Bismillahirrahmanirrahim
Nasılsınız keyifler yerindemiii??İyi Okumalar❦︎
Bir önceki bölümden alıntı..
Son sahne:Abim başta garip garip baksada sonradan. Hiç beklemediğim bi tepki verdi..
'Vaaay emir naptın aslan ya?' nE..
'İyi brom sen nasılsın kardeşin kınaya gidecekmiş ortak arkadaşımızda rica etti sen alırmısın diye bende alırım dedim.' dedi.. abimler tanışıyordu ama nerden??
:Siz nerden tanışıyorsunuz? Dememle abim,
:Ortak bi dostumuz sayesinde tanışıyoruzda siz nerden tanışıyorsunuz? Nereden nasıl başlasam anlatmam pek kolay olmayacak..
:Serpil hoca ödev vermişti mirel dinimizle ilgili birçok şey bildiği için banada öğretmesini istemişti daha doğrusu mirelde kırmayınca öyle tanıştık ki zaten sınıf arkadaşıyız..'
emirin yaptığı açıklamadan sonra şaşırıp kalmıştım çünkü biz onunla böyle tanışmamıştık..
: Anladım kardeşim sana emanet güveniyorum sana dönüşte uğra bize bu kahve içelim uyumam ben hemen.. diyip. Bana döndü ve konuşmaya devam etti
:Hem belki yengenide getiririm demesiyle anladım anlamında kafamı salladım.. bende bunu anlamadım..
Abimle vedalaştım emir 'sen arabaya bin ben geliyorum' dedi bende kafamı sallayıp arka koltuğa oturdum. Öne binsene mir. Hayatta olmaz icses günaha giremem zaten şuan bile kötü hissediyorum..
Emirle abim vedalaştıktan sonra abim gitti emirde arabaya bindi. Muhtemelen arkaya oturmama olacakki tebessüm ettmişti.. ne gülüyon gevşek diyip yapıştırasım geldi bi tane yapakmı mir bişey olmaz..
Ben kafamı öne eğip elime telefonu almıştım güle mesaj atacaktım.
:Sen bittin kızım geliyoruz şuan geleyim saçını başını yolacağim..
Mesajı atıp telefonu kapattım..
Emir yolu izliyordu nezaketen 'nasılsın'diye sormamla bir saniyeliğine dikiz aynasından göz göze geldik. Hemen kafamı çevirdim ve o konuştu.
:İyiyim elhamdülillah sen nasılsın? Demesi ile tebessüm ettim..
: Bende iyiyim hamdolsun.. dedim.
Yola devam ederken aklıma bişey takıldı.. Notta e harfi vardı ya bu e harfi emirin e'si ise! Y-yok ne alakası var ya yoktur demi mir.
Bunu öğrenmem gerekiyordu. Çaktırmadan emire sormalıydım.
:Emir senin kendi hattın dışında başka numaran varmı? Dememle kaşları çatıldı..
: Hayır yok. Neden sordun? Sorma işte sorma sorma..
:Yani talhanın açtığı grupta bi tane daha numara eklenmişti ama sonra geri çıktı senmisin merak ettim.
:O kim bende bilmiyorum. Talhanın boş beleş işlerinden birisidir takma. Demesi ile kafam karıştı..
Ya anonim Talha ise sırf emirden şüphe edeyim diye nota e harfi yazdıysa..
Kafamda bu tarz düşüncelerle boğuşuyor iken kına yerine geldiğimizi fark ettim.. emir arabayı park edince ikimizde indik önden o arkasından ben yürüyordum..
Girişe gelince bi tane 30-35 yaş arası abla bizi karşıladı..
:Vaaaay hoş geldin emir bey bu güzel kız kim sevgilinmi yoksa maşallah ne çok yakışıyorsunuz rabbim ayırmasın.. demesi ile şok olmuştuk ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boncuk Gözlüm | Texting
Teen FictionHelalim olmadığı sürece bakamadım o boncuk gözlerine..✨ 0533*******:Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?..