+ 1.1

1K 105 51
                                    

! Smut bölümdür. ‘ — ’den sonrasını rahatsız olanlar okumasın !

Keyifli okumalar lan götler<3

*

“Ei, bu pastayı çok beğendim. Keşke bizim düğünümüzde de böyle bir pasta olsaydı. Gerçi bizimki de harikaydı ama...”

Yae kendi kendine konuşurken, Ei ise onu izliyordu. Yae'nin aklından geçenleri tahmin edebiliyordu. İçinden 3'e kadar saydı: 1... 2... 3.

“Ei, boşanıp tekrar mı evlensek?”

Mor saçlı kadın kıkırdadı. “Pasta için mi?”

Yae dudak büzerek başını onaylarcasına salladı. Bu sırada bakışları, masaya yaklaşan ikiliye çekildi. “Aha! Kuni, annelerini mi özledin bakalım?”

Kazuha, damatlığın içerisindeki sevgilisini çekiştirerek Yae ve Ei'nin oturduğu masaya getirmişti. Scaramouche göz devirdi. Kazuha onun yerine gülümsedi, “Sizi burada gördüğümüz için çok memnunuz.”

Yae gülümseyerek elini salladı. “Eh, zaman hızlı geçiyor değil mi Kaedehara?”

Bu sırada Ei ve Scara ise bakışıyorlardı. “Artık evlendiğinize göre, başka bir eve çıkmayı düşünüyor musun Kuni?” Yae'nin sorusuyla Ei'nin gözleri şaşkınlıkla açıldı.

“Hayır, Kuni benimle birlikte yaşamaya devam edecek.”

Ei'nin sesiyle, Kazuha ve Scara birkaç saniye bakıştılar.  Yae gülerek Ei'ya sarıldı. “Bırak yuvadan uçsun Ei. Onun da haklı sebepleri var.”

“Evet, geceleri uyuyamıyorum.” Scara'nın cümlesiyle Kazuha gülmeye başladı. Boşluğuna gelmişti, Ei ise dudaklarını birbirine bastırıp bakışlarını kaçırdı. Yae devam etti konuşmaya; “Demiştim~”

“Aslında, buraya gelme sebebimiz size haber vermekti bir bakıma.” Kazuha sözü ele aldığında bakışlar ona çevrildi. “Bugün balayına gidip orada kalacağız bir süre. Burada daha fazla kalıp zaman harcamaya gerek olmadığını düşündük.”

Yae'nin gülüşü sardı masayı. “Çok hızlısınız.”

Yakın masalardaki misafirler onlara dönerken Scara kızarmıştı. Bir yandan Kazuha'nın kolunu çekiştiriyordu ve artık gitmek istediğini gayet iyi bir şekilde belirtiyordu.

Kazuha lafı daha fazla uzatmamaya karar verdi ve boğazını temizledi. İkiliye veda konuşmalarını da yaptıktan sonra, salondan ayrıldılar.

Kazuha bavulları odaya bıraktıktan sonra, kendini yatağa atan sevgilisine baktı. Yorgunlukla kollarını iki yana açmıştı Scara. Üzerindeki damatlığın birkaç düğmesini açmış, derince bir nefes almıştı.

Beyaz saçlı genç, sevgilisini izlerken istemsizce dudaklarını ıslattı diliyle. Arkasını dönüp kapıyı iyice kilitledikten sonra mor saçlı gence döndü.

“5 saat uçak yolculuğu mu olur, kalçam düzleşti amına koyayım.” diye mırıldandı Scaramouche. Gözleri kapalıydı, hareket etmek için fazla üşengeçti.

Kazuha'dan bir cevap bekliyordu. Sevgilisi cevap vermeyince, Scara gözlerini açmıştı ki Kazuha gencin üzerine eğildi. Elleriyle gencin ellerini başının iki yanına sabitledi. Scara, sıcaklığın arttığını hissediyordu. Bakışlarını hafif kısmıştı Kazuha.

“Scara tüm gün bu anı bekledim.”

Yavaşça altındaki gencin kulağına eğildi Kazuha. “O kadar sabırsızım ki şu an...” Cümlesini bitirme zahmetine girmedi, gencin boynuna dilini sürttü Kazuha.

üçüncü, kzscr !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin