/ Stept 5 / ~I want to leave.~

212 17 9
                                    

~~~~~~~~~~~STEPT_5~~~~~~~~~~~~

( Yazar Anlatımından )

Stephen kollarını lavaboya yaslamış nefes almaya çalışıyordu.
Tony iki eliyle Stephen'ın yüzünü kavradı. Stephen gözlerini açamıyordu.
"Bana bak Stephen. Bunu sana kim yaptı çabuk söylüyorsun. Gidip onun anasını s-keceğim."

Stephen bir eliyle karnını açtığında Stephen'ın karnında kurşun izine benzer bir iz gördü. Tony şaşkınlık ve şok ile birlikte yaraya bakıyordu. Bir anda Stephen kan tükürdü ve saniyeler içinde bayıldı.

"STEPHEN!"

Tony kendisinin 2 katı olan bu adamı hala iyileşmemiş bacağını zorlayarak tuttu.

Tony ne yapacağını bilmiyordu bu yüzden acilen Ambulansı aradı. Ambulans geldiğinde Stephen'ı hastaneye götürdüler. Tony ağlıyordu.

Tony koridorda belki 1 saat, 2 saat, 3 saat bekledi ama umurunda değildi. Yeter ki Stephen yaşıyor olsun diye dua ediyordu.

Kaç saat beklediğini bilmediği bu koridorda kapı açıldı, Doktor içeriden kötü halde çıktı. Tony'in aklına bin türlü şey gelmişti.

"Hastayı kurtarmak için elimizden gelen her şeyi yaptık
,başa-"
"SUS! BUNU SÖYLEME."
"Efendim ama hast-"
"SUS DEDİM."

Tony saniyeler içinde çığlık çığlığa ağlayarak kendini yere attı.
"ÖLMÜŞ OLAMAZ!" diyerek ağlamaya devam ediyordu.
Doktor Tony'e eğildi.




"EFENDİM HASTA ÖLMEDİ."




Tony duyduğu cümle karşısında şokta kaldı. Ayağa kalktı ve doktorun yakasını tuttu.

"NE OLDU O ZAMAN SÖYLESENE"

"E-Efendim hastamızın bir böbreği iflas etti. Diğeri hala iyi durumda fakat nefes almada problem yaşayacaktır. Kafa bölgesi de hasar aldığı için gözleri eskisi gibi göremeyecek ve dediğim gibi nefes almada sorun yaşayacak. Yaşıyor ve iyileşemeyecek şeyler değil. Her an her şey olabilir. Şimdi lütfen yakamı bırakın."

Tony şoku atlatamamıştı. Doktoru yere doğru itti.
Tony delirmişti.

"SENİN İŞİN NE BURADA?!"
"Ama-"
"HER ŞEYİN EN İYİSİNİ BİLİRSİN SEN TABİİ O İÇERİDE AZ ÖNCE MUAYENE ETTİĞİN ADAM DÜNYANIN EN İYİ DOKTORU. DAHA İYİSİNİ YAPAMADIN MI!?OKUDUĞUN ÜNİVERSİTENİYİDE, OKULU DA Sİ-"

Güvenlikler Tony'i kolundan tutup uzaklaştırmaya çalıştı.
"BIRAKIN BENİ! STEPHEN! STEPHEN YAPMA BUNU BANA STEPHEN!!"

Tony 2 saat zorla bahçede tutulmuştu. Sonrasında ikna olup orada yere kendini bırakmış saatlerce ağlamıştı.

Sonunda hastaneye girebildiğinde koşarak Stephen'ın odasına vardı. Stephen'ın her yeri kablo ile bağlıydı.

Tony Stephen'ı bu durumda görünce daha çok ağlamaya başladı.
"Hepsi benim yüzümden! Allah benim belamı versin! Hepsi benim suçum HEPSİ!!!."

Tony'in sesi hastanede yankılandıktan sonra Tony'in yanına biri geldi.

"Bayım iyi misiniz?"
"Aptal mısın!? İyi gibi mi görünüyorum?!"
"Oh, Özür dilerim. Neyiniz var?"
"S!ktir git."
"Peki."

Tony içinde olduğu durum yüzünden iyi kalpli birini üzmüştü. Buna ayıracak vakti yoktu.

Hemşire Stephen'ın odasına girdi ve ilacı değiştirdi. Sonra çıktı. Hemşireye doğru koştum.
"Şey ben sevgilisiyim onu görebilir miyim?"
"Tabii çok yormazsanız iyi olur."

Will We Do This 1 | Ironstrange |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin