Size kırıldım :,) bekleyin la ben onları öldürüp bitiricek kadar ibne değilim. :(Fici tekrardan başlatalım mı? Devam etsin mi söyleyin öyle haraket edeyim. 15. Bölümü Sezon finali yaptım yani devam edecek gibi gözüküyor.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~~~STEPT_17~~~~~~~~~~~~
2 Hafta SonraNatasha, Steve ve Bruce bu haberi aldıktan sonra yaşayamaz hale gelmişlerdi. Peter evinden çıkmıyordu zaten.
Natasha uzun bir sessizliğin ardından konuştu.
"Bir şey diyeceğim. Zaman taşı hala bizde. Zaman taşı ile onları geri getiremez miyiz? Howard'ın onu boğmasını engelleyemez miyiz?"
Steve devam etti.
"Sanmıyorum. Geleceği düzeltme gibi bir şey varmı ki?"
Bruce;
"Stephen'ın anlattığına göre bu çok düşük bir ihtimal fakat yapabilirsek %15 ihtimalimiz var.N:"Ha biz de o kadar bahtsızız ki o %85'lik kısım denk gelir."
S:"Denersek ne zarar gelir? Hem Maria hala bilmiyor. Yıllarca onlar tatilde diye geçiremeyiz."
N:"Bilmem başarabilir miyiz ki? Başaramazsak ne olacak?"
B:"Başaramazsak yine ölürler sanırım."
N: "O zaman yapıyoruz."
S:"Ben varım."
B:"Dünden beri hazırım."Zaman taşı Stephen'ın ve Kamar-Taj'ın ölümünden sonra Wong'a emanet edilmişti.
Çocuklar Wong'a planı anlattılar. Wong gerekli bilgileri verdikten sonra zamanı geriye almak için büyü kurmaya başladı.
Natasha aşırı endişeliydi. Onları çok özlemişti.
Büyü bittikten sonra her yer sallandı, orada bulunan her kes geriye doğru sarsıldı.
"Oldu mu?"
"Bilmiyorum Steve. Tony veya Stephen'ı arayın."Steve hızla telefonunu çıkardı. Tony'nin numarasını tuşladı ve çaldırdı.
Açıldı..
"Efendim Steve?"
Steve mutluluktan konuşamadı.
"ALLAHIM ŞÜKÜRLER OLSUN!"Arkadan Stephen seslendi;
"Ne oluyor amına koyayım."
"ÖLECEĞİM MUTLULUKTAN BU KADAR KISA SÜREDE Mİ OLDU?"
"Stephen ne diyor la bunlar?"
"Bilmiyorum ki.""Hangi zamana gittiler?"
Wong acı bir sesle konuştu.
"Restorana gidiyorlar."
Steve, Natasha ve Bruce'un gözleri fal taşı gibi açıldı.
Natasha hoparlördeki telefonu aldı.
"Tony iyi dinle şimdi beni. Stephen'a söyle arabayı sağa çeksin. Bize konum atın çabuk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will We Do This 1 | Ironstrange |
FanfictionBu ikisinin arasına neler girdi, ölümler, terk edilmeler daha bir çok şey. Fakat hiç birinin gücü onları ayırmaya yetmedi.