Selamünaleyküm
nasılsınız??
Keyifler yerindemi..İyi Okumalar ❦︎
Bir önceki bölümden alıntı..
Son SahneEcrin hıçkıra hıçkıra ağlıyordu hemen sarıldım onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
Ben ecrini sakinleştirmeye çalışırken odanın kapısı pat diye açıldı..
Eren ve buğra üstlerinede emir düşmüştü..
'Lan salak emir ben sana tutma şu kapının kulbunu demedimmi bak düştük senin yüzünden.' sakin eren bu ne şiddet bu celal.
'Lan olm sen degilmiydin ecrine birşey olmuş bizde peşlerinden gidelim diyen bizde geldik ayrıca refleks olarak açıldı kapı benim bu suçum yok!' emir sakin bebeim -yazar
'Lan emir konuşmayı bırakıp kalkasanda kızlara durumu açıklasanızmı kanka daha ne kadar durcan üstümüzde?' ah be Buğra olan da sana oldu mdkdkdj
Emirin kalkması ile diğerleride kalktı ve eren direkt ecrine doğru gözlerini dikti.
Ecrin utancından yerin dibine girmişti bu domates yüzünden anlaşılıyordu.. o surata rağmen yere bakarak konuşmuştu. İşte benim güçlü kızım be.
'S-s-en yani s-siz ne zamandan beri kapıyı d-dinliyosunuz?' ah Ecrin üzümlü kekim..
'siz içeri girip kapıyı örttüğünüzden beri.. mirel, Buğra, emir siz bizi biraz yanlız bırakırmısınız?' demesi ile dikleştim..
'Hayır tabikide ecrinle benim bi ayrımız yok ne söyleyecek isen şuan söyle yoksa gidiyoruz.' dememle yüzü değişik bi ifade takındı..
'tamam tamam konuşuyorum Ecrin açıkçası bana karşı birşeyler hissettiğini tahmin ediyorum ama sorun şu benim sevgilim var.. ha hemen ümitsizliğe kapılma bende sana karşı boş değilim ha bu his aşkmı bilemiyorum ama sana karşı farklı birşeyler hissediyorum..
Sorun sevgilim olması bunuda biliyorum ama Ecrin ben bu kızı sevmiyorum. Ben bu kızla zorla beraberim beni bırakmıyor ayrılırsam abisi beni öldürmek ile tehdit ediyor.' Demesi ile hepimiz şaşkın şaşkın erene baktık.'Lan oğlum bundan bizim niye yeni haberimiz oluyor söylesene tehdit ediliyom diye!' emirin çıkışması ile emire döndüm.
'emir sakin ol elbette bu durum karşısında sessiz kalmayacağız ama şuan bağırıp çağırarak iletişim kuramayız.' dememle emir bana döndü.
'Sanamı soracağım kiminle nasıl konuşacağımı bayan çok bilmiş sen herşeye burnunu sokma git kuran falan oku.' demesi ile şok oldum emirden hiç beklemezdim..
Gözlerim dolmuştu Buğra 'ne yapıyon oğlum kendine gel' desede emir oralı bile olmuyordu. Biraz daha burada durursam ağlayacaktım o nedenle kendimi dışarı attım ve lavaboya koştum.
Kendimi çok kötü hissediyordum..
Kendimi toparalyana kadar önce teneffüs ardından tekrar ders zili çalmıştı bile kimsi evine kimside eğlence alanına geçmişti koridorda çok büyük bir ses duyamla oraya gittim çünkü sesler bizimkilere aitti.
'Sen kimsinde mireli üzüyon lan Allahsız hiç düşünmedin mi acaba bu kıza ben bunları dersem bu kız üzülürmü diye olm bide ortalıkta adamım diye dolaşıyorsun sen şu halde adam olacak son kişi bile değilsin emir' diyip yüzüne yumruğu yapıştırmıştı elvin.
Hemen gidip elvini kenara çektim.
Beni görmesi ile yüzümü avucuna aldı. 'mirel iyimisin bu hayvanın dediklerine bakma sen tamammı?' demesi ile konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boncuk Gözlüm | Texting
Teen FictionHelalim olmadığı sürece bakamadım o boncuk gözlerine..✨ 0533*******:Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?..