/ Stept 3 / ~ Love, L-Love~

307 20 16
                                    

~~~~~~~~~~~STEPT_3~~~~~~~~~~~~
Bu bölüm hafiften +18 içeriyor. Uyarmayı yapacağım isteyen geçebilir geçerseniz Kitap ile alakalı bir şey kaçırmazsınız ❤️ Bu arada Tony ve Stephen 1 haftadır birlikte yaşıyorlar. O kısmı sıkıcı olur diye atladım :) İyi okumalarr<3
HATIRLATMA: BU BİR KURGUDUR. KARAKTERLERİN ADINI KİRLETMEK VEYA BAŞKA BİR AMAÇ YOKTUR.

Stephen kaşığı bırakıp arkadan Tony'e sarıldı. Stephenın erkekliği Tony'nin kalçasına değiyordu.  Tony'in bundan rahatsız oluyor muydu olmuyor muydu bilmiyordu.

Tony şaşırmıştı çünkü bu adamın ondan hoşlanacağını pek düşünmüyordu. Aslında Gay olabileceğini bile düşünmüyordu.

"Sen de beni seviyor musun Tony?"

Tony biraz afalladı. Bu adamı gerçekten seviyor muydu? Tony yavaş ve asilce arkasını döndü. Yüzlerinin arasında resmen 10 cm var yada yoktu.

Tony bir süre düşündü sonra Stephen daha fazla sabırsızlanmaya başlayınca Tony'i tezgaha oturtturdu. Tony donakalmıştı.  Stephen daha çok yaklaştı burunları birbirlerine değiyordu. En ufak hareketlerinde dudakları birbirlerine değecekti. Tony nefes almayı bile unutmuştu.

Kalpleri çok hızlanmıştı. Tony delirmek üzereydi. Tony bir anlık cesaret ve anlık duygu ile;
"Sana aşığım Stephen ve ilk kez bir erkeğe aşık oluyorum" dedi.
Stephen güldü.
" Her şey de ilk olmayı severim" dedi ve ufak bir dil hareketi yaptı.

İSTEYENLER ATLASIN +18 KISIM BURASI.

Ardından Tony'in dudağına yapıştı. Öyle sert öpüşüyorlardı ki nefes bile alamıyorlardı.

Tony gözlerini kapattı ve anın tadını çıkarmak için olabildiğince hızlı ve sert öpmeye başladı. Stephen her an daha çok hızlanıyordu. Bir anda Stephen Tony'i tezgahtan kucaklayarak kaldırdı.

Salondaki bir koltuğa Tony'i attı. Ardından Tony ve kendisinin üstündeki tişörtü adeta yırtarcasına çıkardı. Tony nefes nefeseydi.

Stephen normalde böyle biri değildi ama Tony'e karşı koyamıyordu. Bir anda Tony'in üstüne çıktı ve tekrardan öpmeye başladı.

Tony'in kaslarını görünce fena halde azmaya başlamıştı. Tony'in dudaklarından boynuna, boynundan göğüsüne, göğüsünden karın kaslarına kadar her yerini öptü. Tony zevk alıyordu.

Karşısındaki kişi kız olsaydı iğrenirdi belki ama şuan çok zevk alıyordu. Tony artık sabredemedi ve Stephen'ı saçından tutup yüzü ile aynı hizaya getirdi.

Kartları eline almalıydı. Sonrasında Tony güldü ve tek hamlede Stephen'ı altına aldı. Bu sefer Tony üstteydi.  Stephen yorulmuştu ama devam ediyordu.

Tony tekrar Stephenı öpmeye başladı. Tony tam Stephenın eşofmanını sıyıracakken kapı çaldı.

BURADA BİTTİ.

Stephen öne doğru eğik olan başını yatırıp güldü.

"Cidden mi ya."

Tony derin nefes aldı ve burnundan güldü.
Tony Stephen'ın eşofmanının belini bıraktı ve saçlarını düzeltip kapıya gitti.

Stephen da saçını ve ortaklıktaki kıyafetleri acele ederek topladı. Tony derin nefes aldı ve Stephen'a baktı. Stephen yutkundu ve başıyla onay verdi.

Will We Do This 1 | Ironstrange |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin