedendi.
"Bay Anthony Edward Stark. Stephen Vincent Strange tarafından size boşanma davası açılmıştır. 8 Eylül'de ######## Mahkemesine bekleniyorsunuz."
Hassiktir.
Bana boşanma davası mı açmıştı?
Ne olmuştu bir anda. Stephen'ın numarasını tuşladım.
"Aradığınız numara kullanılamamaktadır. Lütfen numarayı kontrol edin, ya dabaşka bir numara deneyin."
"Hayda.."
"Ne oldu Tony bey? Bir sorun mu var?"
"Önemli değil. Biraz çabuk olursak iyi olur."
"Peki."
11 dolar tutmuştu. Taksiye 20 dolar verip üstünü bıraktıktan sonra hızla Steve'i aradım.
Anında açtı.
"Efendim Tony?"
"Steve.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will We Do This 1 | Ironstrange |
FanfictionBu ikisinin arasına neler girdi, ölümler, terk edilmeler daha bir çok şey. Fakat hiç birinin gücü onları ayırmaya yetmedi.