“Ne?”
“Odanı onunla paylaşmanı istiyorum.” dedi Ei oğluna umutla bakarken. “Düğüne çok az kaldı, biliyorsun.”
“Yatağıma da yatırayım istersen?” dedi Scara kaşlarını çatarak. Ei gülümsedi, “Gerek yok o kadarına, yer yatağı hazırlayabilirim.”
Genç sinirle ofladı. “İstemiyorum kimsenin odamda kalmasını.”
Tam bu sırada kapı çalmıştı. Ei kapıyı açmaya giderken, Scaramouche ise yeri izliyordu. Her şey bir yana, annesi şimdi de birkaç gün Yae'nin ve onun tanıdığı birinin oğlunun burada kalmasını istiyordu. Çocuk, Scaramouche'un odasında kalacaktı. Yae ise Ei ile aynı odayı kullanacaktı.
O kadar dalmıştı ki, önünde duran genci zar zor farketmişti. “Selam, sen Scaramouche olmalısın.”
Scara hiçbir şey demedi. Kızıl saçlı genç onun elini tutup kaldırdı ve sarıldı. “Ben de Heizou, memnun oldum!”
Scara, Heizou'nun kolları arasından kurtulunca hızla telefonunu eline aldı. Kazuha veya Childe, ikisinden biriyle dışarı çıkmalıydı. Dayanamazdı bu çocuğa. Sinir bozucu biriydi.
Önüne ilk gelen numara Kazuha'nındı. Hızla, buraya gelip onu evden almasını yazdı. Ardından telefonu kapattı.
“Kuni~”
İçeri giren Yae'ydi. Ardından Ei girdi. Yae de aynı şekilde Scara'ya sarıldı. “Seni evde yakalamak zor.” dedi gülerek. Ei ise oğluna ve Yae'ye bakıp gülümsüyordu.
Scara biraz daha bu ortamda kalırsa kan çıkacağının farkındaydı. Yae onu bırakır bırakmaz Ei, “Kunikuzushi, Heizou'ya kalacağı yeri gösterir misin?” dedi. Scaramouche derin bir nefes aldı ve arkasında ona hayranlıkla bakan gence döndü. “Gel peşimden.”
Genç bu anı bekliyormuşçasına hızla ayağa kalktı. Ardından ikili üst kata çıktılar.
Scaramouche kendi odasının kapısını açarken, Heizou onu süzüyordu. Gerçekten, Scara çok güzeldi. Oda umrunda bile değildi.
“Benimle birlikte burada kalacaksın işte.” dedi Scara odayı göstererek. Heizou sırıtarak odadaki yatağı işaret etti ve Scara'ya doğru eğildi, “İkimiz yatacaksak, bu yatak kırılır.”
Scaramouche kaşlarını çattı, “Sen yerde yatacaksın.”
Heizou gülerek geri çekildi. “Yine de kırılabilir.”
“Yatağıma dokunmazsan bir sorun çıkmaz.” dedi Scara öfkelenmemeye çalışarak. Sonuçta Heizou misafirdi.
“Hmm,” Heizou, Scaramouche'un yatağına ilerledi ardından uzandı. “Gayet rahatmış aslında.”
Scaramouche sabrının son damlalarını sıkıyordu. Hızla kapıyı kapatıp Heizou'nun yanına ilerledi. Ardından kolunu tuttu, “Kalk yatağımdan.” dedi küfretmemek için özen göstererek.
“Kalkayım,” dedi Heizou ve Scara'nın bileğinden çekip onu yatağa yatırdı. Ardından gencin iki yanına ellerini koyup yüzüne eğildi. “Sağlammış, kırılmadı.”
“Scara!” Yae ve Ei odaya geliyor olmalılardı. Scara sesi duymamış, üstündeki gence odaklanmıştı. Onu nasıl öldürmeliydi? Uykusunda mı, şimdi mi?
Heizou gencin yüzüne biraz daha eğildi ve burnunu onunkine sürttü, “Çok güzelsin.” Scara onu itmek için hızla kendini geriye itmeye çalıştı. Ancak Heizou bileklerinden tutmuştu. “Bıraksana aptal!” dedi alttaki genç. Heizou başını hafifçe sola yatırdı, “Sebep?”
“Scara?”
Kapı açılmış, kolunun altındaki motor kaskıyla Kazuha içeri şaşkınlıkla bakıyordu.
“Kazuha—” Scara'nın sözü kesildi, beyaz saçlı genç kaskı bir kenara attı, “Ne yapıyorsun lan sen?” dedi Heizou'ya ilerlerken. Scara, Heizou üstünden çekilince rahat bir nefes almıştı.
“Seni ilgilendirmiyor.” dedi Heizou sırtını dolaba yaslayıp umursamazca. “Hesap sorma hakkını kim verdi sana?”
Kazuha sinirle güldü ve Heizou'nun yakasını tuttu. “Ben Scara'nın sevgilisiyim siktiğimin aveli,” Heizou, Kazuha'nın kolunu tutsa da, Kazuha durmamıştı. “Yani? Scara'nın iki eli var. Biri seninse öteki benim olur. Çek şimdi elini.” dedi Heizou dalga geçerek. Kazuha umursamadı, sağ elini gencin boğazına sardı ve sıkmaya başladı. Heizou hazırlıksız yakalanmıştı. aniden nefesi kesilince Kazuha'nın elini tuttu iki eliyle, çekmeye çalışıyordu.
“İyi dinle beni , bir daha seni Scaramouche'un yakınında veya ona dokunmaya cesaret ederken yakalarsam,” dedi nefessizlikten dişlerini sıkan gence bakarak. “elimi çekmem.” dedi ve boğazını bıraktı. Heizou öksürerek yanındaki masaya tutundu.
Kazuha, şaşkınlıkla öylece kalan Scara'ya döndü. Yerdeki kaskı alıp ona uzattı, “Gidelim hadi, müthiş bir restoran buldum. Orada yemek yeriz.” dedi gülümseyerek.
Scara, öksürükleri yavaş yavaş kesilen Heizou'ya baktı. İyi durumdaydı. Endişelenmesine gerek yoktu, değil mi? Heizou, annesine anlatacak değildi zaten. En azından Scaramouche öyle umuyordu.
Kazuha'nın uzattığı kaskı aldı. Kazuha, odadan çıkmadan Heizou'ya döndü gülümseyerek, “Sayonara şerefsiz.”
İkili aşağı indiklerinde Yae ile karşılaşmışlardı. Yae gülümsedi, “Yemeğe kalmayacak mısınız Kazuha?”
“Kusura bakmayın, Scara'ya dışarıda yemek sözü vermiştim.” dedi Kazuha kibar bir şekilde. Scara ses çıkarmıyor, az önceki Kazuha ile bu Kazuha aynı kişi miydi; onu anlamaya çalışıyordu.
“Anladım, iyi eğlenceler o hâlde size~” dedi Yae veda ederek. İkili dışarı çıkıp motora ilerlediler. Kazuha, Scara'ya kaskını taktıktan sonra motoru çalıştırdı.
Scara içinden, Childe'a mesaj atmadığı için pişman olmalı mıydı diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üçüncü, kzscr !!
FanfictionScaramouche'un, annesi Ei'nin düğününü durdurabilmek için bir kişiye daha ihtiyacı vardı. kazuscara + eimiko + zhongchi. tamamlandı. #genshinimpact - 1. 071023