1.BÖLÜM
bismillahirrahmanirrahim SelamünAleyküm nasılsınız? Bol neseli ve günahsız bir gün geçirmeniz dileği ile..
İyi Okumalar ❦︎
0533*******:Ah be boncuk gözlüm bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine..
Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?
0533*******: Gizli hayranın mdkdkdk
GörüldüBoncuk gözlüm çevrim dışı
Mirelin Ağzından:
Sabah Sabah telefonuma gelen bildirimle uyandım. Merkla telefonumu açtım kim bu saatte birine mesaj atardı ki. Mesaj anonim birine aitti mesajda;
Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Yazıyordu.
Kim olduğunu sorduğumda ise Gizli hayranın yazmıştı ben ve gizli hayran imkansız..
Muhtemelen numara sallamışlardır diye düşünüp mesajdan çıktım. Sabah namazına daha kırk dakika vardı abdest alıp kuran okumaya karar verdim. Hatim yapıyordum. Tam Nur suresi 35.Ayeti bitirdiğimde elvin yanıma geldi.
'Hayırlı sabahlar Rabbim kabul etsin minik kuş' diyip tebessüm etmesiyle bende ona gülümsedim.
Daha ezana 15 dakika vardı kaldığım yere postit yapıştırıp kuranımı kaldırdım ve elvinin yanına oturdum sabah sabah hiç çekilmiyordu hanım efendimiz.
Mükemmel(!) Sohbetimizin ardından ezan okundu ve elvin abdest almaya gitti.
Bende namazlamı serip namaza başladım elvinde abdestini alıp yanıma durdu.
Namazı bitirdikten sonra elvin tekrar uyumaya gitti ben ise kahve yapıp balkona çıktım temiz hava iyi geldi.
Yarınki Proje sunumu için bilgisayarda uğraşırken telefonuma bildirim geldi. Baktığımda sabahki kişi gene mesaj atmıştı oflayarak telefonumu elime aldım.0533*******:Kalbin gibi Güzel bir gün geçirmen dileği ile Hayırlı Sabahlar Çiçeğim..
Boncuk Gözlüm:Sizede Hayırlı Sabahlar.
0533*******:Çok ayıp kırılıyorum ama aramızda sizli bizli laflara ne gerek var.
Boncuk Gözlüm:Bakın kimsiniz bilmiyorum ama sizinle konuşup bile isteye günaha giremem yazmazsanız sevinirim iyi günler.
0533*******:Anlamadım seninle konuşmam neden günah ki?
Boncuk Gözlüm:
Mümin kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar ve iffetlerini korusunlar. Dışarıda kalanlardan başka ziynetlerini göstermesinler.
Nur Suresi 31.Ayet
Mü'min erkeklere söyle: Gözlerini harama bakmaktan sakınsınlar; iffet ve namuslarını korusunlar. Bu, onlar için daha temiz ve daha nezih bir davranıştır. Şüphesiz Allah, onların bütün yaptıklarını en iyi bilmektedir.
Nur Suresi 30.Ayet
0533*******:Yapamam mirel ben senden nasıl uzak dururum nasıl imkanı olur bunun..
Boncuk Gözlüm:Engellemek zorundayım üzgünüm..
0533*******: kişisi engellendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boncuk Gözlüm | Texting
Teen FictionHelalim olmadığı sürece bakamadım o boncuk gözlerine..✨ 0533*******:Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?..