~~~~~~~~~~~STEPT_4~~~~~~~~~~~~
Tony kaza geçirdikten sonra Stephen'ın hastanesine sevk edildi. Tony acil ameliyata alındı.
Stephen sevdiği adamın ameliyatını yaparken çok dikkatli oluyordu. Çünkü bacağında hasar vardı, ve Tony'nin yürüyememesi Stephen için çok kötü bir durumdu.
Stephen'ın ameliyatı yaparken kendinin canı acıyordu. Henüz sevgili değillerdi fakat Stephen Tony'e sırılsıklam aşıktı. Bu yüzden Tony uyuyor olsa bile acıyı Tony yerine Stephen çekiyordu.
Tony'in bacağında küçük bir kırık bulundu. İyileşmesi 1 veya 2 ay sürebilirdi. Stephen elinden geleni yapmıştı fakat kemiği düzeltmenin bir yolu yoktu. Ameliyat bittiğinde Stephen çok kötü haldeydi. Hemen eldiven vb. şeyleri çıkartıp ameliyathaneden ayrıldı.
Koridor duvarından destek alarak ayakta durmaya çalışsa da yere oturdu, hafiften ağlamaya başladı fakat hastanede olduğu için gizlemeye çalıştı. Sadece bir kırıktı ama Stephen'ın üzüldüğü durum ya daha fazla bir şey olsaydı diyeydi.
Habire kendini suçluyordu. Tony'i arabayla kendisi eve götürebilirdi diye düşünüyordu. İşini de diğer uzman doktorlara bırakabilirdi diyerekten kendini suçlayıp durdu. Fakat bu düşündükleri yanlıştı. Ağlamamak için direniyordu. Tony 1 ila 2 ay arası bir süre zarfı içerisinde yürüyemeyecekti.
( 2,5 Saat Sonra Tony'in Anlatımından )
Gözlerimi açtığımda tek hatırladığım en son asfalttayken kaza yapmış olduğumuz ve bacağımın ters dönmesi ardından arabanın ön kısmının çöküp bacağımın orda kalmasıydı.Sağ bacağımın acısıyla sızlandım. Gerçekten çok acıyordu. Ne olmuştu bana?
Birden içeriye Stephen girdi. Maskesini çıkardı ve kıpkırmızı gözleriyle bana doğru yürüdü. Onu bu halde gördüğüm için çok kötü olmuştum.
"Nasılsın?"
"İyiyim desem yalan söylemiş olurum Stephen.."
"Özür dilerim.""Sen neden özür diliyorsun Stephen? Kamyoneti veya Taksiyi sen sürmüyordun. Hem sen ne demiştin. Gereksiz yere özür dileme."
"Seni eve ben bırakabilirdim Tony."
"Hey Stephen o taksinin olduğu yerde sen ile ben olsaydım yine de çarpabilirdi. Ayrıca ikimizde hasar alacaktık. En azından bununla kurtuldum Stephen."
Stephen sustu ve hafiften ağlamaya başladı. Kolumu uzattım ve ona sarılmak istediğimi belirttim. İkiletmedi ve tek hamlede bana sarılarak hüngür hüngür ağlamaya başladı. Bacağımın acısı değil de şuan da Stephen'ın bana sarılarak ağlamasına içim acıyordu.
Sonrasında hala ıslak olan gözleriyle bana bakarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Canım acımasın diye çok ileri gitmedi ki bu durumda da manyak gibi öpüşmek garip olurdu. İç çekerek ağzını oynatmadan öpmeye devam etti.
Dudaklarımız ayrıldığında Stephen hafiften ağlamaya devam ediyordu.
"Seni seviyorum Tony.."
" Ben de seni seviyorum Stephen.."
"Bu durumda biraz garip olacak ama benim sevgilim olur musun Tony?"Afalladım.
Beklemediğim anda çıkma teklifi almıştım. Tabii ki de reddetmeyecektim.
"Evet, seninle sevgili olurum Stephen."Stephen ıslak gözleriyle güldü ve tekrardan bana sarılıp kokumu içine çekti.
"Çişim geldi."
Aniden söylemiş olduğum bu cümle için utanmıştım. Fakat aşırı tuvaletim gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will We Do This 1 | Ironstrange |
FanfictionBu ikisinin arasına neler girdi, ölümler, terk edilmeler daha bir çok şey. Fakat hiç birinin gücü onları ayırmaya yetmedi.