1.0

1.1K 117 228
                                    

Makoto, kardeşinin saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.

“Çok güzelsin Ei!” dedi neşeyle.

Ei gülümseyerek kız kardeşine baktı. “Yae ne yapıyor acaba..” diye mırıldandı.

“Eminim o da heyecanlıdır. Bu arada.. Kunikuzushi nerede?” Makoto yeğenine düşkündü. Merak etmişti.

“Arkadaşlarıyla birlikte. Onun için endişelenme.”

Makoto rahat bir nefes verdi. “Tartışmadınız değil mi?”

“Konuşmadık ki tartışalım,” Ei aynaya döndü. “her neyse vaktimiz yok düğün başlamak üzere.”

Ei ve Yae hazırlanırken, Scara annesinin gönderdiği takımı giymişti. Kazuha, oturduğu yerde bir elini çenesinin altına yerleştirmiş alt dudağını ısırarak sevgilisini izliyordu.

Zorla annesinin eline tutuşturduğu papyonla içeri giren Childe, papyonu Scara'yı izlemeye aşırı odaklanmış Kazuha'ya fırlattı. “O koltukta ıslaklık görürsem kan çıkar!”

Kazuha güldü, “Buna değer.”

Scaramouche aynada saçları ile uğraşıyordu. İkiliyi umursamıyordu. Kazuha ayağa kalkıp gencin arkasında durdu ve elini beline doladı. Çenesini Scara'nın omzuna yerleştirdi, “Düğünü siktir etmeliyiz bence.”

“Kazuha siktir git üstünü giy.” dedi gülümseyerek Scaramouche.

“Tch, iyi. Eve gidip hazırlanayım, orada buluşuruz.” dedi Scara'nın boynuna öpücük kondurup geri çekilirken.

“Gecikirsen seni—”

“Öldürürsün. Tercihen boğarak.” dedi ve gülerek odadan çıktı Kazuha.

Childe koltuktaki papyonu takmayı başaramamıştı. En sonunda papyonu odanın bir yerine fırlattı. “Hadi Mochi, biz de çıkalım.”

Scara hazırlanmayı bitirip kapıya ilerledi. İkili birlikte aşağı indiklerinde, Zhongli dışarıda arabasıyla onları bekliyordu.

“Merhaba,” dedi ikiliye sırtını yasladığı yerden kalkarken.

“Zhongli xiangsheng!” Childe hızla Zhongli'ye sarıldı. Scaramouche ise anlamayarak ona bakıyordu. Bu piç ne zaman çince öğrenmişti?

“Selam.” dedi Scara, Zhongli'ye bakarak. “Yavaştan gitsek iyi olur, düğün başlamak üzere.” dedi Zhongli sürücü koltuğuna ilerlerken.

Childe önü kapmış, Scaramouche da arka koltuğa oturmuştu. Zhongli arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.

Childe onu hayranlıkla izliyordu. Zhongli rastgele sohbet konuları açıp Childe ile konuşuyordu. Turuncu saçlı genç ne kadar belli etmediğini düşünse de, gözleri parlıyordu. Scara ise camdan dışarı bakıyordu. Sohbetleri gram ilgisini çekmemişti.

Üçü düğünün olacağı yere giderken, konuklar çoktan gelmişlerdi. Salon dolmuştu, şu anlık her şey sakindi.

Ei'nin hazırlığı bitmişti. Beyaz elbisesinin uç kısımlarında mor tonlamalar vardı. Saçlarını her zamankinden farklı olarak bu kez açık bırakmıştı. Makoto, kız kardeşinin saçına kiraz çiçeği takmıştı ve çok şirin duruyordu.

Şimdi hazırlık odasından çıkıp konukların arasından kırmızı halıda yürüyecek ve onları evlendirecek rahibin yanına gidecekti. Ardından Yae de gelince resmiyete dökülecekti evlilikleri.

“Hadi gidelim,” dedi Makoto. Ei'nin şahidi o olacaktı.

Ei gülümsedi ve kardeşiyle birlikte odadan çıktı. İkili birlikte koridora çıkmışlardı. Konuklarla dolu salon gözükünce derin bir nefes aldı Ei. Ardından Makoto, Ei girmeden halıda bekleyen çocuklara işaret verdi. Çocuklar ellerindeki sepetlerden çiçek yaprakları atmaya başladılar.

üçüncü, kzscr !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin