3. bölüm

208 14 11
                                    

Arbadan önce gerçek annem hemen ardından da gerçek babam indi.

"Hazırmısın?" Diye sordu gerçek babam.lan artık adınızı söyleyin amk gerçek babam, gerçek annem demek çok sinir bozucu.

"Sanırım" diyerek kısa bir cevap verdim.

"Eşyaların bunlar mı? Baya az çünkü" Oha ben şok o sert adam az önce nasıl konuştu.

"Şey, götüremez miyiz?" Diye sordum kibarca.

"Tabiki götürebiliriz kızım baban takılıyor" dedi gerçek annem.

Tabi arabadan bavuluyla beraber ağzını yüzünü yamulttuğum kız da çıktı.bu kızı gözüm hiç tutmadı.Eğer kardeşlerime bulaşırsa kendisini ölü bilsin.Kızın gözünü sarmışlar oh canıma değsin ağzını da yırtsaydım keşke.

Ben bunları düşünürken gerçek babam eşyalarımı arabaya çoktan yerleştirmişti.Anneme son kez sarıldım o da kokumu içime çekti ve yanaklarımı öptü.

Arabaya doğru ilerledim." Merak etme anne görüşeceğiz"
Kucağıma Çörek'i alıp arabaya yerleştim.Annemin yüzüne bakmadım çünkü ağladığına eminin ve eğer bakarsam ben de ağlarım.

Diğer yandan onlar neden kızlarıyla vedalaşmamıştı.hatta mutlu gibi duruyorlar.lan 17 yıl baktınız kıza umurunuzda değil mi? Eğer öyleyse ve banada böyle davranıcaklarsa istemiyorum ben yaa.

🍁🍁🍁

Eve geldik eve bakıyorum ev bana bakıyor,o ev değil malikane.Ben malikaneye bakıyorum malikane bana bakıyor.yok malikane de değil bu saray resmen saray yavrusu.

Ben şaşkın şaşkın eve bakarken Selma hanım bana gülerek baktı.Arabada gerçek annemin adının Selma gerçek babamın da Kaan olduğunu öğrendim.

"Gel hadi odanı gösteriyim sana" dedi Selma hanım.Çörek kucağımdaydı ve farklı bir ortama geldiği için kucağımdan atlamaya çalışıyordu.Onu okşayarak sakinleştirdim ama hala meraklı gözlerle etrafı inceliyordu.

Kapının önüne geldiğimizde bi kadın kapıyı açıp konuştu."hoşgeldiniz efendim"
"Hoş bulduk canım" dedi Selma hanım.

Ayakkabılarımızı çıkarıp saraya adım attık.Hayatımın şokunu yaşıyorum.

Kendi kendime ben bi tane zengin koca bulucam diyodum babam zengin ulan.

Etrafa ağzım açık hayretle bakarken bir yandan da merdivenleri çıkıyorduk.

En üst kata geldiğimizde-evet odam en üst katta ve bu iğrenç- Selma hanım odamı gösterdi ve ikimiz beraber odaya girdik.

"Nasıl beğendin mi?" Diye sordu.Odaya beyaz tonlar hakimdi ve gayet hoş duruyordu. Birkaç takım elbiseli adam eşyalarımı içeri bırakmışlardı.

Selma hanıma cevap vermedim ve tablolarımın olduğu koliye doğru ilerledim.

" yoksa beğenmedin mi?" Diye sordu Selma hanım.
Yine ona cevap vermeden elimdeki tabloyu yatağımın üstündeki duvara tuttum.

"İstediğim yerlere tablolarımı asarsam harika olur, onun harici gerçekten çok güzel bir oda" dedim." Tabiki istediğini asabilirsin artık senin odan"dedi ve kolilerime doğru yaklaştı.

Kolinin içindeki tabloları incelemeye başladı."zevkin güzelmiş ama bunlar çok fazla değil mi?Bu tablolar harika ve çok pahalı olmalı" dedi.

Küçük bir kahkaha attım.Onları ben yapıyorum sonuçta ve tabloları beğenip övmesi de egomu okşadı.

"Evet eğer satsaydım emin olun büyük bir miktara satardım" Bunu duyunca şaşırdı.

"Bunların hepsini sen mi yaptın?" Dedi şaşkınlıkla.O sırada Kaan bey de odaya girmişti.Bana sarıldı ve kokumu içine çekti.Sarılmasına karşılık vermedim çünkü önce alışmam gerekiyordu.

HAYATIM TAM BİR KARMAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin