04

639 46 40
                                    

Selamünaleyküm
Nasılsınız keyifler yerindemi
Hiiiç uzatmadan geçelim.

İyi Okumalar

Bir önceki bölümden alıntı..
Son sahne:

Gene bir numara arıyordu ah yeter diye mırıldanıp telefonu elime aldım.

Ama açtığımda hiç beklemediğim bir sesle karşılaşınca dona kalmıştım..

_________________________________________

'Eğer sizde tarifenizi yenilemek isterseniz bize başvurabilirsiniz..

Turkcellle bağlan hayataa'

Telefonu kapatıp kahkaha atmaya başladım. Şu sinirli anımda Turkcell'e güleceğim hiç aklıma gelmezdi.

'En iyisi telefonu kapatmak zaten ulaşmak isteyen kızlardan ulaşır' diyip telefonu uçak moduna aldım, kapattım ve şarja koydum.oh be sonunda abudik gubidik aramalar yok.

(Son cümlede ne yazdım bende anlayamadım nsjsjsnsjsn -yazar)

Eşofman takımımı giyip siyah yemenimi kundak şeklinde kafama doladım.'mir'in olmazsa olmazı arkadaşlar unutmayın' kızların yanında gidip yerime oturdum.

Hep beraber Monopoly oynanmaya karar verdik. Kızlar kutuyu getirdiğinde ben dizdim, Merve-selin-ecrin bize yiyecek getirmeye gitti melike ve elvin çoktaaan uyumuştu bile..

Oyunun ortalarında doğru kargaşa çıksada eğlenmiştik. Saat 12.57'yi gösteriyordu yarın okul olduğundan dolayı uyumaya karar verdik. Haftasonu olsa ohooo 3-4-5 sabahlardık.tavsiye edilmez arkadaşlar sizler uykunuzu iyi alın bizim bunlar deli deli.

(Bu hafta yaşadığım bir olay bu -yazar)

Yatmadan Sabah saat 4'e alarm kurmuştum. Ama boşunaydı 3.55'te kalkmıştım sonra yanlış kurduğumu sabah ezanının 5.18'de okunduğunu unutmuşum.bu sıralar unutkanlık başladı sende mir bi doktora gitsek iyi olur.

Su içip geri yatağa girdim ve 4.45'e alarm kurdum. Kalktığımda ezana daha 15 dakika vardı bende tiktoğa girdim. Biraz tiktokta oyalanırken ezan okunmaya başladı. Yatakta oturur pozisyonda doğruldum ve ezanın bitmesini bekledim ezan biter bitmez kuzenlerimi aradım sabah namazına kaldıracağım diye konuşmuştuk. Tabiki açmadılar.sinir yükleniyor..

Biraz daha arayıp mesaj attıktan sonra pes etmiştim. Abdest alıp namazımı kıldım ama şeytan benimle uğraşıp duruyordu sabah namazını 3 kere kılmıştım. Allah'ım kabul etsin.

Namazımı bitirdikten sonra tekrar uykuya daldım.

_____________________________________

Kalktığımda kızlar kalkmış ve mükemmel sessiz bir şekilde (!) Konuşuyorlardı.

:Ya Merve kızım çamaşır sırası sendeydi nasıl yıkamazsın ya ben ne giyicem bu gün! Selin sakin asko.

: Kızım ben ne bileyim bunu giyeceğini ayrıca bana çemkireceğine git dolabında bir sürü kıyafet var giy birini!

Bu ne şiddet bu celal a dostlar hele bi deyin bana.

:Kızlar biraz sakinmi olsak alt tarafı bi kıyafet. Birbirinizi kırmaya değermi?
Bunu diyen melike benim kalbimi anlamadan kırmıştı ama..

mirelin Kalp kırıklığı..

'Sana ne oluyor mirel sen böyle değildin. Erkeklerle aynı ortamlarda bile bulunmazdın ne oldu aşıkmı oldun.'ah bu acıttı.'

Boncuk Gözlüm | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin