10

350 28 78
                                    

SelamünAleyküm..
Nasılsınız?

İyi Okumalar

Bir önceki bölüm alıntı..
Son Sahne:

Sabah yan odadan gelen seslere uyanmıştım.. Belkide hırsızdır diye kokuyordum. Başıma yemenimi takıp elime telefonumu almıştım.. Bismillah çekerek kalktım yan odada iki kişi vardı.. kapı aralıydı o aradan bakmamla şok olmuştum..

Talha ve elvin kavga ediyordu... Bi dakika nE!

:Ya Talha anlamıyormusun ben mirele daha ne yapabilirim elimden bişey gelmez sırf bir sevda için size yardım edicem diye ben dostumdan olamam..

:Ya elvin o güzel gözlerine kurban olayım yapma ya bak buraya kadar çok güzel geldi herşey hadi be kızım..

:Off' iyi tamam ama mirele zarar verecek birşey isterseniz unutun beni..

: Kızım biz mirele zarar vermeyiz eğer verirsek Allah çarpsın tamam saol..

:Talha hadi sen git mirel uyanırsa yanlış anlayabilir..

: Doğru söylüyorsun hadi Allah'a Emanet ben gittim..

Diyip Talha kapıya yöneldi ben doğru odama fırlamıştım.. odama girip kapıyı sessizce kapattım sırtımı kapıya yerdim ve gözlerimi kapattım.. Elvin ve Talha kısık sesle bile konuşsa duymuştum.. neyden bahsediyolardı. Elvin bana ne yada neler yapmıştı..

kapının önce açılma sonra kapana sesi gelince yatağa girdim.. Odamın kapısı açılmıştı elvin odaya girip yanıma oturdu.. saçımı okşayıp konuşmaya başladı.

'Ben bu vicdan azabıyla senin yüzüne nasıl bakıcam be mirelim..

diyip iç çekti ve saçımdan öptü kapımın kapanması ile yatakta oturur pozisyona geldim.. kafam o kadar karışmıştı ki. Geçen günki telefon konuşmasındaki de talhamıydı, ne işler çeviriyorlardı, elvin daha fazla birşey yapamam derken ne demek istiyordu.. kafamdaki sorulara yanıt olarak ofladım ve kafamı yastığa koydum..

'Allahım senden yardım diliyorum. Ne olur yardım et. Kafamdaki sorulara cevap bulayım..' diye mırıldandım ve gözlerimi kapattım. Galiba ettiğim duanın etkisiyle bir huzurla uyudum..

Uyandığımda bir huzur vardı.. bu gün okul olmadığı için 10-11'e kadar uyumuşum. Yatağımda kalkıp yatağı topladım.. koridorda elvinin sesi yankılanıyordu.. söylediği şarkıyı duyunca kıkırdadım..
___________________________________________

'Ağam Adanalı, canım Adanalı
Evde duramıyo'm sana dadanalı

Hey, hey, hey, hey

Hey güllü, hele hele güllü
Yârgüllü, hele hele güllü
Peştamalı sümbüllü
Peştamalı sümbüllü

Aman Adanalı, canım Adanalı
Evde duramıyo'm sana dadanalı
Aman Adanalı, canım Adanalı
Evde duramıyo'm sana dadanalı
Aman Adanalı, canım Adanalı
Evde duramıyo'm sana dadanalı
Aman Adanalı, canım Adanalı
Evde duramıyo'm sana dadanalı'
___________________________________________

'Bana özel söyleniyor galiba' diyip elvine sarıldım. güldü allahım çokta güzel gülüşü..

'Tabiki sana tabiki başka kime söyleyeyim.' demesi ile tezgaha yaslandım ellerimi bağlayıp konuştum..

Boncuk Gözlüm | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin