0.3

1K 125 122
                                    

“Onu görmeliydin. Gece uyurken tüm saldırganlığı yok oluyor resmen, kaplandan kediye dönüşüyor anasını satayım!”

Childe heyecanla Kazuha'ya, Scaramouche hakkında konuşuyordu. Kazuha ise gülüyordu, önlerinde öfkeli bir şekilde yürüyen gence bakıyordu.

Kafeden çıktıklarında Childe, Kazuha'ya onlarla birlikte yürümeyi teklif etmişti çünkü muhtemelen Kazuha'nın cüzdanındaki paranın yarısını kafeye yatırmışlardı. Kazuha da kabul etmişti. Şimdi ise üçü de Scara'nın evine yürüyorlardı.

Ortamı bozan Scara'nın telefonuydu. Ei arıyordu. Muhtemelen çiçek hakkında sorular soracaktı. Scara derin bir nefes alıp telefonu cevapladı, “Ne var?”

“Kargoyu sen mi aldın?”

Ei'nin sesi duygusuz ve düzdü. Scara’nın vereceği cevaba göre ses tonu değişecekti.

“Kargo bugün mü gelecekti?” dedi Scara salağa yatarak.

“Evet. İki kişi kapının önünden almışlar, Scaramouche neden aldın çiçeği?”

“Senin çiçeğinle ne işim olsun? Childe ile düğün hazırlığı falan mı yaptığımızı düşünüyorsun?”

“Hayır ancak Yae’yi sevmediğini biliyorum.”

Scara derin bir nefes verdi, istemsizce içinde bir şeyler burkulmuştu. “Sırf Yae’den hoşlanmadığım için başınıza gelen her kötü olayda beni suçlayamazsın, anne.”

Ei cevap veremeden Scara telefonu suratına kapattı. Ardından telefona yaklaştı ve, “Siktiğimin çiçeğini ben çaldım, üstelik Signora’ya hediye ettim.” dedi annesinin duymayacağını bilerek.

Childe ve Kazuha ise Scara’nın telefon görüşmesinin ardından sessizliğe gömülmüşlerdi. Kazuha ne yapacağını bilemeyerek Childe'a dönmüştü. Childe Scara’nın yanına ilerledi, “İyi yanından bakarsak, çiçeği yok.”

Scara omuz silkti. Çiçek umrumda değildi. Annesinin ona verdiği değerin, birkaç ay önce tanıştığı birinden daha az olması canını yakmıştı.

Childe, Scaramouche'un iyi hissetmediğini anlamıştı. Belki de bu günü burada bitirmelilerdi.

Bu sırada Scara arkasına döndü ve Kazuha'nın önünde durdu, “Bu hafta müsait misin?”

Kazuha başını onaylarcasına salladı, Scara için her zaman müsait olurdu da orası ayrı meseleydi.

“İyi, harika. Bizimle birlikte bir düğüne gelmeni istiyorum.”

Kazuha iç çekti, kendi düğünleri olsa ne güzel olurdu.

“Cevap versene lan.”

Beyaz saçlı genç istemsizce irkildi, “Ha evet. Gelirim.”

“Tamam. Numaranı ver bana.”

Kazuha şu anda rüyada mı olduğunu sorguluyordu. Scaramouche onun numarasını mı istiyordu?

Childe ise onlara yetişememiş, şaşkınlıkla izliyordu. Scara'nın aklından geçen plan bu muydu? Üçüncü, Kazuha mıydı?

Kazuha, Scara’ya numarasını verdikten sonra içinden senaryolar kuruyordu ki Scara'nın aklından yalnızca annesinin canını yakmak geçiyordu. Annesi onun canını yakmıştı madem, o daha kötü yakacaktı.

Childe'a döndü, “Sizin evde kalacağım bugün. Annenler evde mi?”

Childe başını salladı, “Evet ama dert etme, seni benden daha çok seviyorlar.”

Kazuha, Scara'ya kendi evinde kalmayı teklif etmek ve etmemek arasındaydı. Ancak yeni tanışmışlardı, onu eve atacağını düşünmesini istemezdi. En azından şimdilik?

İkili, Kazuha ile vedalaşıp Childe'ın evine ilerlediler. Yolda Childe, Scaramouche'a annesi ile ne konuştuğunu sorsa da düzgün bir cevap alamamıştı.

Eve vardıklarında, Childe'ın annesi hızla Scara'ya sarıldı ve saçlarını karıştırdı. “İyi ki geldin, Kunikuzushi! Masayı hazırladım, sen geç otur.”

Scara, yemek masasına sırıtarak ilerlerken Childe ise asık suratıyla mutfağa gitmişti annesiyle. Tabakları masaya götürecekti.

Herkes masaya oturduktan sonra Childe'ın annesi, Scara’ya her şeyden yedirmeye çalışmış, Childe ise kahkahalar eşliğinde onu izlemişti. Scara’nın ağzına zorla köfte sıkıştırması ve ardından sos dökmesi, onu yemesini beklemeden salatadan uzatması.. Scara nefessizlikten boğulmak üzereydi.

Yemek faslının ardından, ikili Childe'ın odasına geçmişlerdi. Scara o kadar yemişti ki nefes alamıyordu, Childe'ın annesi ise doymadıysa bir şeyler hazırlayabileceğini söylüyordu aşağıda.

Scara odaya girdikleri anda kapıyı kilitledi. “Annen,” dedi nefes nefese “beni öldürecek.”

Childe güldü, “Neyse neyse, sen annenle ne konuştuğunu anlatacak mısın artık?”

“Çiçeği bizim çaldığımızı düşünüyor.”

“Ve sen de bu yüzden trip mi atıyorsun kadına? Biz çaldık çiçeği amk?”

“Onu demiyorum geri zekalı, her kötü olayda beni suçluyor.” dedi Scara göz devirirken. Childe içinden neden acaba diye geçirdi.

“Kazuha'ya gelirsek.. Onu ikna edeceğim. Bizimle birlikte gelip itiraz ederse bu evlilik bozulabilir diye düşünüyorum. Gerçi bugün tanıştık, pek bir umudum yok ondan yana.”

Childe telefonuna gelen mesaja baktı. Kazuha yazmıştı, “Hadi ya, hiç mi yok umudun?”

Scara anlamayarak Childe'a baktı. Turuncu saçlı genç elindeki telefonun ekranını Scara'ya çevirdi. Kazuha mesaj atmıştı.

“Kazuha seninle ölüme bile gelir gibi duruyor.” dedi gülerek.

üçüncü, kzscr !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin