/ Stept 11 / ~Go ahead and fucking me~

147 12 26
                                    

~~~~~~~~~~~STEPT_11~~~~~~~~~~~~
Selamlarr
Öncelikle 300 Okuma için teşekkür ederim neredeyse 400 olacak ama olsun<3

Bir sonraki bölüm tüm kitabın oynayış dengesini değiştirecek.

Ailesel konular yüzünden çok sık bölüm atamıyorum özür dilerim şimdiden.

Bu arada unutmadan söyleyeyim final bölümü 15. Bölüm olacak.

İyi okumalar dilerim.

Stephen bana kaçamak bir bakış atarak küvetin diğer ucuna geçti ve oturdu.

Tıpayı kaldırdı ve suyun boşalmasını sağladı.

Ardından erkekliğinin üstüne oturdum. Stephen iki elini belime koymuştu. Ve elini aşağıya doğru kaydırdı.

Stephen gel gitler yapmaya başladı ikimizin inlemesi banyoda yankılanırken başımı
Stephen'ın omzuna gömdüm.

"S-Stephen ah... siktir.. yavaşla"

Stephen beklemediğim bir anda kökledi ve gel gitleri arttırdı. Stephen durmadan devam ediyordu.

"Sesini duyunca daha çok azıyorum Tony."
"Kes sesini Ste- Ah.."

İnlemelerimiz daha da artarken göğüs ucumu ısırdı ve emdi. Suyu boşalmış küvete beni yatırdı ve gelgitlere devam etti.

Elleri göğsümden belime doğru inmeye başlamıştı.
Elini tuttum ve daha aşağıya kaymasını engellemeye çalıştım. Ama başaramadım.

Elimle onu ittirmeye çalıştığımda iki elimi de tek eliyle kavradı ve yukarıdan birleştirdi.

Elini erkekliğime doğru götürdü okşayacağını beklerken boşalmamam için avucunu erkekliğimin uç kısmına bastırdı.

Gelgitleri daha hızlandı.

" Stephen.."
"Hmm"
"Ne yapıyorsun?"
"İstediğin şeyi yapıyorum."

Başım hala Stephen'ın omzuna yaslıydı.

Stephen'ın her gel gitinde küvetteki su yeni boşaldığı için gıcırtılar çıkıyordu.

Stephen bir anda dudaklarıma yapıştı ve daha da hızlandı.

Elimi kalçasına götürdüm ve avuçladım.

Stephen burnundan ağır bir nefes aldı ve dudaklarını dudaklarıma daha çok bastırarak öpüp, gel gitlerine devam etti.

Bir eli hala yukarıdan elimi tutuyor diğer eliyle erkekliğimi sıkıyordu.

Bacaklarımı onun sırtına dolamıştım ve artık acımıyordu. Aksine zevk veriyordu.

Stephen dudaklarımdan çeneme oradan da boynuma doğru emmeye başladı.

Boynumu emmeye başladı. Ben ise inlemeye devam ediyordum.

Bir anda ikimiz de boşaldığımızda küvetin içinde resmen bizim sıvılarımız içinde sevişiyorduk.

"S-Steph.. Ahh.. Mmh."
"Tony kes sesini yoksa daha çok hızlanacağım."
"O zaman daha fazla konuşayım.."
"Daha fazlasını mı istiyorsun?"
"Hmmmh."

Stepen güldü ve hiç olmadığı kadar hızlandı. Her gel giti o kadar sertti ki vücudum gel gitlerine eşlik etmeye başlamıştı. Sonrasında beni yattığım yerden kaldırıp kucağına oturmamı sağladı.

Bir eliyle erkekliğimle oynuyor, diğer eliyle kalçamı sıkıyordu.

Benim kafam hala Stephen'ın sol omzundaydı. Bir yandan da sağ elim ile sağ omzunu sıkıyordum.
Sol elim ile ise ensesini tutuyordum.

Will We Do This 1 | Ironstrange |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin